Dat vind ik lastig, merk je dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan .. Maar je moet erboven staan .
Dat merk ik jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig, merk je dat?
Ik wil gewoon weer een keer zien dat die kleine clubjes niks te halen hebben bij Ajax. Gewoon de hele wedstrijd beter zijn en met 0-7 winnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Saawan het volgende:
Lastig potje, maar eerlijk is eerlijk; dit verliezen en je bent kampioen onwaardig. Ik gok op een 1-3
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk dat alles boven de 8 miljoen onhaalbaar is met Marc.
Ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
Is Floor Tholen die gast die uit zijn functie is gezet?
Ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
Volgens de spelers van F niet hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Catch22- het volgende:
Feyenoord heeft een behoorlijke tik gehad volgens mij
was een TKOquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Catch22- het volgende:
volgende wedstrijd mogen ze winnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon zelf blijven winnen dan maakt het niet uit wat die anderen doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren daar is Vitesse te goed voor
Dat is al lastig zat aangezien we nog naar Rotterdam en Vitesse moeten geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon zelf blijven winnen dan maakt het niet uit wat die anderen doen
Jawel doelsaldo .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon zelf blijven winnen dan maakt het niet uit wat die anderen doen
Vreselijke club, vreselijk stadion, kutstadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef manny het volgende:
Eagles uit. Supergaaf stadion, midden in de wijk. Maar de punten graag wel gewoon mee !
Ajax - Groningen kan je wel een keer (half) missen. Ik weet ook nog niet of ik Ajax - AZ kan zien, avond daarvoor Avicii en dan waarschijnlijk Amsterdam in, dat soort dingenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef MrStock het volgende:
Waarom staat 6 februari eigenlijk in het programma?
Meest waardeloze datum ooit voor mij, moet 'savonds werken, maat van mij komt terug van half jaar buitenland, andere maat jarig en ik heb waarschijnlijk eigk nergens zin in
Okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
Morgen gaan jullie lekker verliezen en dan is PSV weer terug in de race
Aviciiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax - Groningen kan je wel een keer (half) missen. Ik weet ook nog niet of ik Ajax - AZ kan zien, avond daarvoor Avicii en dan waarschijnlijk Amsterdam in, dat soort dingen
Goed voor ons dat ze Verbeek hebben weggedaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
AZ thuis en uit komt ook wel goed, dat is niks meer.
En Martens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed voor ons dat ze Verbeek hebben weggedaan.
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Martens bakte er eigenlijk ook geen fuck van sinds zijn blessure
quote:Coetzee impresses at Ajax Amsterdam
Ajax Cape Town executive director Ari Estafhiou says Rivaldo Coetzee could make the move to Ajax Amsterdam either now or after a season or two.
The teenager has spent the last week on trial in Amsterdam, with the Dutch club impressed by how the defender has adapted to the set-up in Holland.
“Ajax are excited about him as a prospect,” Estafhiou said. “Whether he will stay there now or come back to us for one or two seasons and then go back, we are unsure at this stage.”
“But it is very exciting for him and it is great for us because this is what we are all about, developing these fantastic young players.”
Kakamas-born Coetzee has only been in the Ajax set-up for the last two years, a late arrival compared to most of the youth team who have been at the club from the ages of 11 upwards.
But his progress has been swift and he went on to captain the Urban Warriors to the prestigious Engen Knockout and Metropolitan Premier Cup titles, winning the ‘Defender of the Tournament’ award in both competitions.
He also played a starring role in the 2013 Copa Amsterdam tournament that was won by Ajax Cape Town, which is where he was spotted by the mother club and invited for trials.
The Urban Warriors announced last month that Coetzee had been promoted to their first-team squad.
Nee, want Vitesse wint sowieso door een goal in 90e+ minuut.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:46 schreef DuTank het volgende:
Morgen gaan jullie lekker verliezen en dan is PSV weer terug in de race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |