Als ze bij de club maar presteren maar het was inderdaad wel opvallend dat bij zowel PSV als Feyenoord het licht min of meer uitgingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajacieden in oranjezoals het hoort.
Zou wel een keer leuk zijn maar ik verwacht het niet, wel een overwinning maar niet met die cijfersquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:46 schreef Devv het volgende:
Het gaat weer een makkelijk weekend voor Ajax worden, 0 - 6.
Wat ook leuk was, is dat je directe concurrenten voor oranje aan het werk zag. Maher hoef je echt niet mee te nemen, dan kan Klaassen (bij wijze van) beter mee naar Brazilië. De Vrij deed dan niet mee, maar Veltman is natuurlijk 25 klasse beter dan al zijn concurrenten. Blindquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze bij de club maar presteren maar het was inderdaad wel opvallend dat bij zowel PSV als Feyenoord het licht min of meer uitging
Ik zit elke keer met samengeknepen billen te kijken als de linksbuiten van de tegenstander, of het nou van Feyenoord is of van de plaatselijke amateurvereniging, Van Rhijn opzoekt. Die jongen kan gewoon bijna niet verdedigen. Als hij al is een keer wat doet wat op verdedigen lijkt, geeft hij een ingooi of een corner weg, of lijkt hij het goed te doen en levert hij daarna meteen de bal weer in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat ook leuk was, is dat je directe concurrenten voor oranje aan het werk zag. Maher hoef je echt niet mee te nemen, dan kan Klaassen (bij wijze van) beter mee naar Brazilië. De Vrij deed dan niet mee, maar Veltman is natuurlijk 25 klasse beter dan al zijn concurrenten. Blind> clasietje. Alleen Van Rhijn zie ik niet mee gaan, ook al is hij redelijk begonnen de tweede seizoenshelft.
Klopt wel, al lijkt van Rhijn zich ook iets te verbeteren maar Greg is op die positie gewoon de allerbeste en Janmaat een degelijke 2e momenteel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat ook leuk was, is dat je directe concurrenten voor oranje aan het werk zag. Maher hoef je echt niet mee te nemen, dan kan Klaassen (bij wijze van) beter mee naar Brazilië. De Vrij deed dan niet mee, maar Veltman is natuurlijk 25 klasse beter dan al zijn concurrenten. Blind> clasietje. Alleen Van Rhijn zie ik niet mee gaan, ook al is hij redelijk begonnen de tweede seizoenshelft.
Je vergeet wel dat Greg heel die rechterkant op zijn dak kreeg omdat Robben zich te goed voelde om te verdedigen en die middenvelder daar ook aan het fluiten was.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef AmaninFull het volgende:
Uiteraard is Greg op dit moment onze rechtsback die op het hoogste niveau speelt, veel speelt, en ook belangrijk is voor PSG, maar toch heeft deze jongen mij echt diep en diep teleurgesteld op het EK. Wat was hij toen ongelooflijk slecht, ik kan me nog herinneren hoe hij als een stuntelend hert uitgleed tegen Ronaldo. Dus met dat in het achterhoofd vind ik het moeilijk om hem nog eens het vertrouwen te geven, dat hij zo ongelooflijk heeft beschaamd.
En kom nu niet met excuusjes voor Greg als "ja maar het hele team was slecht" of "ja maar het was Ronaldo", Messi werd tegen Bayern de hele wedstrijd lang geknecht.
Wie wil je er dan neerzetten? Janmaat die totaal geen europese ervaring heeft of v Rhijn die wel veel ervaring heeft maar gewoon totaal niet kan verdedigen. Nee doe dan maar Greg, matig maar dan iig iemand met ervaring.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef AmaninFull het volgende:
Uiteraard is Greg op dit moment onze rechtsback die op het hoogste niveau speelt, veel speelt, en ook belangrijk is voor PSG, maar toch heeft deze jongen mij echt diep en diep teleurgesteld op het EK. Wat was hij toen ongelooflijk slecht, ik kan me nog herinneren hoe hij als een stuntelend hert uitgleed tegen Ronaldo. Dus met dat in het achterhoofd vind ik het moeilijk om hem nog eens het vertrouwen te geven, dat hij zo ongelooflijk heeft beschaamd.
En kom nu niet met excuusjes voor Greg als "ja maar het hele team was slecht" of "ja maar het was Ronaldo", Messi werd tegen Bayern de hele wedstrijd lang geknecht.
Nee, stond eerst gewoon in de post zelf. Die ex voetballer heeft officieel aangifte gedaan nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jordi heb jij de geheime PM van Quattroporte ontvangen op AN? Zo ja, wat staat erin?
Had dat te maken met de pedo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, stond eerst gewoon in de post zelf. Die ex voetballer heeft officieel aangifte gedaan nu.
Gevalletje Lukoki inderdaad, De Sa heeft echter wel een betere voorzetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:47 schreef Monolith het volgende:
Vrij voor de hand liggende selectie. Snap alleen niet wat ze in de Sa zien. Dat is mi toch maar een vrij matige speler.
Wat een treurig stukje weer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/
Zeg het maar ... eerder een opmaat naar een nieuwe clash dan wedstrijden met uitsupporters denk ik.
Hij presteert in Jong Ajax, dan krijg je je kansen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:47 schreef Monolith het volgende:
Vrij voor de hand liggende selectie. Snap alleen niet wat ze in de Sa zien. Dat is mi toch maar een vrij matige speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |