*heel achteraan uit de vriezer nog een verstopt bakje bananenijs vind voor Marlo
en inmiddels alwéér chocolade staat te smelten voor nieuwe saus
*Lurky nog extra schepje KlopKlop geeft
quote:Vandaag een nieuwe partij spankingplankjes gehad?
Op maandag 7 oktober 2002 21:07 schreef Faat het volgende:
*Lurky nog extra schepje KlopKlop geeft
quote:Ik dacht al dat jij meer een typetje voor echte slagroom was,
Op maandag 7 oktober 2002 21:08 schreef Lurky het volgende:
Vandaag een nieuwe partij spankingplankjes gehad?
* proest
quote:Klopt geen klap van! hoe ouwer hoe gekker
Op maandag 7 oktober 2002 21:10 schreef Faat het volgende:
Ik dacht al dat jij meer een typetje voor echte slagroom was,
maar mijn oma zei altijd KlopKlop is beter voor de lijn Faatje
Kijk deze zocht ik voor de openingsdans:
quote:Die dames hebben nog heel wat dijbeen weg te werken voor ze in de revue mogen,
Op maandag 7 oktober 2002 21:08 schreef Lurky het volgende:
even leuk openen:
* 2 minuten later neerploft, maar liggend gelukkig nog van ijsje kan genieten
Sorry lieverds, Faat gaat naar bed, ik heb een paar honderd uur slaap in te halen
Morgen weliswaar geen examendag, maar lessen gaan gewoon door tot 16.30
Auf wiedersehen und GuteNacht Freunden
quote:Wie is dat derde poppetje dan? Die linker dat ben ik, dat zie je zo
Op maandag 7 oktober 2002 21:14 schreef Lurky het volgende:
Trusten Lurky
Have a nice day Dago en Marlo
Maar... ach, wat kan het mij ook eigenlijk schelen...
Ladies - mag ik aansluiten bij deze wulpse dans???
en de ijsjes als afsluiting???
Hoe gaat het met de exames/tentames sitethief?
heb je nog steeds een hekel aan mij?
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:11 schreef Lurky het volgende:
Laat me je als voorbode van betere tijden een kus geven
*kruipt lekker dicht tegen Lurky aan*
Hoe is het met de oude eiland-clan: Odulla, Jojo, Superbam, Faat, etc.?
Komen ze nog weleens langs?
wat een k*t-layout tegenwoordig
quote:Odulla nooit meer gezien. Superbam idem, Jojo slowchat hier nog wel s en Faat komt heel enkele keer ook hier langs.
Op woensdag 9 oktober 2002 13:16 schreef kasper het volgende:
Hoe is het met de oude eiland-clan: Odulla, Jojo, Superbam, Faat, etc.?
wat een k*t-layout tegenwoordig
Nwe layout kan je uitzetten in je instellingen... Maar dan mis je wel deze smiley
Nou moet ik zeggen dat het ontvangst aan nieuwen ook wat beter kan. Gelukkig ben jij er nu. Kan jij elke aangespoelde verwelkomen met bvb: "hallo ik ben de eilanddokter als u jeuyk heeft aan uw kruis komt u maar eens langs..."
Hoe was het in het gevang? Hebben ze je iets langer gehouden?
* Jojogirl is met vanalles tegelijk bezig en heeft wat minder aandacht voor het eiland tegenwoordig.
Pluisje leeft ook nog, heeft net even De fok!Eiland bijbel -verkoper de deur uit gewerkt
Tja ik vergeet helemaal dat we een andere sex-offender op het eiland hebben, ene DiRty, dacht al dat het de dokter incognito was... En we hebben kinderdisco met K3, en Forau die afentoe mysterieus langs komt groeten omdat Sitthief tentamen had... tja het markantst was eigenlijk ene Nijntje-Pluis die alleen in Goede Morgen Welterusten dagelijks 1 woordje posttte...
zal ik even een dansje googelen?
quote:Marlo kan niet posten
Op woensdag 9 oktober 2002 19:53 schreef Lurky het volgende:
Hee Dago!![]()
Wat moet werken?
Ik ga hier zo aan tafel btw
quote:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens
quote:Furieus ja
Op woensdag 9 oktober 2002 21:09 schreef Lurky het volgende:
Marlo niet en jij wel? Curieus!
Ws doordat ik een kloon ben en geen koekje heb en Dagobert wel Tis allemaal nie eerlijk
* pluisje hoopt er maar het beste van
En ze krijgt die baan, zoiets voelt een Sinte, dus dat wordt alweer een eilander minder: ze mogen me wel eiland-Oma noemen binnenkort.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 10-10-2002 10:10]
Hoe is het met Kasper verder ?
quote:dat zegt ze nu pas...
Op donderdag 10 oktober 2002 10:07 schreef pluisje het volgende:
Jongens en meisjes, ik heb om 18.30 tentamen, zal mij benieuwen hoe dat gaat met 2 niet werkende armen, duimen jullie voor me?* pluisje hoopt er maar het beste van
quote:Tja, dat valt niet mee hè? Is de Fok! dieetclub niets voor jou?
Op donderdag 10 oktober 2002 10:45 schreef Lurky het volgende:
* puf puf hijg hijg...![]()
Gelukkig!
ik heb je nog in kunnen halen
LD, ja wel goed. De rust is hier na afgelopen zondag weer een beetje terug.
quote:was even wat te eten pakken voor ik van de graat val...
Op donderdag 10 oktober 2002 10:58 schreef kasper het volgende:
Is de Fok! dieetclub niets voor jou?
Veel succes Pluisje
* Jojogirl heeft net weer lekker gesport en is stiekem ook even op de weegschaal gaan staan
quote:Oei, na al die tijd kan ik echt niet alle topics gaan doorlezen.
Op donderdag 10 oktober 2002 11:52 schreef Jojogirl het volgende:
Tsss beter opletten Kasper, Lurky dieet allang mee.* Jojogirl heeft net weer lekker gesport en is stiekem ook even op de weegschaal gaan staan
Wat goed dat jullie aan het lijnen zijn. Kost het je veel moeite? Zie je resultaat?
* Kasper houdt van Jojo; extra kilootjes of niet!
En verder vind ik het redelijk vol te houden. Behalve als ik ongesteld ben.
Het stomme is dat ik niet heeeel erg ziek ben. ik zit gewoon aangekleed. Maar ik heb wel majo,joggingbroek, lange rok, hemd, tshirt, trui en trui van vriend over elkaar aan en nog heb ik het koud. Ik verwijt mezelf dat het komt door niet bewegen. Is het echt waterkoud, schraal, guur en winters buiten? We hebben t binnen ook wat koud.Nou denk ik dat het 'tussen de oren' zit en de bloedsomloop moet worden gestimuleerd. Ik heb vanochtend wel gegymd. Misschien moet ik idd eens naar buiten om te testen. Keel en luchtwegen werken nu nog (door niet naar buiten gaan)
Casper, was je erg druk dan de laatste weken ???
Beterschap Lurky .
hnmmm ben toe aan weekend.
quote:*bibber*
Op donderdag 10 oktober 2002 12:51 schreef LWaS het volgende:
Succes met je tentamen pluisje
quote:Als de zon flink doorstraalt krijg je het warm en wordt het vanzelf snel morgen
Op donderdag 10 oktober 2002 12:53 schreef pluisje het volgende:[..]
*bibber*
* pluisje wou dat het al morgen was....
Oja, ik zou niet typen vandaag
Nou doei!!
quote:Doei pluis!
Op donderdag 10 oktober 2002 13:28 schreef pluisje het volgende:
* pluisje bibbert eik vooral van de zenuwen
Met ontstekingen in beide schouders (ja dat is weer eens een update) heb je altijd beetje koorts, dus ik heb het heerlijk warm
Toch maar lekker warm aangekleed (moest van rickmans) en over een kwartiertje waag ik me naar buiten. Even een rondje Breda (boekwinkel, studiecoordinator-meneer) en dan om 18.30 is het zover.Oja, ik zou niet typen vandaag
Nou doei!!
quote:Van kou val je wel extra af.
Op donderdag 10 oktober 2002 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft het hierbinnen ook een beetje koud, maar dat komt doordat de verwarming niet aan staat.
quote:Kan je wel stellen. Ik ben net zo stom geweest om zonder jas de straat op te gaan!
Op donderdag 10 oktober 2002 13:53 schreef kasper het volgende:[..]
Van kou val je wel extra af.
is mediteren niet iets voor jullie? is maar een idee ... * zoekt lekkere dikke trui op.. *
quote:Sochtends doe ik meestal even yoga maar de rest van de dag mediteer ik op zaken om mij heen.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:19 schreef ninja-mod het volgende:
* ninja-mod wenst alle zieke , gestressde en overige eilanders heel veel sterkte toe...is mediteren niet iets voor jullie? is maar een idee ... * zoekt lekkere dikke trui op.. *
quote:Dat wel, maar als ik het koud heb krijg ik meestal ook sneller honger, dus toch niet zo handig.
Op donderdag 10 oktober 2002 13:53 schreef kasper het volgende:[..]
Van kou val je wel extra af.
*duimt voor Pluisje*
quote:Lurky, nu heb je mij ontzettend nieuwsgierig gemaakt.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:36 schreef Lurky het volgende:[..]
Sochtends doe ik meestal even yoga maar de rest van de dag mediteer ik op zaken om mij heen.
Ik heb het nu al warm van de sensatie over het verloop van wat er daarstraks op straat was. Ben daarna lekker uren achter het raam in de zon gaan kijken naar de afwikkeling. Ik ga niet zeggen wat anders kan ik hier net zo goed mn huisadres neekwakken. Je ziet het misschien wel op het journaal hoewel met Claus en alle criminaliteit het misschien geeneens meer 'nieuws' is. Laten we het er maar op houden dat de politie gewoon zijn werk deed en de buurt weer rustig kan gaan slapen.
quote:Was het bloederig?
Op donderdag 10 oktober 2002 16:40 schreef Lurky het volgende:
Andere artsen hebben de job al geklaard dus je kan rustig in het zonnetje voor je praktijk blijven zitten
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 16:41 schreef kasper het volgende:[..]
Was het bloederig?
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 16:49 schreef Lurky het volgende:[..]
[afbeelding]
De straat is nOg nat van alle reinigingsdiensten!!
ROFLOL
quote:Nou....goed!! En nog beter zelfs! Want voor mijn tentamen moest ik even langs bij de afdelingsdirecteur, want die vond dat mijn cijferlijst een zooitje was. Was ik helemaal met hem eens, maar aangezien ik al 7 jaar op die school zit, en zij het studiesysteem steeds veranderen, kon ik daar ook weinig aan doen. Toen kwam hij met een erg fijne oplossing: Alles van het 1e, 2e en 3e jaar beschouwen we als voldaan, alleen het 4e jaar hoef je nog te halen. Dat zijn nog maar 3 vakken, dus dat betekent...
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:53 schreef LWaS het volgende:
Pluis? Hoe ging je tentamen
DAT IK NA DE KERSTVAKANTIE MAG GAAN BEGINNEN AAN MIJN SCRIPTIE EN WS IN JULI KAN AFSTUDEREN!!!
Echt heel goed nieuws!
Ook het tentamen ging best goed, ik had 1 vraag die ik echt niet wist, en waar ik maar wat onzinnigs heb ingevuld. Pak ik net mijn boek erbij...blijkt dat dus goed te zijn
(en voor jullie boos worden dat ik teveel type, bovenstaand stukje is al 3 keer gerycycled in andere fora en mailtjes )
quote:Hmm... dat klinkt wel erg makkelijk.
Op vrijdag 11 oktober 2002 10:44 schreef pluisje het volgende:[..]
Toen kwam hij met een erg fijne oplossing: Alles van het 1e, 2e en 3e jaar beschouwen we als voldaan, alleen het 4e jaar hoef je nog te halen.
Het is toch geen opleiding waar je je diploma ook had kunnen verdienen door voldoende D.E. punten of Shell zegeltjes in te leveren hè?
quote:ik heb nog nooit een rood kruisje zo langzaam zien laden.
Op vrijdag 11 oktober 2002 11:11 schreef Lurky het volgende:
Hulde!!!!
[afbeelding]
Ik dacht al, wat typt Pluisje ongewoon veel!
quote:Lol Gefeliciteerd hoor ..
Op vrijdag 11 oktober 2002 10:44 schreef pluisje het volgende:[..]
(en voor jullie boos worden dat ik teveel type, bovenstaand stukje is al 3 keer gerycycled in andere fora en mailtjes)
Maar Ze zijn wel makkelijk geworden op de opleidingen .. Dat was bij ons nooit hoor.. al miste je maar 1 vak van het eerste jaar .. das dan mooi je eigenschuld en kan je afstuderen dus wel vergeten.
Maar leuk dat je kan gaan afstuderen .. nogmaal gefeli
Dus eigenlijk had ik het gewoon verdiend
en eigenlijk zit ik nu wel veel te veel te typen
Inmiddels mijn eerste opdracht binnengehaald, Faatje gaat stropdassen ontwerpen
Geen degelijke met streepjes, maar met tekeningen van toeristische attracties, tulpen,
wulpse naakte dames, sexshops, coffeeshops, junkies, jointjes, amsterdam, dat idee
Geen idee waarom ze dachten dat ik de geknipte designer daarvoor was hoor
Tussen mijn andere werk en nog wat scholing door ga ik in ieder geval minstens
een week slapen ofzo, dus het zal op het eiland een beetje stil worden van mijn kant
Voor iedereen die nog een mailtje van me verwacht, spijt me vreselijk, maar momenteel
gewoon te moe en teveel aan mijn hoofd, binnenkort hoop ik gewoon weer wat nieuwe
energie overal in te kunnen steken, ik vergeet jullie niet
Tot zover Faat-berichtje, helemaal van me af zullen jullie wel nooit komen,
ik blijf altijd in de buurt, maar heb nu dringend behoefte aan klein winterslaapje
Dikke kus allemaal en tot snel weer ziens
quote:*bestelling plaatst*
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:58 schreef Faat het volgende:
Inmiddels mijn eerste opdracht binnengehaald, Faatje gaat stropdassen ontwerpen
Geen degelijke met streepjes, maar met tekeningen van toeristische attracties, tulpen,
wulpse naakte dames, sexshops, coffeeshops, junkies, jointjes, amsterdam, dat idee
Goed gedaan Faatje!
Geniet van je welverdiende rust!
Gefeliciteerd Pluisje!
En Faat ook van harte! Geef je een adresje als je stropdassen klaar zijn? Of zijn ze niet voor de verkoop?
Tot zo meteen btw, ben er vandoor
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:39 schreef pluisje het volgende:
Oe, ik sta 2e!!Boven broer en vriendje
quote:hahahaha , hee faat je krijgt het nog druk!
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:06 schreef craziest het volgende:
Ik wou graag 20 stropdassen bestellen voor aanstaande dinsdag
quote:Wat stond daar eerst!!!!!!!
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:39 schreef Lurky het volgende:
Staatsloterij allemaal kleine poepprijsjes, gaak ook niet meer zien laat maandag wel scannen. Zo nog even lotto kijken en dan de hort op.
Ze hebben laatst ook wat stropdassen uitgezet in Friesland. Om de populatie weer op peil te krijgen. Lukt natuurlijk nooit met zo'n naam.
quote:de lotto-uitslag
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:50 schreef craziest het volgende:
Wat stond daar eerst!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 12-10-2002 23:56]
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:45 schreef Lurky het volgende:de lotto-uitslag
quote:Je had ook op mij moeten wedden
Op zondag 13 oktober 2002 03:33 schreef craziest het volgende:[..]
De lotto was weer 100 keer niks
quote:Eigen schuld omdat je het in je eentje zonder mij deed
Het is mij om het oneven.
leer dit nou eens:
Sinte Lurky niet geeerd, valt de gokuitslag verkeer
Of onderging je die hele nederlaag alleen om een kusje voor de troost?
quote:Das wel heel slim van je. Je weet dat ik altijd moet winnen
Op zondag 13 oktober 2002 11:25 schreef Lurky het volgende:Sinte Lurky niet gepenetreerd, valt de gokuitslag verkeer
quote:Voor de buren?
Op maandag 14 oktober 2002 10:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zow na een druk verbouweings weekend, eindelijk ff een uurtje rust
quote:Neuh .. even de computerruimte van laminaat en een zelfgemaakt bureau voor zien. dus nu staat er een echt groot bureau voor ons 2
Op maandag 14 oktober 2002 10:58 schreef kasper het volgende:[..]
Voor de buren?
dus een lekker productief weekendje
quote:Nee, dat bedoel ik niet. Hebben de buren nu rust?
Op maandag 14 oktober 2002 11:25 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
- druk geweest -
quote:Lolja die hebben rust
Op maandag 14 oktober 2002 12:10 schreef kasper het volgende:[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Hebben de buren nu rust?
quote:Hi Lurky.
Op maandag 14 oktober 2002 12:16 schreef Lurky het volgende:
Hee Dokterje
Is de straat weer helemaal schoon?
quote:Is vandaag [humorloze-al-te-exact-interpreteermodus] in pretgesp zie ik dus ik zal hier ook bloedserieus op in gaan:
Op maandag 14 oktober 2002 12:49 schreef kasper het volgende:[..]
Hi Lurky.
Is de straat weer helemaal schoon?
Alweer ja. Zijn al 2 vuilopruimdagen verder dus de horde van de vuilniswagen 20 mannen, grofvuilcontainerwagen met grijparm, tien bezemerss, 2 veegwagens, de poepscooter is er weer doorheengegaan. Rest Lurky het navegen van wat langs de gevel is achtergebleven en dan is de straat weer een paar uur schoon.
Maar als je aan het opruimen van criminelen laatst refereerd, was dat al weer vergeten, en de rest van de wereld behalve de direct betrokkenen waarschijnlijk ook. Er is nergens verslaggeving van gedaan maar dat was een paar jaar terug toen de buurman werd vermoord ook nergens vermeld behalve in een politiedossier dat blijkbaar in een la verdween, en bij het bevolkingsregister natuurlijk. Daar tellen dat soort mutaties nog het zwaarst vandaag de dag. Jaja welkom in Lurkys fascinerende wereld.
Nou de stoep is dus weer schoon: de verbouwjuppen kunnen weer troep gaan neersmijten op de niet daarvoor bestemde tijdstippen. Want als je een etage hebt gekocht in een volkswijk ga je natuurlijk niet al die foldertjes met instructies aan de minima, (want deels in het engels, turks en arabisch dus dat is beneden je stand want daar ben je als ITer te hoog voor opgeleid), die het stadsdeel in de bus gooit lezen. En zo ontgaat je dat het deuren, tapijten, planken, zolderrestanten huisraad en verfresten bij mevrouw Lurky op de stoep neergooien niet mag.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 14-10-2002 13:12]
Maar de daders van de vertroepping lachen ook om de boete. Er komt hier tig keer per dag reinigingspolitie langs die elke vuilniszak uitkamt en als bewijsmateriaal meeneemt maar op planken, puin en deuren staat geen huisnummer. De sukkeljup die er zn huisvuil bij neerzet is evenwel de klos Maar de juppen maakt de boete blijkbaar ook niks uit. De minima daarentegen zijn na 1x te vergeefs porberen in hoger beroep te gaan wel gewaarschuwd. Echt 1 minuut te vroeg kan je tientallen euro's schelen.
Ook het parkeerbeleid is wat soepeleren dan ergens anders, gewoon je auto of auto's voor je deur parkeren en dat gratis. Het buurtcentrum even verder zorgt voor de enige drukte die er is maar die is te overzien.
Gelukkig is het afval dat vrijkomt van laminaat leggen en een bureau bouwen van zulke grote hoeveel heden dat het gevoon in de pendaalemmer past en bij het oudpapier. Dus tja ..
Arme Lurky met haar bakken met rommel van anderen voor haar deur.. Dat kennen we niet in het pitoreske Schiebroek.
LD? Bakken rommel? Die kennen we hier nier. Daar hebben deze huizen geen plaats voor in de woning. Zie mn buren al van 3 hoog over de 19e eeuwse steile houten trap van 80cm breedte (verplichte breedte voor 'doodskistdoorgang') met hun klikko's hobbellen. We hebben hier vuilniszakken. Maar veel mensen nemen de moeite niet of het is te groot voor de zak.
Als je goed had gelezen had je bregrepen dat we over de vuilophaal en straat schoonmaak dienst niet hebben te klagen. Die komen nog een minuut van te voren in de zakken grabbelen met hun aidshandschoentjes aan om de dader van de voortijdig neergezette zak te achterhalen naar hand van een weggegooide envelop ofzo
.
En de folders hebben uit een zeer uitgebreid en goed geillustreerd gedeelte in het Nederlands. Daar staat idd alles in over zelf met de auto naar het afvalverdeelstation brengen of bellen met de reinigingsdienst en zelfs containerverhuur...
Maar nee hoor!!! Je kan wel nagaan dat het niet mag maar toch doen mensen het. Juist de volledig opgeleide witte blonde mannen en mobieltje-regel-meiden die een droom trachten te verwezelijken.
Als nieuwe 'bewoner/eigenaar' zich de blubber werken voor de financiering van zijn eigen positie op de woningmarkt.
Nou niet echt zin gezien de (zelfingebeelde want onwerkelijke) sociale/lees/financieeele verschillen met de buren, om die buren gedag te zeggen, zich behoorlijk voor te stellen en te vragen hoe en wat. Maar dus eigengereid proberen in hun schaarse vrije tijd een paleisie te maken van deze toekomstige afbraakwijk. Dus ook geen tijd om naar de stort te gaan...
Of geen zin de auto vies te maken met bouwafval van 100 jaar arbeiderswoningleed.
Hier kan men de auto ook kwijt voor de deur: een huis is 2 parkeerplaatsen breed en de wachttijd voor een vergunning is 5 jaar.. Dat heet ook vrij parkeren Maar voor al die ellende heb je ook wat! Dan ben je starter op de woningmarkt en hebt een goede investering gedaan op een paar minuten loopafstand van het centrum.
quote:Volgens mij, en dat denk ik al een tijdje aan zijn postgedrag te zien heeft hij er gewoon geen zin meer in.
Op maandag 14 oktober 2002 16:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm *voorzichtige vraag* hoe lang duurt die proefwerkweek van Sitethief wel niet?
En wat betreft Sitethief anno nu. Misschien ligt hij nog te slapen FC toolbar lekker handig http://www.chris.misker.nl/fightclub/index5.html kunnen we niet ook een Fok! clan maken ??we zijn met behoorlijk veel , die clans op die site zijn met ieder +/- 20 , wel zijn de meeste zeer hoog , zelfs FCM . oh jah , sitethief@msn.com Gangster Hij heeft een nieuwe verslaving die hem dag en nacht bezig hield dit weekeinde zie Online Fight Club - Cool spelletje [Deel 5]
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 04:01 schreef Sitethief het volgende:
onofficieël FC forum met diverse clans http://www.chris.misker.nl/fightclub/forum/index.php
Je kan je misschien beter of met hem in die clan storten of hier jezelf zien te redden met behulp van wie hier actief zijn. Of door import van nieuwe eilanders uit je eigen kring voor voortzetting van je, ons geheime, plan. Succes in elk geval. We missen je heus. En 'ons' Sitethiefske ook. Maar ik weet ook hoe verslavend nieuwe spelletjes kunnen zijn
Don't worry be happy
quote:Die arme Lurky, Zo te horen heb je het er maar zwaar mee. Tja als je nu eens je mooie grachtenpandje overdeed aan een stel over het paard getilde juppen en zelf lekker in de polder ging wonen
Op maandag 14 oktober 2002 16:44 schreef Lurky het volgende:"Crisis wat een lap test"
Hmm gelukkig heb je al een vluchtroute naar de tuinen Sommige steden staan nu eenmaal niet bekend als staden waar men vriendelijk is als gemeente t.o.v haar inwoners
quote:Sorry .. het was nog vroeg..
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:57 schreef Lurky het volgende:
Lezen is niet je sterkste kant LD maar het is je vergeven zowaar ik Sinte Lurky heet
quote:Shit die sublieme verborgen code zag ik over het hoofd: Lieve Lekkere Lurky
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:58 schreef Faat het volgende:
Hi allemaal,
quote:Dat is dus deze week diplomauitreiking?
ben helemaal op en gesloopt, (*knip* hier de lotto-uitslagen) moet wel heel gek lopen als ik volgende week mijn diploma niet heb
quote:Je Sinte voorspelde al dat je die baan kreeg... Moppen over stropdassen pas na dat de Koninklijke Gade is bijgezet bij Willem van Oranje en andere toeristische attracties
Faatje gaat stropdassen ontwerpen
quote:Dat zeg ik!
Geen degelijke met streepjes, maar met tekeningen van toeristische attracties,
quote:Dat wordt dus flink fotoshoppen en copyrights omzijlen door er dingen aan te veranderen? Stropdas 'Bulldog Amsterdam' en dergelijke: zie het helemaal voor me: "I got High in Yuppie-City'
tulpen, wulpse naakte dames, sexshops, coffeeshops, junkies, jointjes, amsterdam, dat idee
quote:Jaja en tussendoor op blote voetjes even uit bed komen om te kijken of ik dit al heb beantwoord
een week slapen ofzo,
quote:Ik vroeg me al af: waar blijft de [interessantheidsmodus]
Voor iedereen die nog een mailtje van me verwacht, spijt me vreselijk,
quote:Dat zou erbij moeten komen! We wachten met smart op je nieuwe insteken.
overal in te kunnen steken, ik vergeet jullie niet
quote:O nee? Ban!, Ban! Ban!
helemaal van me af zullen jullie wel nooit komen,
quote:Ku$j3 kU$j3 Ku$j3 L!3f3 F@@t!3 !!! J3 h3Bt h3T f@nT@$t!3$ g3D@@N!!!
Dikke kus allemaal en tot snel weer ziens
quote:ach wat lief....
Op donderdag 10 oktober 2002 16:40 schreef kasper het volgende:
Hé love-of my-life, zullen we één van de komende dagen weer eens een BBQ o.i.d. organiseren?
Kijken of we de eiland-oudjes (Superbam, Odulla, zuster Chantal) weer tot een bezoekje kunnen verleiden.
Dus je hebt me gemist?
quote:[mop met baard modus on]
Op dinsdag 15 oktober 2002 12:33 schreef superbam het volgende:[..]
ach wat lief....
Dus je hebt me gemist?
Ja nog wel, maar ik zit inmiddels op schietles.
[/mop met baard modus off]
quote:heb ff andere prioriteiten comp beetje naar de klote enz. enz. en ik mag maar 1,5 uur per dag , zal morgen proberen snel ff wat te posten tussen alle drukte door
Op maandag 14 oktober 2002 16:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm *voorzichtige vraag* hoe lang duurt die proefwerkweek van Sitethief wel niet?
* Dagobert heeft veel te veel topics bij te elzen hier
Ga er nu weer eens vandoor
Tijd voor lunch enzo
Tot morgen (als ik ook nog tijd heb)
quote:Waarvoor dank, als je toevallig niet meer kan door een of andere reden, meld het even en ik geef wel een waardig einde aan het verhaal oid.
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:01 schreef Sitethief het volgende:[..]
heb ff andere prioriteiten comp beetje naar de klote enz. enz. en ik mag maar 1,5 uur per dag , zal morgen proberen snel ff wat te posten tussen alle drukte door
quote:Ja he, nu nog een knapperend haardvuur en sterke verhalen/drank.
Op woensdag 16 oktober 2002 10:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
errug gezellie hier![]()
quote:lol doe de drank en het haardvuur maar.. de verhalen komen dan vanzelf
Op woensdag 16 oktober 2002 10:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ja he, nu nog een knapperend haardvuur en sterke verhalen/drank.
quote:* Lord Dreamer dus ook .. heb m'n eerste scenario's al gemaakt .. en wacht al op de aanvullingen. ben ook al aangemeld op de ride-exchange van rct2
Op woensdag 16 oktober 2002 10:16 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat hem ook zeker kopen. *RCT addict is*
Maar zodra ie uit is ga ik hem kopen
En welke ride exchange is dat? Op de officiele site?
Hm, ik wil RCT2 ook, maar laat ik nog maar even wachten, want ik kan er nu toch even niks mee vrees ik
He, is wel leuk om te vragen aan de Kerstman
quote:Dat is al lang gebeurd joh
Op woensdag 16 oktober 2002 11:01 schreef kasper het volgende:
Kan St. Lurky niet even een vloek over de zondaars uitspreken?
Maar jullie GHeiligheid gaat nu een uurtje in het irl zwembad de kilo's eraf bezweren.
quote:Yep .. Ik kan ook ff de cd branden en op de post doen
Op woensdag 16 oktober 2002 11:07 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft nog steeds een brakke pc hier en kan hem dus niet downen (te weinig hd space over)Maar zodra ie uit is ga ik hem kopen
En welke ride exchange is dat? Op de officiele site?
De oficiële site idd www.rollercoastertycoon2.com
quote:Zwem ze ..
Op woensdag 16 oktober 2002 11:11 schreef Lurky het volgende:[..]
Dat is al lang gebeurd joh
Artistiekere vervloekingen door uw Sinte smeke men af in de Satanistenkerk of in (eigen) verhaaltopics..Maar jullie GHeiligheid gaat nu een uurtje in het irl zwembad de kilo's eraf bezweren.
* Jojogirl gaat zich ook alvast aanmelden op de site
quote:Daar was ik al bang voor .. freerecordshop gheeft z'n release op geloof ik 25 okt gezet. maar ik verwacht eigenlijk dat de eerste zending direct is uitverkocht ..
Op woensdag 16 oktober 2002 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Dankjewel voor het aanbod LDMaar tegen de tijd dat die dan aankomen en ik kan spelen is ie ook al officieel uit, dus sneller zal het niet zijn (ben nl. dit weekend weg en zie dan dus geen post)
* Jojogirl gaat zich ook alvast aanmelden op de site
Ik kan je alleen zeggen dat het er het zelfde uitziet als rct maar gewoon meer opties .. theme's coasters en zo .. bredere paden nodig, en die stupid bezoekers verdwalen niet zo snel meer je hebt wel meer parkschoonmakers nodig met bredere paden.
Ook de lift is lachen .. lift ?? ja je kunt nu liften bouwen, dus de trappetjes kunnen korter.
quote:ik post vanavond wat anders mag je alle elfen vermoorden
Op woensdag 16 oktober 2002 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Waarvoor dank, als je toevallig niet meer kan door een of andere reden, meld het even en ik geef wel een waardig einde aan het verhaal oid.
M.a.w.: Waar gaaaaat dit over?
quote:Dit gaat over het computerspel Rollercoaster Tycoon 2.
Op woensdag 16 oktober 2002 11:51 schreef kasper het volgende:
Jojo & LD, hebben weer teveel gedronken ofzo?M.a.w.: Waar gaaaaat dit over?
Dat is een pretpark simulatie programma waarin je je eigen park kunt bouwen en managen.
En dit is dus deel 2 dat de 15e is uitgekomen in Amerika en dat de 18e officieel in Europa uitkomt.
* Jojogirl was al verslaafd aan het 1e deel en wacht dus met smart op deel 2
quote:OMG!!
Op woensdag 16 oktober 2002 12:02 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dit gaat over het computerspel Rollercoaster Tycoon 2.
Dat is een pretpark simulatie programma waarin je je eigen park kunt bouwen en managen.
En dit is dus deel 2 dat de 15e is uitgekomen in Amerika en dat de 18e officieel in Europa uitkomt.
En dit alles is aan mij, dé dokter Kasper die toch midden in het leven staat, tot nu toe volledig voorbij gegaan?
quote:Beetje up to date blijven he
Op woensdag 16 oktober 2002 12:14 schreef kasper het volgende:[..]
OMG!!
En dit alles is aan mij, dé dokter Kasper die toch midden in het leven staat, tot nu toe volledig voorbij gegaan?
quote:Ik zal eens kijken of ik wat sreenies kan maken
Op woensdag 16 oktober 2002 11:52 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft al een hele hoop screenshots gezien met alle nieuwe dingetjes
quote:counterstrike 2 ?? oh jij in de geweldspiraal verzonken gebruiker
Op woensdag 16 oktober 2002 12:35 schreef ninja-mod het volgende:
* ninja-mod is geen rct fan maar wacht wanhopig op CS2 ...het is hier idd zwaar gezellig..
![]()
houden zo!!!!
quote:UT2k3 is nog ietsjes erger dan SoF
Op woensdag 16 oktober 2002 13:36 schreef ninja-mod het volgende:
LD , sof is pas geweldadig en " messy " , dan valt CS nog best mee... en ik speel CS meer voor de taktiek en de gameplay dan om het " zware " geweld..
ik hou zelf meer van lekker bouwen en zo
P.S. ik heb ook een e-mail adres : sitethief@msn.com reageerd daar niemand?? dan stuur een mailtje naar fameverts@home.nl met als onderewerp : berichtje voor Michel
quote:Kan je moeder dat niet alleen?
Op woensdag 16 oktober 2002 14:24 schreef Sitethief het volgende:
o jah ben nu ff kleren kopen met m'n ma
quote:neeh een string
Op woensdag 16 oktober 2002 16:20 schreef kasper het volgende:[..]
Kan je moeder dat niet alleen?
Of heb je voor jezelf een leuk rokje uitgezocht?
quote:Cross post!
Op donderdag 17 oktober 2002 10:03 schreef Odulla het volgende:
Yes!
Faat is geslaagd!
Faatje feliciteren kan hier:
Het Grote Leef-Hier-Met-Faat-Mee-topic
quote:Haha die Jojo! Zeg hee hoe is het eigenlijk met Pascal en Renee?
Op donderdag 17 oktober 2002 14:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ieder voordeel heb z'n nadeel
quote:daar ben ik eik ook wel benieuwd naar
Op donderdag 17 oktober 2002 15:15 schreef Lurky het volgende:[..]
Haha die Jojo! Zeg hee hoe is het eigenlijk met Pascal en Renee?
was dat een té subtiel schrijffoutje?
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 17-10-2002 17:10]
quote:Mag ik een ban uitdelen?
Op donderdag 17 oktober 2002 17:05 schreef superbam het volgende:heb al zo lang nix meer gehoord ban ze...........
quote:Met Pascal en Gert-Jan is het prima, maar ik ken eik geen Renee.
Op donderdag 17 oktober 2002 15:15 schreef Lurky het volgende:[..]
Haha die Jojo! Zeg hee hoe is het eigenlijk met Pascal en Renee?
quote:ik dacht dat ze in Canada nooit stresde??
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:30 schreef Dagobert het volgende:
Ej oiEn doei!
quote:* Lord Dreamer kijkt naar buiten .. jep .. Hier hoost het al
Op vrijdag 18 oktober 2002 09:55 schreef Lurky het volgende:
Tjee het krijtje in mijn kleurdoos dat de kleur heeft van de lucht die er nu aankomt is al bijna op.
Prachtig zo zwart-grijs. Het rood van de bakstenen huizen, het wit van de kozijnen en het zwart van de dakpannen komt nu echt heel helder naar voren. Een 'Carel Willink-lucht'
quote:Die kleuren klopte wel ongeveer , al is het nu gewoon loodgrijs
Op vrijdag 18 oktober 2002 10:03 schreef Lurky het volgende:
Ja het waaide even heel hard en is gaan hozen (centrum dus)
Was plaatje zoeken van willinklucht dus haperde de verslaggeving...
ninja ..gezellig een lan-party
En nou moet ik nog gaan opletten dat ik een badjas meeneem naar de douche ook.
quote:Ik heb hier maandelijks 'smorgens vroeg de glazenwasser dat is helemaal oppassen
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:37 schreef Jojogirl het volgende:
Fijn de hele ramen smerig gemaakt natuurlijk
quote:Betekent dit dat je normaal gesproken voor iedereen zichtbaar bent - zonder badjas - die over de galerij loopt?
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:37 schreef Jojogirl het volgende:
quote:OMG, al die geile wijven zichtbaar achter de ramen!
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:45 schreef Lurky het volgende:[..]
Ik heb hier maandelijks 'smorgens vroeg de glazenwasser dat is helemaal oppassen
Ik heb het verkeerde beroep gekozen...
Oh nee, ik kan ook elke dag de magische woorden zeggen: "Kleedt U zich daar maar even uit".
quote:Voordeel is dat ze in hun natuurlijke doen te zien zijn en je het echte aan en uitkleden ook kan bewonderen...
Op vrijdag 18 oktober 2002 11:56 schreef kasper het volgende:[..]
OMG, al die geile wijven zichtbaar achter de ramen!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 18-10-2002 12:02]
En ja, aangezien we aan het eind van de galerij wonen en op de 7e verdieping, komt er zelden iemand voorbij lopen en hebben we geen inkijk, dus ik loop regelmatig (bijna) naakt door het huis.
quote:*flauwvalt*
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:01 schreef Jojogirl het volgende:
...., dus ik loop regelmatig (bijna) naakt door het huis.
quote:Ik woon in bedenhuis en loop dus vrijwel nooit naakt: Heel enkele keer streak ik naar de wc, keuken of douche maar het rondlopen alleen als de over-gordijnen dicht zijn.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:01 schreef Jojogirl het volgende:
komt er zelden iemand voorbij lopen en hebben we geen inkijk, dus ik loop regelmatig (bijna) naakt door het huis.
quote:/me blijft ook geen uren naakt door het huis lopen hoor. Maar handdoek zoeken en douchespullen pakken als er iets niet meer in de douche ligt dus wel.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:07 schreef Lurky het volgende:[..]
Ik woon in bedenhuis en loop dus vrijwel nooit naakt: Heel enkele keer streak ik naar de wc, keuken of douche maar het rondlopen alleen als de over-gordijnen dicht zijn.
Met afvallen gaat het nog steeds z'n gangetje. Iets minder snel dan in het begin, maar ik heb deze week ook eik net iets teveel gesnoept. 85.5 kilo is de stand nu.
quote:Geweldig!
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:15 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Met afvallen gaat het nog steeds z'n gangetje. Iets minder snel dan in het begin, maar ik heb deze week ook eik net iets teveel gesnoept. 85.5 kilo is de stand nu.
Hou vol!
Ga alleen straks voor een weekend naar m'n ouders met Hoekie en m'n moeder is blijkbaar nog steeds bang dat ik niet voor mezelf kan zorgen en stopt ons dus vol (nouja, dat probeert ze) met vanalles en nog wat.
Maar misschien geeft ze dat op nu ze weet dat ik probeer af te vallen.
Hi Superbam!
[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 18-10-2002 12:30]
Ben 'm alleen vanochtend vergeten aan te zetten. Maat het is er idd erg doods.
quote:ben gestopt na de vierde, of was het nou de vijfde?
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:28 schreef kasper het volgende:
Oh nee, daar heb je die vent die de namen van z'n eigen kinderen niet eens kan onthouden.
quote:Doe de samenleving een plezier en stop met voortplanten.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:31 schreef superbam het volgende:[..]
ben gestopt na de vierde, of was het nou de vijfde?
quote:Kasper, de samenleving, dat ben jij!
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:32 schreef kasper het volgende:
Doe de samenleving een plezier en stop met voortplanten.
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 18-10-2002 12:35]
quote:Als het weer meezit heb ik er geen bewaar tegen uren bloot of schaarsgekleed door huis te gaan. Ik mis dat hier wel een beetje. Vroeger woonde ik op 2 hoog zonder bovenburen: dat was kicken
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:15 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Lurky blijft ook geen uren naakt door het huis lopen hoor. Maar handdoek zoeken en douchespullen pakken als er iets niet meer in de douche ligt dus wel.
Jojo, dat snoepen, doe toch niet meisje. waarom nou toch?
Denk nou eens bij elk snoepje aan je lotgenootje Lurky die je heeft verteld hoe vies het productieproces van snoep is.
En moeders zijn er om je te helpen. Zeg maar dat het slecht voor je hart, je enkels, je gebit en je maag is om zo veel te eten... Ze steunt je vast!
Eh dokter, het gaat goed met het lijnen, ik zie het aan de ogen van mijn vriendje als ik naakt door huis loop
Niet echt dramatisch, maar eik wel net teveel. Maargoed, nieuwe week, nieuwe kans.
Tompouce in geen jaren gehad. Kan je niet zeggen: "ha lekker, 1 hapje van Hoekie's tompouce dan want ik zit vol, ik neem hem later wel hartelijk dank wat een leuk idee gebak mee te nemen . En dan je tompouce in de keuken bewaren voor Hoekie later?
Laatst las ik ergens dat je schuimpjes zat te 'eten'. bij eten stel ik mij voor dat je een zak leeg at en niet dat je er 1tje nam.. dwong de visite je daar ook toe snoepdoosje?
Niet doen hoor
* Jojogirl maakt zich er verder geen zorgen over hoor. Betere en mindere weken zullen er altijd wel zijn
Nou nog weten, ik heb bij overgewicht.nl iets gevonden van 1495 kal ofzo staat mij bij... had ik toen ingevoerd voor dat progje maar dat progje was heel raar. Op die site stond: "wegens de grote vraag is deze blabla tijdelijk gestopt in okt 2001 hierdoor ontbreken er onderdelen als u het blabla wilt downloaden". Ik dus toch downloaden en installeren en ja hoor "blabla" ontbrak..
Ik ga echt niet zitten rekenen hoeveel gram dieetmargarine er op een boterham wordt gesmeer door mij of mn plakjes kaas met een briefwegen wegen om zelf iets te fabriceren. Als daar een progje voor was... tja... Ik heb nl het idee dat ik te weinig eet als ik zo lees wat de dieetclub zoal naar binnen werkt...
quote:Dag Superbam, prettig weekend.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:38 schreef superbam het volgende:
* superbam is er ook vantussengoed weekend allen!
* Jojogirl gaat ervandoor, vanavond kartavondje ter ere van ene verjaardag in de Achterhoek.
Fijn weekend allemaal
quote:Vrouw achter het stuur....
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:08 schreef Jojogirl het volgende:
[
* Jojogirl gaat ervandoor, vanavond kartavondje ter ere van ene verjaardag in de Achterhoek.
Veel plezier Jojo
Dagobert vrees niet hoor, Hermes zal nooit zomaar in een mir-achtige sexpartij komen. Dat was een special-treat tussen Craziest en mij. Ofwel er moet wel, verhaaltechnische, wederzijdse aanleiding voor zijn.
Pluisjes Hermes, het ranjajoch aanranden... ik zou niet durven
Lieve Phoenix, je had niet bang weg hoeven rennen. Zulke verhalen groeien stapje voor stapje en ik ga mijn 'porno-talent' echt niet los laten op de eerste de beste brave gelovige.
Als Zwarte Bok wil posten zal hij zich zelf tzt wel melden hoop ik... En ik verzoek Hem vriendelijk een beetje selectief te werk te gaan bij het vrouwvolk op het eiland. *wink wink nod nod know what I mean say no more*
Vraag mij trouwens al heeeeeeel lang af waar die dierenhandelaar is gebleven....
quote:*toets heeft straks
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:38 schreef craziest het volgende:
Weekend* film gaat kijken
Nou zeg, ik rende als een lemming blindelings achter je aan in de veronderstelling dat dit GM&WT was...
Duidelijk nog niet wakker...
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 19-10-2002 09:42]
quote:is het een 24-uursLAN ??
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:14 schreef ninja-mod het volgende:
nog altijd op lan-party... >> weinig te leechen.. maar god zij dank wel internet... dus dat fok!'t wel zo lekker ...
quote:Ik heb anders van haar genoten, het was me een zeer bevredigende avond meneer Dreamer
Op maandag 21 oktober 2002 10:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Lurky .. sla je nu een beetje door in de bramenstruik ??
quote:Ach mij best
Op maandag 21 oktober 2002 10:39 schreef De_Zwarte_Bok het volgende:[..]
Ik heb anders van haar genoten, het was me een zeer bevredigende avond meneer Dreamer
Wie ben ik dat ik iets kan zeggen wat er met anderen gebeurd , kan alleen maar reageren met één kloon
..
quote:Sorry van je kerkje
Op maandag 21 oktober 2002 10:39 schreef De_Zwarte_Bok het volgende:[..]
quote:Ikke niet maar zag net wel een Robotech die even uit zn dak ging...
Op maandag 21 oktober 2002 10:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Lurky .. sla je nu een beetje door in de bramenstruik ??
Het ergst stoort mij het OT wat daar gisteren is geplaatst. Dat had devoter gekund en On Topic: natuurlijk roelt de Sinte eh eh eh eh
quote:Ik heb ook nooit gezegt dat ik een kloon detective was .. dat boeit me nl. niet .. alleen Lurky is de hoofdvertegenwoordigster in dat verhaal
Op maandag 21 oktober 2002 10:50 schreef De_Zwarte_Bok het volgende:
Als kloondetective was je al nooit een succes Dreamertje!!
Je insinuaties dat ik een kloon van Lurky zou zijn slaan de plank volkomen mis
Ik kan slechts net zo lachen als vrouwe Lurky bhoewhahahahahaha
quote:Lol ik hield het nog beschaafd
Op maandag 21 oktober 2002 10:51 schreef Lurky het volgende:Zwarte bok... Lekker ding
[..]Ikke niet maar zag net wel een Robotech die even uit zn dak ging...
Maakt niet uit. Ik heb iedereen even lief en het is mij allemaal even welgevallig. De Brandende Bramenstruik heeft nou eenmaal een helse uitwerking op veel bezoekers....![]()
![]()
![]()
Het ergst stoort mij het OT wat daar gisteren is geplaatst. Dat had devoter gekund en On Topic: natuurlijk roelt de Sinte eh eh eh eh
quote:Aaaaj zullke glibberige kronkeligheid in een discussie ziet de Zwarte Bok graag
Op maandag 21 oktober 2002 11:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb ook nooit gezegt dat ik een kloon detective was .. dat boeit me nl. niet .. alleen Lurky is de hoofdvertegenwoordigster in dat verhaal
Jij bezit het ware zwarte hart om Satans discipel te worden, bhoewhahahaha zelfs je icoontje is erop aangepast!! Dreamertje I love you, je mag nu knielen om mijn kont te kussen, niemand kijkt
quote:Ik zal een hete ijzeren pook in je kont rammen en je dan effe boven een vuurtje gaar koken
Op maandag 21 oktober 2002 11:13 schreef De_Zwarte_Bok het volgende:[..]
Aaaaj zullke glibberige kronkeligheid in een discussie ziet de Zwarte Bok graag
Ik begrijp dat je mij en plein publique niet durft te eren, we houden het gewoon onder onsJij bezit het ware zwarte hart om Satans discipel te worden, bhoewhahahaha zelfs je icoontje is erop aangepast!! Dreamertje I love you, je mag nu knielen om mijn kont te kussen, niemand kijkt
Uwe slechtheid zou moeten weten dat LD voor niets en niemand op z'n knieën gaat. .. Owh u mag heen gaan uw jeugdige knaapjes wachten vast op u .. Als is de ziel nog zo zwart, het licht zal hem verlichten.
ps. de link van je plaatje zegt genoeg
HEEFT IEMAND EEN CASINO_BANNERTJE
van Casino Craziest zoals dat stond op Nums Landkaartsite en
bij Dago en de Eilandkrant-site van ongeveer een jaar geleden???
Hoofdstuk 5: Hoe pluisje plotseling klaar was met school.
(dit is weer eens een recyclepost die ik overal neerkwak/mail)
Al bijna 7 jaar zit ik op een HBO opleiding voor toerisme. Toen ik daar 2 jaar zat, werd er een vorm van reuma geconstateerd, die er voor zorgde dat ik het wat langzameraan moest doen. Nog eens een jaar later ongeveer, ging het nog wat slechter en kwam ik op advies van mijn decaan bij het GAK terecht. Onder het motto van "Dan krijg je nu misschien alvast een uitkering, en weet je alvast hoe veel je later mag werken" kwam ik er aan, 100% afgekeurd ging ik er weer weg. Ik zou later niet in staat zijn te werken, omdat ik de ene dag flink ziek kan zijn en de andere best redelijk. En dat kun je natuurlijk niet van tevoren plannen, dus zou het behoorlijk lastig zijn een baan te vinden. En eigenlijk had die arts gelijk, hoe boos ik ook was.
Na deze keuring maakte ik, weer met de decaan, de keuze toch door te gaan met mijn studie. Ik vond het tenslotte leuk, ik was van de straat en zo lang hoefde ik toch niet meer. Helaas brak al snel het moment aan dat ik maar max 2 dagen in de week naar school kon, en zelfs dat ging nauwelijks. Dan gaat de studie ook niet zo hard meer...
Dit studiejaar kwam dan echt het einde in zicht: Nog maar 10 studiepunten en een scriptie en ik was klaar. De eerste 2 studiepunten heb ik nog gehaald, maar wat kostte dat veel moeite... Dagen voor dat ik weer eens een dagje naar school moest zag ik er al tegenop, en daarna lag ik weer dagen ziek in bed. Toen in ook nog eens in allebei mijn armen spierscheuringen en daarop volgend ontstekingen opliep, zag ik het echt niet meer zitten. Ik deed mijn opleiding omdat ik het leuk vond, maar dit was echt niet leuk meer.
De directeur deed me een week of 2 geleden het aanbod per direct te stoppen, die laatste paar punten en scriptie te laten voor wat het is, en met een certificaten-diploma de school te verlaten. Maar nee, ik koos er toch voor om nog een jaar door te ploeteren om met 1 certificaatje meer de school uit te kunnen wandelen. Ik was er aan begonnen, dus ik zou het afmaken ook! Iedereen trots op me, wat een doorzetter zeg...
Tot afgelopen vrijdag. Opeens had ik er vreselijk genoeg van. Voorbereiden op het nieuwe kwartaal? Blegh...
Een scriptieonderwerp bedenken? Hoe kan ik nou 6 maanden werken aan iets wat me niet boeit... Ik kon het opeens niet meer opbrengen, zag er het nut niet meer van in en wilde niet steeds ziek zijn door school.
De directeur heb ik gemaild dat ik hem, volgende week na de herfstvakantie, zal laten weten wat ik doe, maar dat hij met stoppen rekening moet houden. Maar zelf ben ik er definitief uit: Het is mooi geweest, ik heb mezelf genoeg bewezen de afgelopen 7 jaar, en ik ga eens de broodnodige rust nemen!
En ook nu is geloof ik iedereen wel trots op me
En nee, zulke lange verhalen typen is natuurlijk ook niet goed voor mijn armen, maar soms mag dat best
quote:Het spijt me die heb ik niet , misschien rickmans want die had toch alles van de Num site gekregen ??
Op maandag 21 oktober 2002 11:54 schreef Lurky het volgende:
[afbeelding]
Zo. En nu onkruid laten groeien over alle Satans-commotie !!!
HEEFT IEMAND EEN CASINO_BANNERTJE
van Casino Craziest zoals dat stond op Nums Landkaartsite en
bij Dago en de Eilandkrant-site van ongeveer een jaar geleden???
quote:Een ieder die zomaar zegt ziek te zijn van school zou dit moeten lezen...
Op maandag 21 oktober 2002 12:09 schreef pluisje het volgende:
Hoe pluisje plotseling klaar was met school.Al bijna 7 jaar zit ik op een HBO opleiding voor toerisme.
>8-------- *knip*----------- 8<
Was je van plan door je opleiding toch wat in de reisbranche te gaan doen bvb via internet of telefoon?
Die diploma's zijn soms vereist maar er zijn zat virtuoze mensen zonder papieren die heel ver kwamen met wat ze deden. Omdat ze doen wat ze leuk vinden
Kortom, welkom in de wereld van mensen zonder certificaten maar met doorzettingsvermogen.
Wat dat betreft heb jij al je credits al vergaard!!!
Laat je hoofdje nooit hangen maar kom tot volle bloei!
Uiteraard voel ik me zeer vereerd dat er met zoveel lof en hulde wordt gesproken over de schoonheid en aantrekkelijkheid van mijn IFL-lichaam.
Ik voel me echter genoodzaakt wel het een en ander toe te lichten / duidelijk te maken / te benadrukken.
Ten eerste heeft Phoenixx' lichaam al bij eerdere gelegenheid de geneugten van het liefdesspel mogen ondergaan.
Ondanks dat Phoentje het zich (op dit moment) niet meer kan herinneren, was er in een grijs verleden een hartstochtelijke liefde opgebloeid tussen de smid van het Fok-Eiland en de (toen nog) onschuldige Phoenixx en werd zij bevlekt.
Ten tweede zou ik het bijzonder op prijs stellen als Phoenixx' lichaam in generlei opzicht wordt beroerd als zij in meditatie is.
De liefdesuitspatting van de Zwarte Bok, wat niet eens een daad uit liefde maar een puur lichamelijk instinct tot het produceren van nageslacht was, is een voorbeeld van geestelijke verkrachting met een lichamelijk gevolg!
Gewaarschuwd door haar "droombeelden" was Phoenixx reeds de Satanskerk uitgevlucht.
Dit was helaas niet door Zijne en Hare Slechtigheid opgevat als teken dat zij niet wenste deel te nemen aan de sexueel getinte wending die het verhaal begon te nemen.
Hierbij verzoek ik dan ook vriendelijk om de groei van het kille zaad in Phoenixx' buik te laten stoppen.
Indien hieraan geen gehoor wordt gegeven, vrees ik dat Phoenixx haar nest van geurende kruiden, bladeren en kaneel zal bouwen in de Satanskerk en zich zal schoonbranden van alle zonden...
Het spijt mij - maar Phoenixx' lichaam zal geen broedplaats zijn voor de belichaming van het Kwaad - het nageslacht van de Zwarte Bok...
Lees voor avonturen rond gebroed verwekt via verkrachting door onzichtbare wezens enzo eens wat topics van bvb Equilan... Helaas is deze kruidenvrouw er niet meer want ze had vast een middeltje voor je.
Alles wat ik je gun is een dolle tijd en nergens is mijn doel je te bedreigen. Dat jij dit nu wel doet vind ik jammer van de onnodige agressie. Spaar je krachten en de sfeer.
Dit geldt ook voor LD en Zwarte bok
Het beste en sterkte ermee!
quote:Sorry ik vond alleen dat Zwarte Bok iets te ver ging . vroeger hadden we irc ervoor , nu niet meer blijkbaar dus moet het hier
Op maandag 21 oktober 2002 13:44 schreef Lurky het volgende:Dit geldt ook voor LD en Zwarte bok
Het beste en sterkte ermee!
LD als persoon doet niets in dat verhaal , Robotech zat er in, maar is er zojuist uit gegaan. De equilan topics ken ik , inclusief alle wonderbaarlijkheden die er bij horen.
Het hele verhaal rond de kerk der zwartheid, is opgebouwd rond jou karakter, dus als daar iets in gebeurt is het toch normaal dat men zich tot jou wendt ?
Allereerst Pluisje, weet niet of je nou moet feliciteren of gelukwensen
Tis aan de ene kant natuurlijk hardstikke zonde dat je de opleiding niet af kunt maken
Aan de andere kant is het nog veel beter dat je voor jezelf gekozen hebt
Ik hoop echt dat je zelf dan ook gelukkig bent met je beslissing en wens je alle sterkte!
Dan voor Phoenix,
Het personage de Zwarte Bok vertegenwoordigt de duivel zelve die vanaf zijn allereerste
verschijning in de bramenstruik al sexueel getinte posten had en dan druk ik me nog mild uit.
Dacht jij dat je je in de satanistenkerk kon vertonen en er ongeschonden weer uit kwam?
Niet dus! We hebben hier met een verhaallijn van duivelsaanbidders te maken niet met
één of ander sprookje vol lieflijke elfjes, dat wist je donders goed toen je eraan begon
Het mooiste van alles is nog dat ik gisteren pas het hele topic van de bramenstruik heb door-
gelezen en jij notabene zelf diegene was die me hierin een aanzetje gaf door de suggestieve zin:
quote:De Zwarte Bok speelde louter in op deze uitnodigende oneliner......
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:19 schreef Phoenixx het volgende:
De pornografische voorstelling van haar met een man met bokkenpoten waren kennelijk niet meer dan een vooruitziende blik. Als ze eraan terugdenkt, begint ze spontaan te kokhalzen.
"Waar ben ik mee bezig geweest? Wat heb ik aangericht? Wat..."
De Zwarte Bok is geenszins van plan om zijn post terug te draaien,
ik vertrouw op jouw eigen creativiteit om hier een leuke slinger aan te geven.
Voor wie het allemaal teveel wordt, tja lieverds vertoon je dan niet in de duivelse kerk van Satan,
maar maak een babbeltje in het ranjastalletje of eet een pannekoekje in het pannekoekenhuis
of creeër een eigen verhaal, maar ga geen spelletjes spelen met de duivel en dan achteraf
melden dat de duivel te ver gaat, zo werkt dat niet op ons duivelsprachtige eilandje
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben....bladiebladdiebla
Guess who's back? Back again! Faat is back! Tell a friend
Gues who's back, guess who's back, gues who's back nananana........
quote:Zo is dat!! Als Zwarte Bok te ver gaat dan geven we allemaal Lurky de schuld!
Op maandag 21 oktober 2002 13:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sorry ik vond alleen dat Zwarte Bok iets te ver ging.........Het hele verhaal rond de kerk der zwartheid, is opgebouwd rond jou karakter, dus als daar iets in gebeurt is het toch normaal dat men zich tot jou wendt ?
Ik ben voor!!!!
* er helemaal voor gaat vandaag *
quote:Nee nee, maar wel dat lurky er sturing aan zou kunnen geven ..
Op maandag 21 oktober 2002 14:10 schreef De_Zwarte_Bok het volgende:[..]
Zo is dat!! Als Zwarte Bok te ver gaat dan geven we allemaal Lurky de schuld!
Ik ben voor!!!!
![]()
![]()
quote:Ik weet zeker dat Pluisje helemaal opfleurt nu
Op maandag 21 oktober 2002 14:17 schreef ninja-mod het volgende:
* pluisje hart onder de riem steekt... * en vervolgens enge-boeve-foto van zichzelf plaatst!!!
Phoenixx komt hier op terug...
Bedankt voor jullie lieve reacties, ik zie het zelf eigenlijk gewoon als een mooie afsluiting, met een soort diploma. De dag dat ik die certificaten krijg ga ik ook vieren, lekker uit eten ofzo, net zoals ik zou doen waneer ik zou afstuderen
quote:tuurlijk... daar ben ik voor lieve faat
Op maandag 21 oktober 2002 14:26 schreef Faat het volgende:[..]
Ik weet zeker dat Pluisje helemaal opfleurt nu
nu ik toch bezig ben ;
okee , beetje slijmerig maar wel leuk toch?
[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 21-10-2002 16:32]
quote:SPAM
Op maandag 21 oktober 2002 16:08 schreef ninja-mod het volgende:[..]
tuurlijk... daar ben ik voor lieve faat
doet de ninja toch iets goeds...
nu ik toch bezig ben ;
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:08 schreef ninja-mod het volgende:[..]
tuurlijk... daar ben ik voor lieve faat
doet de ninja toch iets goeds...
nu ik toch bezig ben ;
je bent een waardevollle toevoeging tot dit eiland... slijm slijm
quote:Hij is leuk ninja-mod
Op maandag 21 oktober 2002 16:08 schreef ninja-mod het volgende:
tuurlijk... daar ben ik voor lieve faatdoet de ninja toch iets goeds...
Let us entertain you
quote:Ik ben al druk aan het typen lieve Dago, even geduld, misschien dat jij
Op maandag 21 oktober 2002 21:36 schreef Dagobert het volgende:
Wie heeft er een geniale ingeving voor me? * Dagobert is geloof ik een beetje de draad kwijt in zn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |