Ik vond ze de afgelopen 2 wedstrijden slap beginnen, benieuwd of ze dat vandaag beter doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:38 schreef Iwanius het volgende:
Maakt niet uit vanmiddag. Na de afgelopen 2 topwedstrijden moeten de spelers waken dat ze tegen een zeperd aanlopen want Vitesse heeft vooralsnog het meest constante in zich.
En het verschil is echt nihil.
als de tegenstander er zo op klapt is t logisch dat je er zelf nog even niet aan toe komt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond ze de afgelopen 2 wedstrijden slap beginnen, benieuwd of ze dat vandaag beter doen.
Volgende week utrecht uit toch? Blind moet dus geen geel pakken. Bij een 2-0 voorsprong na 5 minuten Blind dus gewoon wisselen.quote:
Kracht van Ajax is toch al jaren dat ze zoveel verschillende spelers hebben die doelpunten maken, zonder een echte topscorer.quote:
Falkenburg mag nog wel twee doelpuntjes maken zolang Ajax maar met ruime cijfers wint.quote:
Geschorstquote:Op zondag 26 januari 2014 12:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Falkenburg mag nog wel twee doelpuntjes maken zolang Ajax maar met ruime cijfers wint.
Met een echte afmaker die Ajax ook nog beter zou laten voetballen zijn we niet te stoppenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Kracht van Ajax is toch al jaren dat ze zoveel verschillende spelers hebben die doelpunten maken, zonder een echte topscorer.
Godver dat had ik ff gemist. Zo schiet het ook niet op met de punten voor mijn manager.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geschorst
[..]
Met een echte afmaker die Ajax ook nog beter zou laten voetballen zijn we niet te stoppen
Die mag van mij ook wel een paar wedstrijdjes laten zien wat hij kan in de spits, maar het zal siggy wel weer worden.quote:
Ik weet het niet. Een echt goede afmaker is ook egoïstischer, dat komt het veldspel denk ik niet ten goede. Ajax heeft afgelopen 10 jaar regelmatig de clubtopscorer gehad, maar is toen geen kampioen geworden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geschorst
[..]
Met een echte afmaker die Ajax ook nog beter zou laten voetballen zijn we niet te stoppen
Dit inderdaad. Een echte afmaker is vaker iemand die kansloos op goal schiet elke keer als hij een gaatje ziet ipv anderen in stelling brengen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een echt goede afmaker is ook egoïstischer, dat komt het veldspel denk ik niet ten goede. Ajax heeft afgelopen 10 jaar regelmatig de clubtopscorer gehad, maar is toen geen kampioen geworden.
In het spel wat Frank du moment wil spelen zakt de spits veel uit de punt en komt dus minder in stelling.
Ik vind 7 goals voor de clubtopscorer wel heel weinig overigens, hadden er wel 3 à 4 meer mogen zijn.
Boeit ook niemand, maar ik vind dat we dan ook niet moeten zeiken als een spits weinig scoort. Dat is dan klaarblijkelijk inherent aan de tactiek.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef MrStock het volgende:
Het boeit me echt niet of de clubtopscoorder van ons eindigt met 10 goals of 40 goals.... zolang het spel maar aan te zien is, kampioen worden en europees stappen maken.
dan nog. Pantelic scoorde er ook niet gek veel, maar de Jong en Eriksen scoorden door hem wel bijna 30 keer samen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Boeit ook niemand, maar ik vind dat we dan ook niet moeten zeiken als een spits weinig scoort. Dat is dan klaarblijkelijk inherent aan de tactiek.
De opstelling..quote:
ach, heerlijk tochquote:Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wisten jullie dat sommige boeren ons nu ook al snavels noemen?!!!! Volgende keer zeker pijpenkrullen ofzoiets
wat een treurnis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |