abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135930015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En nu een foto van 2014, i.p.v. 1976.

Die TV :')
Je bedoelt mijn bureau? Ik vind dat wel handig, je kunt er nog wat op kwijt, 2 kastjes en 2 laden, stijlvol. Plus mijn 3 schermen passen er net in.

Wat betreft de TV ben ik het met je eens. Ik kijk eigenlijk nooit TV, daarom staat een nieuwe TV ook niet zo hoog op het prioriteitenlijstje. :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:36:12 #77
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135930044
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je bedoelt mijn bureau? Ik vind dat wel handig, je kunt er nog wat op kwijt, 2 kastjes en 2 laden, stijlvol. Plus mijn 3 schermen passen er net in.

Wat betreft de TV ben ik het met je eens. Ik kijk eigenlijk nooit TV, daarom staat een nieuwe TV ook niet zo hoog op het prioriteitenlijstje. :')
Nee, alles (op je pc scherm na) lijkt uit de 20e eeuw te komen :P
pi_135930051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

En nu een foto van 2014, i.p.v. 1976.

Die TV :')
Dit is mijn TV :@ :')

pi_135930066
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit is mijn TV :@ :')

[ afbeelding ]
is dat een SNES?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2014 16:37:55 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:37:21 #80
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135930067
Oké jongens, dit kan écht niet
pi_135930093
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

is dat een NES?
SNES :D

Maar voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, ik kijk zo goed als geen tv. Alleen uitwedstrijden van Feyenoord eigenlijk.
pi_135930101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:37 schreef Kiprollade het volgende:
Oké jongens, dit kan écht niet
Woon je op kamers? Zoja, pics van jouw home. 6.gif

Ik kan wel even een filmpje van mijn territorium maken en uploaden op YouTube. :P

quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

SNES :D

Maar voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, ik kijk zo goed als geen tv. Alleen uitwedstrijden van Feyenoord eigenlijk.
Ja had 'm al bewerkt. Bedoelde ik ook.
Ken je Terranigma voor de SNES? Ik heb zo'n USB SNES controller, LINUX emulator, en dat spel 10 jaar na dato helemaal kapot gespeeld. Sowieso aanrader. Alle SNES games op je laptop _O_

Ik heb 2 laptops ja. Dat ding dat je op de grond ziet liggen (van de uni, gebruik 'm echt amper :') ) en een oude roestbak die Ubuntu draait waar ik SNES games op speel. :')

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2014 16:40:26 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:41:17 #83
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135930147
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Woon je op kamers? Zoja, pics van jouw home. [ afbeelding ]

Ik kan wel even een filmpje van mijn territorium maken en uploaden op YouTube. :P
Ik heb een zolderverdieping in m'n ouderlijk huis
pi_135930149
Bwoh, en dan vink ik mijn 22" HD-ready LCD tv al ouderwets..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135930162
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Woon je op kamers? Zoja, pics van jouw home. [ afbeelding ]

[..]

Ja had 'm al bewerkt. Bedoelde ik ook.
Ken je Terranigma voor de SNES? Ik heb zo'n USB SNES controller, LINUX emulator, en dat spel 10 jaar na dato helemaal kapot gespeeld. Sowieso aanrader. Alle SNES games op je laptop _O_

Ik heb 2 laptops ja. Dat ding dat je op de grond ziet liggen (van de uni, gebruik 'm echt amper :') ) en een oude roestbak die Ubuntu draait waar ik SNES games op speel. :')
Ik zou het echt niet meer weten wat ik allemaal voor games had. Ik heb laatst de SNES weer gevonden en kon alleen nog Super Mario Allstars en Super Mario Kart vinden. Ik had vroeger iig veel meer, maar waar dat gebleven is weet ik niet :@

Ik heb overigens nu een Wii aangesloten staan op m'n tv :P
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:43:25 #86
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135930192
Haha als je in mijn studentenkamer in Breda IKEA roept.. Moet je uitkijken dat niet alles omflikkert :')
pi_135930257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef zazzel het volgende:
Haha als je in mijn studentenkamer in Breda IKEA roept.. Moet je uitkijken dat niet alles omflikkert :')
En terecht :P

Mijn bed, boekenkast, bureau en bedbank (wat meteen alle meubels zijn die ik bezit, dus ik moet straks VEEL geld gaan uitgeven als ik eruit ga ;( ) zijn ook allemaal van IKEA en dat zit op zich prima in elkaar nog steeds :D

Ik heb trouwens wel geďnvesteerd in een fatsoenlijk matras op mijn bed, dat is dan weer niet van IKEA :D
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:48:43 #88
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135930324
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn bed, boekenkast, bureau en bedbank (wat meteen alle meubels zijn die ik bezit, dus ik moet straks VEEL geld gaan uitgeven als ik eruit ga ;( ) zijn ook allemaal van IKEA en dat zit op zich prima in elkaar nog steeds :D

Ik heb trouwens wel geďnvesteerd in een fatsoenlijk matras op mijn bed, dat is dan weer niet van IKEA :D
Ikea is opzich prima, alleen heeft heel Nederland het zelfde :P
Ik heb ooit eens een scooterongeluk gehad waardoor m'n rug verneukt is. Vandaar dat ik zeker wel een heel goed matras heb gekocht. Boxspring O+
pi_135930396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik heb een zolderverdieping in m'n ouderlijk huis
[ afbeelding ]
Ik heb een zolderverdieping en niet in m'n ouderlijk huis. Je zag nu alleen mijn 'zithoek'. Ik stond in de keuken, rechts van mij is een klein gangetje waar mijn slaapkamer/douche en toilet aan grenzen. Rechtdoor is de trap af naar beneden en daar eindigt mijn huurgedeelte.

quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er stond hier al zo'n boxspring, Geen ruimte voor een tweepersoonsbed helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nee, alles (op je pc scherm na) lijkt uit de 20e eeuw te komen :P
Op het verlanglijstje staat o.a.

Nieuwe bureaustoel
Wandbevestiging voor m'n gitaar
JBL E100 speakers :')

Tevens zijn die kastjes in de hoek (zwart), de lampen en mijn PC (zie je ook, rechtsonder) allemaal aardig 21e eeuw :P
pi_135930464
Heb gister een mooie bureaustoel gezien. :)
Was alleen iets te duur, maar geregeld dat ik hem van mijn ouders krijg als ik deze stage met een voldoende afrond(en dus mijn HBO diploma haal.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:56:13 #91
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135930479
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb een zolderverdieping en niet in m'n ouderlijk huis. Je zag nu alleen mijn 'zithoek'. Ik stond in de keuken, rechts van mij is een klein gangetje waar mijn slaapkamer/douche en toilet aan grenzen. Rechtdoor is de trap af naar beneden en daar eindigt mijn huurgedeelte.
Je ziet hier alleen m'n bureau, klein deel van m'n kasten en TV opstelling. Ik zat op m'n bed, rechts van mij is een raam en links is plek voor een luxe fauteuil die er nog komt. Als je richting de spiegel loopt kan je naar beneden, je komt dan op de eerste verdieping, ga je nog een trap naar beneden kom je op de begane grond. Als je de deur uitgaat en de tuin uitloopt kom je op openbare weg en eindigt het privéterrein.

Dus... :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:58:40 #92
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135930551
Het lijkt wel een wijven topic... Dat gelul over inrichting
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:00:26 #93
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135930591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:58 schreef Fiorano het volgende:
We komen straks bij het volgende onderwerp, namelijk schoenen en make-up. Ik neem aan dat je dan wel mee wil praten? :D
pi_135931126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:55 schreef Marco001 het volgende:
Heb gister een mooie bureaustoel gezien. :)
Was alleen iets te duur, maar geregeld dat ik hem van mijn ouders krijg als ik deze stage met een voldoende afrond(en dus mijn HBO diploma haal.)
Lekker! :)

Ik ben nog even aan het beunen voor mijn laatste tentamen maandag. Maar studeren op een lege maag is no go, dus het pannenkoekenbeslag staat klaar. Ik ben bij mijn ouders, dus mijn broertje is ook weer blij. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_135931299
Wat een pauper tv'tjes hier ja :9

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klopt! Op de crediteurenadministratie van een distributeur van automaterialen. Het gaat dus om het inboeken van facturen, betalen van facturen, crediteuren te woord staan, banken boeken en dat soort dingen. Daarnaast aan het begin van elke maand maandrapportage over de afgelopen maand opstellen. Eerste week zit er net op :D

Tot nu toe natuurlijk vooral meegekeken bij collega's voor de procedures enzo (heb ook pas sinds gisteren een inlogcode voor de pc bijvoorbeeld), maar ik ga me hier wel vermaken.

Prima salaris voor een startersbaan ook wel en maar een kwartier reistijd. Alleen geen leaseauto :P
Ah chill ja, wel snel gefixt allemaal!
pi_135931372
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:26 schreef S-RS het volgende:
Wat een pauper tv'tjes hier ja :9

[..]

Ah chill ja, wel snel gefixt allemaal!
Klopt ja. Ging sowieso erg snel allemaal. Ik was op gesprek geweest bij een paar van die headhunterachtige bureautjes. Dus op een gegeven moment werd ik uit m'n bed gebeld dat ze ergens een vacature hadden waar ik wel bij zou passen, maar wat wel haast had. Dat was op een donderdagochtend, een uur later zat ik bij dat bedrijf voor een gesprek. Vrijdag gehoord dat ze enthousiast waren en een contract gingen aanbieden en dinsdag zat ik achter m'n bureautje _O-

Krijg alleen geen reiskosten omdat ik te dichtbij woon, maar die korte reistijd is ook wat waard (en omdat die zo kort is ga ik toch op de fiets :+ ).

Heb trouwens net zitten rekenen, het lijkt erop dat ik - zelfs inclusief elke week uitgaan en elke maand een paar honderd euro op de spaarrekening - een dikke 200 euro per maand ga overhouden als ik het huis krijg waar ik op gereageerd heb. Wellicht toch snel een auto dus :P
pi_135931483
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klopt ja. Ging sowieso erg snel allemaal. Ik was op gesprek geweest bij een paar van die headhunterachtige bureautjes. Dus op een gegeven moment werd ik uit m'n bed gebeld dat ze ergens een vacature hadden waar ik wel bij zou passen, maar wat wel haast had. Dat was op een donderdagochtend, een uur later zat ik bij dat bedrijf voor een gesprek. Vrijdag gehoord dat ze enthousiast waren en een contract gingen aanbieden en dinsdag zat ik achter m'n bureautje _O-

Krijg alleen geen reiskosten omdat ik te dichtbij woon, maar die korte reistijd is ook wat waard (en omdat die zo kort is ga ik toch op de fiets :+ ).

Heb trouwens net zitten rekenen, het lijkt erop dat ik - zelfs inclusief elke week uitgaan en elke maand een paar honderd euro op de spaarrekening - een dikke 200 euro per maand ga overhouden als ik het huis krijg waar ik op gereageerd heb. Wellicht toch snel een auto dus :P
Relaxt, op wat voor huis heb je gereageerd?
pi_135931583
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef S-RS het volgende:

[..]

Relaxt, op wat voor huis heb je gereageerd?
Een benedenwoning. Gelijkvloers met woonkamer, grote slaapkamer en kleine slaapkamer. Wel alleen een douche, dus geen "echte" badkamer maar dat boeit niet zoveel.
Sta zelfs 2e op de lijst, dus ben benieuwd. Gewoon in Vlaardingen uiteraard :7
En OV-technisch gezien een stuk beter dan waar ik nu woon, hoewel dat verder weinig uitmaakt omdat ik toch kan fietsen naar het werk.
pi_135931673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:58 schreef Fiorano het volgende:
Dit niet belangrijk vinden. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:56 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je ziet hier alleen m'n bureau, klein deel van m'n kasten en TV opstelling. Ik zat op m'n bed, rechts van mij is een raam en links is plek voor een luxe fauteuil die er nog komt. Als je richting de spiegel loopt kan je naar beneden, je komt dan op de eerste verdieping, ga je nog een trap naar beneden kom je op de begane grond. Als je de deur uitgaat en de tuin uitloopt kom je op openbare weg en eindigt het privéterrein.

Dus... :')
Het gaat erom dat ik een bovenverdieping heb en niet thuis woon. Wat je dus ziet is dus een slechts een gedeelte wat daadwerkelijk van mij is. Mijn ouders hebben ook een vrijstaand huis in Deurne, lekker belangrijk. Ze hebben trouwens ook een Jaguar, had ik dat al gezegd? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

We komen straks bij het volgende onderwerp, namelijk schoenen en make-up. Ik neem aan dat je dan wel mee wil praten? :D
Schoenen hebben we al ooit gehad. Make-up, tsjah, ik gebruik wel een beetje lipgloss hihii. :@

quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Een benedenwoning. Gelijkvloers met woonkamer, grote slaapkamer en kleine slaapkamer. Wel alleen een douche, dus geen "echte" badkamer maar dat boeit niet zoveel.
Sta zelfs 2e op de lijst, dus ben benieuwd. Gewoon in Vlaardingen uiteraard :7
En OV-technisch gezien een stuk beter dan waar ik nu woon, hoewel dat verder weinig uitmaakt omdat ik toch kan fietsen naar het werk.
Echt, niet te lang mee wachten man. Niet. _O_ Meer. _O_ Thuis. _O_ Wonen _O_ _O_ _O_
pi_135931706
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Schoenen hebben we al ooit gehad. Make-up, tsjah, ik gebruik wel een beetje lipgloss hihii. :@

:')
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')