oke ik vertrouw jequote:
warm brood kan je niet snijden manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Wit brood met pindakaas is zo nice
Maar vers bruin tarwe sesam-brood van de bakker, nog beetje warm![]()
Ik kop niks in. Ik houd het op weggooien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:05 schreef supersof het volgende:
ik heb een lege fles safari onder mijn bureau liggen maar ik weet niet wat ik er mee moet doen
15% he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Het vervelende van safari is dat ik ook niets voel na een fles.
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
warm brood kan je niet snijden man
speld brood is dat hele dure brood toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
als ik nog een beetje warm brood sneed op werk werd die vrouw boos omdat het brood dan van binnen kapot gaat
en bij speld brood werd alles heel plakkerig
ik bedoelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Gewoon dubbel vouwen
speldbroodquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
als ik nog een beetje warm brood sneed op werk werd die vrouw boos omdat het brood dan van binnen kapot gaat
en bij speld brood werd alles heel plakkerig
ja stevig speldquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
speld brood is dat hele dure brood toch?
zonder glutenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
speld brood is dat hele dure brood toch?
Dat koop je toch gewoon gesneden?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel
snijden als sneetjes
ofzo
ik vind het nog best okéquote:
nee hoorquote:
nee is bij ah niet gluten vrijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is speltbrood niet die hele hype rondom de het glutenvrij eten?
Ja, biologisch broodquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is speltbrood niet die hele hype rondom de het glutenvrij eten?
maar wij moeten dat wel eerst snijden voor de klantenquote:
dan zit er een stuk van het graan er nog wel aan dus is het gezonderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |