SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Pokemon Stadium, mooie tijden.quote:
Je had op de N64 ook van die goede voetbalgames. Zoals het geweldige ISS64![]()
![]()
Heb je dat filmpje niet gezien?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden mensen hier echt intrappen?
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Iemand verstand met PS3 error code 80028ED6 ?![]()
wtf is er met het psn aan de hand sinds een week. vorige week al niet mogelijk om aan te melden in het spel. Gisteren eindelijk kunnen spelen en nu weer niet.
nee het ligt niet aan m'n internet. Andere mensen ook last hiermee ?Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
huh wat een rare mensen allemaal hier.
morning.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
!@#$JI!@##!*!#$ 80028ed6 errorMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
oh.. ff proberenquote:Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ik speel zelf 4-3-3(5), met een valse spits. Maar goed het ligt echt aan je speelstijl. Als je die eenmaal goed kent kan je de juiste formatie ervoor vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:33 schreef Matedeor het volgende:
Welke 433 formaties spelen het lekkerst, 4-3-3 (2) wat ?![]()
Ja Hoiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Alle lurkers hebben een account gemaakt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zette keane er per ongeluk voor de prijs van juanfran op. die was snel weg.
#FreeTrapz![]()
Hoe is je team met Vieira?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb hem verkocht. Verdedigend was hij erg sterk maar vond het maar hij zal nooit een wedstrijd bepalen. Heb hem voor 1m verkocht en heb nu een Serie A / BBVA hybrid gemaakt. Probeer nu even IF Vidal binnen te halen.quote:Vertonghen naar Fiorentina? Maar het kan ook een cultuur tripje zijntwitter:
[ Bericht 21% gewijzigd door Tobi-wan op 25-01-2014 13:03:19 ]![]()
Waarom zou Vertonghen naar Fiorentina gaanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem verkocht. Verdedigend was hij erg sterk maar vond het maar hij zal nooit een wedstrijd bepalen. Heb hem voor 1m verkocht en heb nu een Serie A / BBVA hybrid gemaakt. Probeer nu even IF Vidal binnen te halen.Vertonghen naar Fiorentina? Maar het kan ook een cultuur tripje zijntwitter:![]()
![]()
![]()
Is niet eens fit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem verkocht. Verdedigend was hij erg sterk maar vond het maar hij zal nooit een wedstrijd bepalen. Heb hem voor 1m verkocht en heb nu een Serie A / BBVA hybrid gemaakt. Probeer nu even IF Vidal binnen te halen.Vertonghen naar Fiorentina? Maar het kan ook een cultuur tripje zijntwitter:![]()
Het is ook gewoon een stedentripje met zijn bitch. Maar wel grappig dat er gelijk commotie over ontstaat.![]()
wel benieuwd waar mandzukic heen gaat.
leuk BPL of BBVA team misschien
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |