Beter stop je die debiele weddenschap gewoon. Zo erg op eten bezuinigen is nooit goed. Dan maar een maandje niet doortrekken/douchenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lekker bij mijn appel. Da's het probleem. Weinig eten in huis.
Terecht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou eerder jou daten dan Ezell.
Heb nog genoeg geld voor deze week hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter stop je die debiele weddenschap gewoon. Zo erg op eten bezuinigen is nooit goed. Dan maar een maandje niet doortrekken/douchen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter stop je die debiele weddenschap gewoon. Zo erg op eten bezuinigen is nooit goed. Dan maar een maandje niet doortrekken/douchen
Ik koop altijd teveel boodschappenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht.
Toto is echt een heel lief meisje.
Haar glimlach heeft mij betoverd.
Het is dat ze jou date.
[..]
Heb nog genoeg geld voor deze week hoor.Ik doe alleen nooit fatsoenlijk boodschappen.
Alsof jij het niet met mij eens bentquote:
Doe dan! Al door je tentamenweek heen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht.
Het is dat ze jou date.
[..]
Heb nog genoeg geld voor deze week hoor.Ik doe alleen nooit fatsoenlijk boodschappen.
Lobi toch.quote:
Tssk, hoe kom je daarbij?quote:
Once you go kaneel, you'll never go crimineel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Terecht.
Het is dat ze jou date.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lobi toch.
[..]
Tssk, hoe kom je daarbij?
[..]
Once you go kaneel, you'll never go crimineel.
Een falende poging tot humorquote:
Geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dan! Al door je tentamenweek heen?
Maandag 8:30 verpest ik de eerste. Alhoewel... Ik ga altijd uit van een 8 totdat ik mijn cijfer krijg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten te gaan.
En nee, helaas niet. Volgende week nog iets en dan klaar.
Und du?
O ja, dat is dat vak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandag 8:30 verpest ik de eerste. Alhoewel... Ik ga altijd uit van een 8 totdat ik mijn cijfer krijg.
Best doen kon 2 weken terug. Nu moet ik gewoon lezen tot de ogen eruit vallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, dat is dat vak.![]()
WEL JE BEST DOEN KANINCHEN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |