Jij bent gewoon te langzaam, net zoals SRSquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:01 schreef joppie_saus het volgende:
Dit tempo is echt niet gezondStelletje no-lifers
De naam Autoreset werd niet genoemd toch? Oudstanding wel. Zag die man lopen bij wie ik toen die intake sessie had.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Een deel van de AR planning was vandaag nog te zien op het NOS journaal
Was wel in beeld, maar ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:29 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
De naam Autoreset werd niet genoemd toch? Oudstanding wel. Zag die man lopen bij wie ik toen die intake sessie had.
Huh, heb je daar een filmpje van of gaat het om dat filmpje wat rts91 post?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Een deel van de AR planning was vandaag nog te zien op het NOS journaal
NOS Journaal van 8 uur, tweede item volgens mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Huh, heb je daar een filmpje van of gaat het om dat filmpje wat rts91 post?
Als het om het laatste gaat, dan:
Kan me vaag iets herinneren. Was AR dan met die vent in die loods? Toch niet die oudere op dat terreintje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
NOS Journaal van 8 uur, tweede item volgens mij
Deed de radio van de Up het eigenlijk? Ik kreeg die gisteren namelijk niet meer aan de praat nadat ik er een usb'tje had ingestouwdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:14 schreef Solidberg het volgende:
Amoeba , ik had vandaag de basis versie van een Up en Aygo, en moest +/- 200km rijden. Dus zeur niet
Hmm, kan nog geen 8 uur journaal op het internet vinden, vanavond of morgen nog maar eens proberen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
NOS Journaal van 8 uur, tweede item volgens mij
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1392529quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hmm, kan nog geen 8 uur journaal op het internet vinden, vanavond of morgen nog maar eens proberen.
http://nos.nl/video/60177(...)dsdiscriminatie.htmlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hmm, kan nog geen 8 uur journaal op het internet vinden, vanavond of morgen nog maar eens proberen.
Euh.. Tegenover die luxe bakker zeg maar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha waar dan?! Ik zit daar ook in de buurt namelijk
Nee, item over leeftijdsdiscriminatie. Ze waren alleen steeds AR aan het filmen terwijl dat niks met het item te maken hadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Kan me vaag iets herinneren. Was AR dan met die vent in die loods? Toch niet die oudere op dat terreintje?
Had het gezien ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, item over leeftijdsdiscriminatie. Ze waren alleen steeds AR aan het filmen terwijl dat niks met het item te maken had.
Ah oke, dat is 500 meter verderopquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:54 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Euh.. Tegenover die luxe bakker zeg maar.
Mja, alleen zal ik die kaart nooit in m'n portemonnee doen, ik flikker hem dan alsnog in het dashboardkastje. Dus opzich is het wel een beetje overbodig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Viezze het volgende:
Mijn ouders hebben nu zo'n kentekencard, veel beter dan die losse papieren
Die deed het wel, heb wel ff op elk knopje gedrukt omdat ik niet wist hoe dat ding aangingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Deed de radio van de Up het eigenlijk? Ik kreeg die gisteren namelijk niet meer aan de praat nadat ik er een usb'tje had ingestouwd
Mja, zo'n mapje pakt wat makkelijker aan hèquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij lijkt het wel relaxed zo'n kentekencard. Kan je hem lekker je portemonnee laten zitten.
Enige probleem is als je een auto deelt, dat lijkt me met een mapje papieren dan weer handiger aan elkaar geven.
Klopt! Op de crediteurenadministratie van een distributeur van automaterialen. Het gaat dus om het inboeken van facturen, betalen van facturen, crediteuren te woord staan, banken boeken en dat soort dingen. Daarnaast aan het begin van elke maand maandrapportage over de afgelopen maand opstellen. Eerste week zit er net opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef S-RS het volgende:
[..]
Mja, zo'n mapje pakt wat makkelijker aan hè![]()
Trouwens, heb ik iets gemist, heb je een baan? Wat voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |