Aardig, ik ben niet heel lekker met mijn studie bezig, maar heb in het afgelopen half uur al weer 400+ woorden neergetikt voor een belangrijk verslag, so that's somethingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat je twee niet voluit schreef.
[..]
Ok, dan niet.
Hoe gaat het verder?
Maar hij is wel lievquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is een pauper![]()
vies krot dat hij een huis noemt
400 woorden in een uur is niet erg productief hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, ik ben niet heel lekker met mijn studie bezig, maar heb in het afgelopen half uur al weer 400+ woorden neergetikt voor een belangrijk verslag, so that's something
mjaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat is een pauper![]()
vies krot dat hij een huis noemt
Productief, wauw! Nou, wat doe je hier dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, ik ben niet heel lekker met mijn studie bezig, maar heb in het afgelopen half uur al weer 400+ woorden neergetikt voor een belangrijk verslag, so that's something
Mwoah, ik zou Aldo eerder omschrijven met 'malle meid'.quote:
DOAGquote:
Een half uur wel. En het is natuurlijk niet echt alleen tikken, onderzoek toen op trein wifi is ook niet het snelstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
400 woorden in een uur is niet erg productief he
FOK! is verslavendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Productief, wauw! Nou, wat doe je hier dan.
[..]
Mwoah, ik zou Aldo eerder beschrijven met 'malle meid'.
ik wil een abortusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb alleen ervaring met jou.
Volgens de doktor komt ons kind over negen maanden!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |