dan heb je pech, dat zei een vriend ook en toen liet ik hem mijn vingers ruiken nou grquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik geloof er geen neuk van toto
rukkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell kom msn! ik moet je wat vragen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan heb je pech, dat zei een vriend ook en toen liet ik hem mijn vingers ruiken nou gr
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
nou 14 misschienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, ouder
beantwoord mijn vraag eens
Net zoals 80% van de verhalen op FOK!. Het is dat HMF zijn sterke verhalen wel op waarheid zijn berust anders 100%quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik geloof er geen neuk van toto
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
goed zoquote:
nee joh, ik was toen 13/14 jaarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou 14 misschien![]()
en tuurlijk niethad wel wat beters te doen
hmfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals 80% van de verhalen op FOK!. Het is dat HMF zijn sterke verhalen wel op waarheid zijn berust ander 100%
misschien de jouwequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
ezell mag ik je tieten zien?
gewoon direct zijn, aldo.
verstoppertje spelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
wat deed je buiten?
ik bouwde hutten enzo
Waar heb jij het nou weer over?quote:
hutten bouwenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
wat deed je buiten?
ik bouwde hutten enzo
Heeft hij al lang gezien jong.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
Zoiets vraag je niet zo direct aan schone deernesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
Hoe erg was je wiskunde tentamen?quote:
Oh maar dat was niet alleen via hyvesquote:
speelde je ook pokemonquote:
ik ben pas vorig jaar energy gaan drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hutten bouwen
En dan met je zakgeld naar de aldi en snoep kopen en energy en in de hut gaan zitten. Daarna oorlogje spelen
Als jij een onderwerp weet voor een goed gesprek, gaat uw gangquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar is iedereen nu weer klaar met de sterke verhalen? Anders ga ik leren hoor
[..]
Hoe erg was je wiskunde tentamen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
speelde je ook pokemon
de dikke was altijd snorlax haha dat vond hij niet leuk maar moest van ons
Op mijn 12e voor het eerst goldenpower, ik was in de hemelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben pas vorig jaar energy gaan drinken
maar ik ga het nu niet meer doen
nee wij deden niet aan minachting en dat soort plagerijenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
speelde je ook pokemon
de dikke was altijd snorlax haha dat vond hij niet leuk maar moest van ons
quote:
hoezo was gewoon een grap ik bedoel als je dik bent kies je er zelf voor jezelf vol te vreten en verder waren we best liefquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee wij deden niet aan minachting en dat soort plagerijen
kinderen die dat deden gaven we een pak rammel
Serieus niet?quote:
welke film?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:05 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond film kijken
ik heb zoute popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |