Gevoelstemp -7.8 hier!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:18 schreef pfaf het volgende:
Erg mooie temperatuurkaarten zo, met die noordoostelijke gradient!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, ik heb met je te doen. Ik meen het!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Toch weer even wennen, die koude wind op de fiets in Groningen. Morgen maar even de auto winterklaar maken (ruitensproeiervloeistof bijvullen enzo).
Kan die telefoon ook niet horizontaal filmen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Anyway hier een klein filmpje![]()
Had helaas niet mijn eigen telefoon mee, die maakt toch duidelijk beter beelden dan de foon die ik even tijdelijk mee had. Maar goed het staat op beeld dus een bewijs
Het is hier niet Siberisch ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Echt, ik heb met je te doen. Ik meen het!
Ik zou meteen verhuizen, als ik per ongeluk in Groningen terecht was gekomen en ik zou er nu voor het eerst zo'n gevoelstemperatuur meemaken, terwijl het in het midden en zuiden van het land gewoon lente-achtig is. Ben je er opgegroeid, dan weet je waarschijnlijk niet beter.
Op een 1 of andere manier wou de camera niet draaien en had ook best weinig tijd om dit uit te zoekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kan die telefoon ook niet horizontaal filmen?
'En zo hoort de winter te zijn'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
In Dokkum toch wel heel klein beetje motsneeuw gehad, je moest wel even goed kijken maar gezien ik zwarte handschoenen aan had kon ik het duidelijk zien![]()
Hoe verder ik ging hoe meer het uit de lucht kwam zetten![]()
Anyway hier een klein filmpje![]()
Had helaas niet mijn eigen telefoon mee, die maakt toch duidelijk beter beelden dan de foon die ik even tijdelijk mee had. Maar goed het staat op beeld dus een bewijs
Ja tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
'En zo hoort de winter te zijn'!
twitter:Jantje_ twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 19:32:49Koers zondag beter dan vanmorgen.... Noord-Holland ook sneeuw volgens Oper http://t.co/LHXrKyO7Im reageer retweet
Precies! Nu ook laten zien dat jullie het menen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:26 schreef dick_laurent het volgende:
Momenteel gevoelstemp van -10 in noord-oost Groningen.
Ik zou zeggen, kou liefhebbers ga erheen en genieten! (in je korte broek)
Lekker fris in je adamskostuum?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Echt, ik heb met je te doen. Ik meen het!
Ik zou meteen verhuizen, als ik per ongeluk in Groningen terecht was gekomen en ik zou er nu voor het eerst zo'n gevoelstemperatuur meemaken, terwijl het in het midden en zuiden van het land gewoon lente-achtig is. Ben je er opgegroeid, dan weet je waarschijnlijk niet beter.
Klopt wel maar het word niet voor niets de gouden driehoek genoemdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]Alsof het verschil altijd zo groot is, dit is gewoon vrij extreem omdat de grens van dat koude gebied nu net toevallig daar ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |