abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_407723
Letterman,

Uiteraard is het publiek uiteindelijk altijd bepalend. Kijkcijfers gaan boven alles, zolang het de kleuring van de omroep niet aantast. Een goed voorbeeld is SBS6, die veel verder in zijn uitingen gaat. Mijn opmerking was een reactie op een gedeelte van wat Moor had geschreven. Ik zou nog verder willen gaan dan jij doet. Naast de reactie’s die er bij Veronica binnen komen, lopende het programma, zijn er vele wetmatigheden die in gebouwd worden bij de opzet van een Programma als BB. Bovendien vindt er regelmatig marktonderzoek plaats. Je zou het kunnen vergelijken met GTST. Ook daar wordt aan de hand van bekende, kijkcijfer verhogende of stabiliserende gegevens gewerkt. BB is niets meer en niets minder dan een (life)soap voor een breed publiek. De vele reacties die op dit forum te lezen zijn, bevestigen dat alleen maar.

zondag 22 oktober 2000 @ 21:00:43 #27
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_408047
quote:
Op 20 oktober 2000 13:24 schreef Moor het volgende:

De omgeving biedt niet genoeg opgaven (zoals bij Eiland Robinson wél) en dus zal het vuur uit de confrontaties moeten komen. Maar met zo'n stelletje voorzichtige schlemielen en bronstige mannetjes blijft het allemaal erg tam.

Helemaal mee eens Moor, vuur uit confrontaties, is in deze setting een lachertje.
Maar waarom hebben ze bij VOO dan zo'n stelletje sufk#tten bij elkaar gezet, er waren duizende aanmeldingen?????
Het lijkt er nu op alsof een ieder bang is voor wat een ander van hem of haar denkt.
Ondanks een hoop gebral en geschreeuw van de jonge honden, hebben ze zelden een eigen mening en vinden ze het wel best als het nergens over gaat, hoe oppervlakkiger, hoe beter.
Dit alles kon VOO toch van tevoren wel inschatten?
Of schat ik nu VOO totaal verkeerd in?

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_408390
Dark,

De bewoners zijn een gemiddelde van de doelgroep waar Veronica zich op richt. Het is de gemiddelde Veronica kijker waar we eigenlijk naar zitten te kijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')