FOK!forum / Utopia / Activatie/Registratieproblemen Paspoort
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 14:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Je geloof t het niet, maar hier zit een compleet doorgedraaide, gefrustreerde (niet) streamer. :)
Ik heb echt alles, maar dan ook alles eraan gedaan.
Ik heb inmiddels 8 antwoorden terug met: uw telefoonnummer is al gekoppeld...
Ik heb zelfs Utopia uit gedaan en toen weer Utopia aan...
Steeds OK erachteraan..
Ik heb nu al 6 emails via contactformulier gestuurd en 2 keer mijn wachtwoord gereset.
Ik heb Browsergeschiedenis, cookies etc gewist.
Heb zelfs mozilla firefox gedownload, had al chroome en IE, op geeneen browser doet het wat.
Ik log in met emailadres en met Facebook. Beiden niks..
Ik moet telkens weer de activatiecode intoetsen. en dan zegt het ding: helaas is er iets mis gegaan. Nu al drie dagen dus...Pffftttt
Vind het lief dat je mij wilt helpen, is er iets wat ik vergeet???
Ik moet even zeggen dat ik niet DM omdat ik dat nog niet mag. Daarom heb ik maar even een nieuw topic geopend, Kunnen anderen ook meedenken.

Je hoeft niet meer je mobiel in te voeren. Je hebt op je telefoon een sms'tje van utopia waarin staat dat je nog een sms terugmoet sturen. Als je dat doet krijg je een activatiecode denk ik.
eleusisvrijdag 24 januari 2014 @ 14:52
Of gebruik gewoon iDeal.
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 14:53
Ik heb nog eens even in mijn telefoon gekeken naar wat ik moest doen:

Eerst "utopia aan" naar 6556
Dan krijg je een sms terug
Dan "ok" naar 6556
Dan krijg je een sms met activatiecode
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 14:55
Als je later weer wilt stoppen sms "stop" naar 6556
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 14:57
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef eleusis het volgende:
Of gebruik gewoon iDeal.
Ja, kan ook gewoon 2 cent overmaken. Weet niet of dat wel kan als je al de telefoonprocedure gestart bent.
vuurvliegje5258vrijdag 24 januari 2014 @ 15:30
Ja ik kan dus geen Ideal gebruiken, ik heb geen internetbankieren. I know, hopeloos ouderwets, maar het ging tot op heden lekker zo. Dus heb ik een prepaidkaart aangeschaft, mét beltegoed natuurlijk.
Eerst kwam ik er wel in. Maar toen probeerde ik de laptop en dat lukte niet. Dus hebben we uitgelogd op de pc en toen begon de ellende....Kan dus niet inloggen via de pc en niet via de laptop. Moet telkens de activatiecode intoetsen. Dat lijkt me niet okee. Want die had ik al een keer geactiveerd.
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 15:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ja ik kan dus geen Ideal gebruiken, ik heb geen internetbankieren. I know, hopeloos ouderwets, maar het ging tot op heden lekker zo. Dus heb ik een prepaidkaart aangeschaft, mét beltegoed natuurlijk.
Eerst kwam ik er wel in. Maar toen probeerde ik de laptop en dat lukte niet. Dus hebben we uitgelogd op de pc en toen begon de ellende....Kan dus niet inloggen via de pc en niet via de laptop. Moet telkens de activatiecode intoetsen. Dat lijkt me niet okee. Want die had ik al een keer geactiveerd.
En als je het hier invoert? Eerste even cookies wissen.
http://sbs6.nl/utopia/sms
paspoort aanmaken > inloggen
vuurvliegje5258vrijdag 24 januari 2014 @ 16:11
Helaas...Het lukt me echt niet. Heb al twee euro aan SMsjes besteedt. Maakt niet uit, ga straks iemand anders zijn mobieltje proberen. Moet wrsch met een ander tel nummer denk ik. En dan maar NOOIT meer uitloggen. Eerst zien of ik eventueel nog kan met een ander emailadres pfftt
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 16:13
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Helaas...Het lukt me echt niet. Heb al twee euro aan SMsjes besteedt. Maakt niet uit, ga straks iemand anders zijn mobieltje proberen. Moet wrsch met een ander tel nummer denk ik. En dan maar NOOIT meer uitloggen. Eerst zien of ik eventueel nog kan met een ander emailadres pfftt
Anders ga je ff op twitter
@TalpaDeMol John, ik kan kan mijn paspoort niet activeren
Kijken hoe snel je geholpen wordt :P
akveorvrijdag 24 januari 2014 @ 16:20
Misschien dom.. maar heb je de router/modem al eens opnieuw opgestart (minuutje van de stroom)?
Wat gebeurt er als je de Firewall/virusscanner uitzet (of zelfs de-installeert)?
MPC60vrijdag 24 januari 2014 @ 16:21
Ik heb het na 3 weken opgegeven. Zelfde gezeik.
vuurvliegje5258vrijdag 24 januari 2014 @ 16:24
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef akveor het volgende:
Misschien dom.. maar heb je de router/modem al eens opnieuw opgestart (minuutje van de stroom)?
Wat gebeurt er als je de Firewall/virusscanner uitzet (of zelfs de-installeert)?
Ow dat klinkt ook niet vreemd, ik heb het middels een ander mailadres geprobeerd, nope dus. Steeds weer zegt tie, uw tel nr is al bekend. Om gek van te worden. Ga die firewall eens proberen...
markyvrijdag 24 januari 2014 @ 16:25
Ik kan alleen met geen mogelijkheid inloggen in de ipad app van alles al geprobeerd maar niets helpt.
vuurvliegje5258vrijdag 24 januari 2014 @ 16:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef community het volgende:

[..]

Anders ga je ff op twitter
@TalpaDeMol John, ik kan kan mijn paspoort niet activeren
Kijken hoe snel je geholpen wordt :P
Als laatste mogelijkheid...want ik verlies echt de moed nu. Ik ben niet boos, alleen verdrietig :'(
communityvrijdag 24 januari 2014 @ 16:46
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:20 schreef akveor het volgende:
Misschien dom.. maar heb je de router/modem al eens opnieuw opgestart (minuutje van de stroom)?
Wat gebeurt er als je de Firewall/virusscanner uitzet (of zelfs de-installeert)?
Helaas, goed bedoeld maar dat zit allemaal op een ander niveau, daar ligt het niet aan.
ArnieAlbertsvrijdag 24 januari 2014 @ 16:52
Ga naar Laren, ga naar binnen en eis je geld terug uit hun kas.

Dat levert leuke beelden op.
akveorvrijdag 24 januari 2014 @ 17:08
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef community het volgende:

[..]

Helaas, goed bedoeld maar dat zit allemaal op een ander niveau, daar ligt het niet aan.
Ja, als dat al gedaan is zal het daar dan wel niet aan liggen.
Flow3rvrijdag 24 januari 2014 @ 17:29
http://www.utopiatv.nl/contact

Blijven zeuren via het contactformulier :Y

4a7083549f1cec8edaf5a70ef191814d.png

e0fa7aa0806153b3d6c9211f53674e5f.png

[ Bericht 39% gewijzigd door Flow3r op 24-01-2014 17:41:38 ]
vuurvliegje5258zaterdag 25 januari 2014 @ 02:10
Ik heb dus vanmiddag Utopia stop gesmst, kreeg net een sms bericht, dat ze het jammer vonden. John de Mol heeft natuurlijk niet terug gereageerd. Had ik ook niet verwacht.
Dus doe het wel met de 30 minuutjes en het incognitovenster. Gelukkig kan ik de streamverslagen lezen, waar ik erg blij mee ben, wat doen die mensen goed werk, ben ze heel dankbaar.
Begrijpelijkerwijs heb dus gekozen om lekker een boek te gaan lezen en Utopia los te laten, behoudens het lezen van de streamverslagen en de superleuke COS. Na drie dagen van frustratie ben ik er wel klaar mee. Jammer, want ik wilde dat mijn dochter kon streamen, zij is licht verstandelijk beperkt en voor haar was het vooral, omdat ze niet goed kan lezen.
Dank voor alle adviezen en steun :) Ik lees mijn dochter het nu voor...
communityzaterdag 25 januari 2014 @ 02:26
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 02:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik heb dus vanmiddag Utopia stop gesmst, kreeg net een sms bericht, dat ze het jammer vonden. John de Mol heeft natuurlijk niet terug gereageerd. Had ik ook niet verwacht.
Dus doe het wel met de 30 minuutjes en het incognitovenster. Gelukkig kan ik de streamverslagen lezen, waar ik erg blij mee ben, wat doen die mensen goed werk, ben ze heel dankbaar.
Begrijpelijkerwijs heb dus gekozen om lekker een boek te gaan lezen en Utopia los te laten, behoudens het lezen van de streamverslagen en de superleuke COS. Na drie dagen van frustratie ben ik er wel klaar mee. Jammer, want ik wilde dat mijn dochter kon streamen, zij is licht verstandelijk beperkt en voor haar was het vooral, omdat ze niet goed kan lezen.
Dank voor alle adviezen en steun :) Ik lees mijn dochter het nu voor...
Wellicht kan je nu weer het proces opnieuw beginnen en lukt het wel, maar ik wil je niet op kosten jagen :P Je krijgt vast nog wel een reactie op je contactformulier. (binnen een maand ofzo 8)7 ) EN als ze dat doen en alles kunnen fixen, ff restitutie vragen *O*
Jammer dat het niet gelukt is.
vuurvliegje5258zaterdag 25 januari 2014 @ 02:55
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 02:26 schreef community het volgende:

[..]

Wellicht kan je nu weer het proces opnieuw beginnen en lukt het wel, maar ik wil je niet op kosten jagen :P Je krijgt vast nog wel een reactie op je contactformulier. (binnen een maand ofzo 8)7 ) EN als ze dat doen en alles kunnen fixen, ff restitutie vragen *O*
Jammer dat het niet gelukt is.
De kosten zijn het probleem niet. Maar wel de teleurstelling van mijn dochter. Als het me weer niet lukt, dan is ze weer van slag. Urenlang proberen, dagenlang, het is voor haar onverteerbaar.
Misschien krijgen we nog een reactie en dan wil ik het nog wel wagen. Maar dan is het ook gedaan.
Gelukkig gaat SBS de uitzendingen wat actueler maken, misschien is dat een troost voor haar.
Welterusten community, je hebt je best voor ons gedaan, bij deze nogmaals mijn dank *;

[ Bericht 0% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 25-01-2014 11:27:51 ]