600 Nm. Leer het.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij een fatsoenlijk leasebudget zou ik denk ik een V60 D6 nemen. Volvo rijdt altijd prima, je hebt 280pk en standaard al een prima uitrusting. Daarnaast 7% bijtelling
Zou alleen de plug-in optie niet gebruiken en vooral die 280pk en 600nm aanspreken denk ik
Ja die rijden ook in absurd dikke bakken rond.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Doe mij de wagens maar van de Dubai Police
Die dingen zijn volgens mij razend populair. Ik zie er bijna elke dag wel 1 rijden, alleen in Rotterdam al heb ik 5 verschillende gezien in een week tijdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja die rijden ook in absurd dikke bakken rond.
Ik zie hier trouwens regelmatig een Tesla S voorbij rijden (Kruisstraat). Die is ook gewoon
Dat ziet er goed uit ja! Ongetwijfeld ook een stuk goedkoper dan de 64k van de D6.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:16 schreef Kiprollade het volgende:
Dit is ook niet verkeerd:
http://www.telegraaf.nl/a(...)ng_heet__GTE___.html
[inkoppertje]Niet tegen kasten aanrijden. Leer het. [/inkoppertje]quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
600 Nm. Leer het.
[..]
Ja die rijden ook in absurd dikke bakken rond.
Ik zie hier trouwens regelmatig een Tesla S voorbij rijden (Kruisstraat). Die is ook gewoon
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[inkoppertje]Niet tegen kasten aanrijden. Leer het. [/inkoppertje]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Doe mij de wagens maar van de Dubai Police
Meh ik had een kapsalon laten bezorgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:51 schreef Amoeba het volgende:
Net wakker, gedoucht, nu de frietpan aan
Bij mij op het werk blijkt het op vrijdag snackdag te zijn. Laten ze patat enzo bezorgen voor de lunch. Stonden gisteren om half 12 voor de deur, dat was nog best lastig weg te werkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:51 schreef Amoeba het volgende:
Net wakker, gedoucht, nu de frietpan aan
Jup, voor daily use hebben ze Nissan Patrol's geloof ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En waar worden die voor gebruikt? Puur om te showen
Lastig weg te werken? Wat voor nepstudent ben je dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij op het werk blijkt het op vrijdag snackdag te zijn. Laten ze patat enzo bezorgen voor de lunch. Stonden gisteren om half 12 voor de deur, dat was nog best lastig weg te werken
Normaal is de lunchpauze ook om half 1 pas.
Ik begin de laatste tijd zelfs problemen te krijgen met bierquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Amoeba het volgende:
Gisteren weer nice salaris gehad, zit vandaag alweer te overwegen om het te verneuken aan dikke speakers.
Ik ben hard voor mijn portemonnee.
[..]
Lastig weg te werken? Wat voor nepstudent ben je dan.![]()
Ik begin om half 9 en mijn reistijd is maar een kwartier, dus ik kom ergens tussen kwart over 7 en half 8 mijn bed uit rollen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:14 schreef Kiprollade het volgende:
Als ik een beetje vroeg begonnen ben met werken, laten we zeggen tussen 7 en half 8, dan kan ik om 11 uur al gerust een frietje met frikandel o.i.d. wegwerken hoor
Met die instelling kan je nooit je mooie Jag bemachtigenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Amoeba het volgende:
Gisteren weer nice salaris gehad, zit vandaag alweer te overwegen om het te verneuken aan dikke speakers.
Ik ben hard voor mijn portemonnee.
Dan is half 12 een mooie tijd voor friet, toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begin om half 9 en mijn reistijd is maar een kwartier, dus ik kom ergens tussen kwart over 7 en half 8 mijn bed uit rollen.
In principe op zich wel een beetje, ware het niet dat ik gewoon dacht dat het op de gebruikelijke lunchtijd van half 1 zou komen waardoor ik net om 11.00 een boterhammetje had gegetenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit je mooie Jag bemachtigen
[..]
Dan is half 12 een mooie tijd voor friet, toch?
Gaat allemaal opeens zo snel bij jouquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In principe op zich wel een beetje, ware het niet dat ik gewoon dacht dat het op de gebruikelijke lunchtijd van half 1 zou komen waardoor ik net om 11.00 een boterhammetje had gegeten
Overigens laat ik ondanks de baan het kopen van een auto nog maar even voor wat het is, eerste doel is nu sparen voor een inboedel en zsm het huis uit gaan
Daarnet gelijk maar een reactie geplaatst bij een huis (en sta 2e op de lijst), dus ben benieuwd!
Dat was dan ook vorige week nogquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gaat allemaal opeens zo snel bij jou![]()
Kan me nog die tijd herinneren dat jij hiker was bij EW
Johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat was dan ook vorige week nog
Maar ik ben, zeker als ik stoned ben, een ontzettende audiofiel. Daarom vinyl, klasse A versterker en 4 dikke floorstanders.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Met die instelling kan je nooit je mooie Jag bemachtigen
[..]
Dan is half 12 een mooie tijd voor friet, toch?
En nu een foto van 2014, i.p.v. 1976.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar ik ben, zeker als ik stoned ben, een ontzettende audiofiel. Daarom vinyl, klasse A versterker en 4 dikke floorstanders.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |