Hahaha, Held!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een kameraad van mij gaat nu samenwonen met een chick die hij in de file heeft ontmoet.
Precies. En bovendien is dit een beetje de enige plek waar je je collega's een beetje leert kennen. De meesten die je onderweg tegenkomt, als je ze al tegenkomt, zijn óf zwaar autistisch óf te beroerd om een woord te zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Amoeba het volgende:
Maar wat is daar nu precies mis mee? Doordeweeks gaat het eigenlijk alleen maar over gehaat op Meerkerk, feestlocaties, Caddy's zonder cruisecontrol, mooie Jaguars en roze bolides met wimpers.
Dat moet ook kunnen vind ik. In het weekend is er toch weinig werk voor de hikers, dus wat moeten we dan zeggen behalve een korte mededeling over onze maandagritten?
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een kameraad van mij gaat nu samenwonen met een chick die hij in de file heeft ontmoet.
Ik heb geen idee of ik mede hikers tegen komquote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Precies. En bovendien is dit een beetje de enige plek waar je je collega's een beetje leert kennen. De meesten die je onderweg tegenkomt, als je ze al tegenkomt, zijn óf zwaar autistisch óf te beroerd om een woord te zeggen.
Alhoewel, als ze autistisch zouden zijn, passen ze perfect hier op FOK!
EW'ers zijn meestal wel te herkennen aan EW tas+map. Maar ik heb het ook nooit in de gaten. Als ik bij een LM een oude kerel tegenkom. Kan je er vanuit gaan dat het een AR senior is.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice
Wat schattig, weten ze ook nog precies bij welke hectometerpaal?
[..]
Ik heb geen idee of ik mede hikers tegen komWel eens als er natuurlijk bij bekende locaties mensen met de bekende papieren staan te klooien, dan ben ik ook echt niet te beroerd om even een praatje te maken. Maar ik zie ook wel eens groepen mensen al samen naar een bedrijf toe lopen, die dan allemaal hikers blijken te zijn
Hoe herken je elkaar in godsnaam? Ga je dan in de bus bij iedereen vragen of ze toevallig ook voor AR/EW werken?
Nee. Alleen op lokatie herken ik ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice
Wat schattig, weten ze ook nog precies bij welke hectometerpaal?
[..]
Ik heb geen idee of ik mede hikers tegen komWel eens als er natuurlijk bij bekende locaties mensen met de bekende papieren staan te klooien, dan ben ik ook echt niet te beroerd om even een praatje te maken. Maar ik zie ook wel eens groepen mensen al samen naar een bedrijf toe lopen, die dan allemaal hikers blijken te zijn
Hoe herken je elkaar in godsnaam? Ga je dan in de bus bij iedereen vragen of ze toevallig ook voor AR/EW werken?
Nou, bij sommige locaties kan het niet missen. Ik noem als voorbeelden maar even Meerkerkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb geen idee of ik mede hikers tegen kom Wel eens als er natuurlijk bij bekende locaties mensen met de bekende papieren staan te klooien, dan ben ik ook echt niet te beroerd om even een praatje te maken. Maar ik zie ook wel eens groepen mensen al samen naar een bedrijf toe lopen, die dan allemaal hikers blijken te zijn Hoe herken je elkaar in godsnaam? Ga je dan in de bus bij iedereen vragen of ze toevallig ook voor AR/EW werken?
Of nog erger, je gaat ook niet vragen van 'Hé, zit jij ook op Fok?'quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef BlackLining het volgende:Hoe herken je elkaar in godsnaam? Ga je dan in de bus bij iedereen vragen of ze toevallig ook voor AR/EW werken?
Dat 9 van de 10 keer wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iemand in Waalwijk die op de bus wacht is ook een hiker.
Er zitten echt wel gezellige 65+ers tussen hoor, vorige week nog een collega naar het busstation Waalwijk gebracht, was gewoon leuk om even wat te kletsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Kiprollade het volgende:
Ik heb nog geen autisten meegemaakt hoor, elke collega die ik tegenkwam had ik een praatje mee (op een senior van AR na dan, lompe opa dat die was)
Ik wil vanaf 3 plekken optimaal tv kunnen kijken, vanuit bed, de bank en van achter de pcquote:Op zondag 26 januari 2014 15:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit zo! Zo zou ik ook wel overwegen om op mezelf te gaan. 10x beter dan studentenkamers in Amsterdam of Leiden die ik wel is zie van 2 bij 2 waar nauwelijks een bed in past.
En normaal naar tv kunnen kijken terwijl je achter de pc zit is ook altijd +1
Ik had dat met Heerlen. Kwam een AR senior bij mij vragen of de bus al was geweest. Ik in m'n beste Brabants haar uitgelegd dat die nog niet geweest was, bleken we allebei naar Schiphol te moeten. Ik een Volvo, zij een Citroën DS5.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Nou, bij sommige locaties kan het niet missen. Ik noem als voorbeelden maar even Meerkerken Amersfoort. Vooral in Amersfoort kom ik de meest rare figuren tegen. En dan niet zo zeer bij het bedrijf zelf, maar bij de bushalte (Oude Lageweg). Ik sta daar regelmatig met 3 - 5 andere hikers, althans dat neem ik aan. Allemaal met hun oortjes in, blik op oneindig en geen woord zeggen. Ik heb misschien in al die keren dat ik daar geweest ben, twee of drie keer een praatje gemaakt met een mede hiker die daar ook op de bus stond te wachten. Eenmaal was er zelfs iemand die naar Sneek terug moest, en ik naar Heerenveen. Dus nog een heel stuk samen terug gereisd ook nog.
Verder heb ik eens in Heerenveen een auto moeten ophalen op een industrieterrein, in een bus waar geen hond in zat, behalve nog twee personen met pantalon en nette schoenen waarvan eentje een EW tas bij zich had. Die maar aangesproken, en bleek dat we beide een Berlingo naar Eindhoven moesten brengen. Dat was wel tof, uiteindelijk samen naar Eindhoven gereden. Dat zijn de leuke dingen.
Dat zijn de goede prioriteiten.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik wil vanaf 3 plekken optimaal tv kunnen kijken, vanuit bed, de bank en van achter de pc
Je ging nog een afscheidsrit pakken.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ontslagmail naar EW is de deur uit
Dat wilde ik eigenlijk nog wel doen ja, maar ik werk 5 dagen in de week dus dat gaat lastigquote:Op zondag 26 januari 2014 17:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je ging nog een afscheidsrit pakken.
Zeker eens! Plus een 2 persoonsbed is m'n kamer wel compleet danquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik wil vanaf 3 plekken optimaal tv kunnen kijken, vanuit bed, de bank en van achter de pc
Zo blij dat ik hier zitquote:Op zondag 26 januari 2014 15:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit zo! Zo zou ik ook wel overwegen om op mezelf te gaan. 10x beter dan studentenkamers in Amsterdam of Leiden die ik wel is zie van 2 bij 2 waar nauwelijks een bed in past.
En normaal naar tv kunnen kijken terwijl je achter de pc zit is ook altijd +1
Loser, dan vraag je er ook omquote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef trolley het volgende:
[..]
sc Heerenveen, en voor de rest wil ik het er vandaag niet over hebben ...
Vanaf bed boeit me niet zo. Ik slaap een heel stuk beter nu ik geen tv meer aan het voeteneinde van mijn bed heb staan.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef S-RS het volgende:
[..]
Op dat gebied ben ik stiekem ook wel jaloers op jullie Groningersquote:
Same here. Alleen weet ik nog niet hoeveel stagevergoeding ik krijg p/mnd.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Trouwens hopen dat ik deze week nog ff flink kan werken, vanaf 3 februari begint m'n stage voor een schandalige 250 euro per maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef trolley het volgende:
[..]
Same here. Alleen weet ik nog niet hoeveel stagevergoeding ik krijg p/mnd.Hoeft EW ook niet van op de hoogte te zijn tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:
#26 || Luciano da Silva
Precies. Als ik het had gemeld, hadden ze hoogstwaarschijnlijk een eerstejaars voor mij in de plaats aangenomen. Dat zou na m'n stage dus ook weer minder ritten betekenen. Wat niet weet, dat niet deertquote:Op zondag 26 januari 2014 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
Hoeft EW ook niet van op de hoogte te zijn toch
Wat voor, zulke?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Oh, en zou je dergelijke plaatjes voortaan willen verbloemen in een spoiler?![]()
Ach, wij hebben Lurling vanaf morgen!quote:
Lulring. Als die 9 februari het veld in komt om half 5, ligt hij na 5 minuten met twee gebroken poten in de ambulance. Vuige teringlijer is het.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef trolley het volgende:
[..]
Ach, wij hebben Lurling vanaf morgen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |