Goeie opstelling zo tegen AZ A1. Nouri is nu ook doorgeschoven.quote:Mous; Owusu, Mirani, van Bruggen, Lartey-Sanhieze; el Mahdioui, van de Beek, Nouri; El Ghazi, Walian en Menig.
El Ghazi is ook afgelopen zomer aangetrokken toch? Rechtsbuiten als ik het goed heb? Enig idee hoe hij het doet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie opstelling zo tegen AZ A1. Nouri is nu ook doorgeschoven.Op Exclusive TV.
Schijnt als naar binnen komende linksbuiten beter te zijn maar daar heb ik hem nog niet zien spelen. Begon heel er sterk door in zijn eerste 4 wedstrijden elke keer te scoren. Daarna ging het wat minder maar gewoon een heel goed talent. Scorend vermogen, aardige voorzet, koppend goed en sterk in 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
El Ghazi is ook afgelopen zomer aangetrokken toch? Rechtsbuiten als ik het goed heb? Enig idee hoe hij het doet?
Topquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schijnt als naar binnen komende linksbuiten beter te zijn maar daar heb ik hem nog niet zien spelen. Begon heel er sterk door in zijn eerste 4 wedstrijden elke keer te scoren. Daarna ging het wat minder maar gewoon een heel goed talent. Scorend vermogen, aardige voorzet, koppend goed en sterk in 1 tegen 1.
Moet het Ajax idee ook nog een beetje leren, verzaakt nog wel eens in het druk zetten en mee verdedigen.
zoals boerrigter bedoel jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
TopDiepgaande buitenspelers met een actie en schot/voorzet kunnen we wel gebruiken vind ik.
twitter:vanRhijn2 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 14:45:20Alle supporters ook bedankt voor de heerlijke sfeer de afgelopen 2 wedstrijden. Morgen hoop ik jullie ook weer te horen in Doetinchem ! reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:vanRhijn2 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 14:45:20Alle supporters ook bedankt voor de heerlijke sfeer de afgelopen 2 wedstrijden. Morgen hoop ik jullie ook weer te horen in Doetinchem ! reageer retweet
Hahahaha is dit serieusquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Gramulanion het volgende:
Ach voor de meeste randstedelingen is alles ten oosten van Utrecht toch één pot nat.quote:
Wie zie jij het eerste halen van die opstelling?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie opstelling zo tegen AZ A1. Nouri is nu ook doorgeschoven.Op Exclusive TV.
dat is van rhijn niet volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op maandag 18-02-2013 om 22:34:44@ashmotzkus @vanrhijn2 nee, Ricardo heeft geen twitter. reageer retweet
Ah dat volg ik niet heel actief. Voor zover ik hem in het eerste heb gezien was het meer een gevalletje Ozbiliz / Ebecilio.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij presteert in Jong Ajax, dan krijg je je kansen.
Ah, even ontvolgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat is van rhijn niet volgens mij
nope:twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op maandag 18-02-2013 om 22:34:44@ashmotzkus @vanrhijn2 nee, Ricardo heeft geen twitter. reageer retweet
Dat denk ik ook maar er zijn niet zoveel vleugelspelers. Hij is nu de eerste die een kans krijgt als er iemand bijkomt zoals morgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah dat volg ik niet heel actief. Voor zover ik hem in het eerste heb gezien was het meer een gevalletje Ozbiliz / Ebecilio.
1-0 van de Beekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:02 schreef wieisboos het volgende:
Jammer dat ze geen herhalingen hebben bij Ajax tv.. zit niet altijd met mijn volle aandacht te kijken
2-0 voor Ajax A1 inmiddels
Wat moet feyenoord dan doen om een boete te krijgen. die gasten doen al jaren 500000x ergere dingen dan ons en nu krijgen wij een vooronderzoek. grote schande.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:04 schreef fathank het volgende:
Ja maar zij doen het veel erger wij zijn veel beter
Is dit soms het PSV-topic ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet feyenoord dan doen om een boete te krijgen. die gasten doen al jaren 500000x ergere dingen dan ons en nu krijgen wij een vooronderzoek. grote schande.
quote:
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ajacied422 heeft weer eens ergens wat gelezen en voelt de noodzaak daar overdreven in mee te gaan.
Maar hunnie zijn ook foutquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ajacied422 heeft weer eens ergens wat gelezen en voelt de noodzaak daar overdreven in mee te gaan.
Dat kan .. Maar je moet erboven staan .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap dat het kleuterig over komt, maar ik begrijp er gewoon niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |