wat een heerlijk correct antwoordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
Wordt denk ik een knappe meid over een paar jaartjes
Ja, maar ik mag niet aan dit programma meedoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar het is nu wel helemaal goed gekomen?
Zijn de battles al opgenomen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
MooiJammer dat ze Nick en Simon kregen.
Insider Info:
Angela heeft al haar kinderen uitgenodigd naar haar huis, en ook individueel getrained en mee uit eten genomen, Marco weet ik niet en Nick en Simon hebben er niet naar omgekeken
Bij Marco mochten ze in voorgaande jaren ook altijd langskomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
Insider Info:
Angela heeft al haar kinderen uitgenodigd naar haar huis, en ook individueel getrained en mee uit eten genomen, Marco weet ik niet en Nick en Simon hebben er niet naar omgekeken
Angela is de schooljuffrouw die je altijd wilde hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef HalfGod het volgende:
Insider Info:
Geheimquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Is je neefje ook de battles doorgekomen?
#politiekcorrectquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Donkere meisjesover een paar jaar is zij heel mooi
Yup.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Donkere meisjesover een paar jaar is zij heel mooi
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]dacht een voorsprong te kunnen krijgen met de adopties
Halve toch ook nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:59 schreef HalfGod het volgende:
Al paar maanden. Alleen finale nog niet opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |