is goed bro, rustigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:06 schreef Hecsigo het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee in de Scs
Ja Bol heb ik nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:32 schreef hoas het volgende:
Meestal wel op tijd, alleen een bestelling van Bol van 18 december wil niet vlotten. Denk dat ik die maar eens ga annuleren.
Frustrerend vooral omdat zaterdag zondag maandag niets bezorgd wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:25 schreef Zapata het volgende:
terechte klacht. zou vandaag ook wat binnen krijgen (woensdag besteld).
Een net paar schoenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:20 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Is de bestelling van levens belang? Of weer zo een hebbe dingetje.
Bedankt.quote:
Schoenenwinkel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:15 schreef Innisdemon het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar de shop. Zo'n beetje overal waar ik bestel redden ze het wel.
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:10 schreef eend112 het volgende:
Pakketjes worden wel bezorgd op maandag
2de bezorging ja. Maar niet de eerste keer dus....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef hoas het volgende:
Volgens mij wel op maandag.
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-versturen/postbezorging/
Moet ik naar de stad rijden, kost mij 3 euro parkeren plus 6 euro benzine plus minimaal 2 uur tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:32 schreef CaptainSushi het volgende:
Webshops
Als je naar de winkel zelf gaat heb je het dezelfde dag nog in huis.
Mensen die een dag wachten op hun product
Dan ga je lopend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef hoas het volgende:
[..]
Moet ik naar de stad rijden, kost mij 3 euro parkeren plus 6 euro benzine plus minimaal 2 uur tijd.
Onder welke steen woon jij dat er niet op zaterdag bezorgd wordt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frustrerend vooral omdat zaterdag zondag maandag niets bezorgd wordt.
Zaterdag wordt normaliter wel bezorgd, maar in geval van dit topic niet. Dan hadden ze het namelijk vandaag moeten overdragen aan de post, wat ze niet gedaan hebben. Dan dragen ze het zaterdag over aan de post, maar krijg ik het alsnog op dinsdag... Er wordt natuurlijk wel op zaterdag bezorgd, alleen in dit geval niet, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Onder welke steen woon jij dat er niet op zaterdag bezorgd wordt?
Op maandag wordt er trouwens wel bezorgd hoor, heb wel vaker pakketjes binnen gekregen op maandag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zaterdag wordt normaliter wel bezorgd, maar in geval van dit topic niet. Dan hadden ze het namelijk vandaag moeten overdragen aan de post, wat ze niet gedaan hebben. Dan dragen ze het zaterdag over aan de post, maar krijg ik het alsnog op dinsdag... Er wordt natuurlijk wel op zaterdag bezorgd, alleen in dit geval niet, dat bedoelde ik eigenlijk.
Als 2de levering, als eerste levering doorgaans niet. Heb ik vernomen, hier is altijd iemand aanwezig en nog nooit, nooit wat op een maandag gehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op maandag wordt er trouwens wel bezorgd hoor, heb wel vaker pakketjes binnen gekregen op maandag.
Coolblue houdt zich prima aan die belofte. Zelfs een keer een paar minuten voor 23:00 besteld en netjes de volgende dag binnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:21 schreef Hendroit het volgende:
Die bullshit van voor dit en dat uur besteld, morgen in huis!
Nog nooit gebeurd bij mij tenzij ik het s ochtends heel vroeg bestel.
Lijkt mij wel de toekomst om het zo snel te kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Coolblue houdt zich prima aan die belofte. Zelfs een keer een paar minuten voor 23:00 besteld en netjes de volgende dag binnen.
en 5 winkels bij langs en met niks thuis komenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:35 schreef hoas het volgende:
[..]
Moet ik naar de stad rijden, kost mij 3 euro parkeren plus 6 euro benzine plus minimaal 2 uur tijd.
pabo/christine le duc of zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar kan ik een kut bij een webwinkel kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |