Daar ben ik dan ook jaloers op, dat zo'n beperkte voetballer dik centen binnenharkt, maar ondanks dat, hij kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je met voetbal aardig je brood verdient kan je er toch wel wat van
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is waarom speel jij dan niet bij Celtic?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook jaloers op, dat zo'n beperkte voetballer dik centen binnenharkt, maar ondanks dat, hij kan er geen kut van.
[..]
Als ik gewoon mijn hele jeugd voetbalde dan had ik dat wel kunnen halen ja.
Maakt weinig uit of Bojan,Siggy of Hoesen daar staat ze kunnen er allemaal vrij weinig vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat ook weer afgesloten. Zondag Bojan in de spits?
Ik vond Bojan het aardig doen tegen Feyenoord maar geen idee wat voor centrum Kowet achterin heeft staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of Bojan,Siggy of Hoesen daar staat ze kunnen er allemaal vrij weinig van
Net zoals Hoesen en Siggy het ook wel eens aardig doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Bojan het aardig doen tegen Feyenoord maar geen idee wat voor centrum Kowet achterin heeft staan
Die heb je niet onder de 20 miljoen dus die moet uit de jeugd komen en zolang dat niet het geval is blijft het toch een beetje behelpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Hoesen en Siggy het ook wel eens aardig doen
Er moet gewoon een spits komen met kwaliteit
Ik miste toch erg vaak een spits voorin. Ruimtes werden niet vaak benut had ik het idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heb je niet onder de 20 miljoen dus die moet uit de jeugd komen en zolang dat niet het geval is blijft het toch een beetje behelpen.
De bewegelijkheid voorin beviel me wel, dat heb je met Hoesen minder en met Sig nauwelijks
Maar met Bojan in de spits zijn er weer gigantische gaten voorin waar niemand loopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heb je niet onder de 20 miljoen dus die moet uit de jeugd komen en zolang dat niet het geval is blijft het toch een beetje behelpen.
De bewegelijkheid voorin beviel me wel, dat heb je met Hoesen minder en met Sig nauwelijks
Ik denk dat alles boven de 8 miljoen onhaalbaar is met Marc.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar met Bojan in de spits zijn er weer gigantische gaten voorin waar niemand loopt.
Je zou toch moeten zeggen dat je wel een hele aardige spits kan kopen voor rond de 10 miljoen.
Gelijk heeft ie, beter haal je er 8 talenten voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk dat alles boven de 8 miljoen onhaalbaar is met Marc.
Mwa vind ik niet. In de afgelopen 2 toppers was Bojan de enige speler die wel liet zien er iets van te bakken. Laat hem nu maar even staan ( ook aangezien hij voor de winterstop ook behoorlijk speelde waar Hoessen en vooral Siggy toch telkens echt falen ).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt weinig uit of Bojan,Siggy of Hoesen daar staat ze kunnen er allemaal vrij weinig van
Feyenoord uit vergeten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:29 schreef Heeinz het volgende:
Morgen begint de kaartverkoop al voor Ajax - TwenteDaarna alleen nog Vitesse uit, Ado thuis, Heracles uit en NEC thuis. Belangrijke pot dus. Ben er zeker bij
Oja klopt, ik dacht dat die ook tegen het einde was. Over 6 weken al weer, zie ik nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die is lang daarvoor, begin maart als ik het goed heb.
Lijkt me heerlijk om daar weer een keer te winnen. Ik denk dat supporters en spelers van Feye wel redelijk graag revanche willenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja klopt, ik dacht dat die ook tegen het einde was. Over 6 weken al weer, zie ik nu
quote:Bij Ajax ziet men toekomst in Lucas Andersen, maar het scheelde niet veel of de negentienjarige Deen had niet meer in Amsterdam gespeeld. Direct na zijn komst van Aalborg BK kampte hij met heimwee en in gesprek met de Deense media zegt hij dat hij er bijna de brui aan had gegeven. Inmiddels gaat het weer goed.
“In het begin was het niet makkelijk”, aldus Andersen. “Ik had zo veel heimwee, dat ik op een gegeven moment overwoog om te stoppen met voetbal. Nu gaat het veel beter. Mijn vriendin is overgekomen en we wonen samen in een appartement. Ik heb veel meer vertrouwen en daar profiteer ik ook op het veld van”, klinkt het.
Het plezier en de ambitie is weer terug bij Andersen. “In een of twee jaar wil ik de spelmaker van Ajax zijn. Ik vind dat ik een speler ben die veel van de bal moet zien, die openingen in het spel moet creëren en die de aanval moet helpen. Ik zal een steunpilaar in dit elftal worden.”
Laatste uitwedstrijd om 12:30 uur van het seizoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:44 schreef Heeinz het volgende:
Volgende week zondag Utrecht uit om half 1. Dat is fantastisch.
bron: http://f-side.nl/quote:Niets is hypocrieter dan dat ene woord
Ze zijn nogal boos in het riool aan de Maas. Niet zozeer over de even terechte als verwachte nederlaag, maar over iets wat ‘hunnie’ is aangedaan. Boos over een spandoek gisteravond van VAK410. Daarvan mag natuurlijk iedereen vinden wat hij of zij wil, maar het is wel vreemd dat juist diegenen die daarover op de laatste plaats verontwaardigd zouden mogen of zelfs moeten zijn het hardst roepen nu. Moraalridders? Gevalletje boter op je hoofd! Jezelf beter voordoen dan je bent. Want waren het niet juist…
Zij die in de jaren 80 regelmatig ‘heel ludiek’ een vlag bij wedstrijden ophingen met de tekst ‘Ajax heb kanker’?
Zij die al jaren te pas en onpas zwaar gefrustreerd iedereen uitschelden voor ‘kankerjood’, zelfs in wedstrijden tegen andere ploegen?
Zij die het ‘Hamas, hamas, joden aan het gas’ steevast iedere Klassieker inzetten?
Zij die in de jaren 90 in het Olympisch stadion als een stel hersenloze lafaards minutenlang tijdens de Klassieker uit volle borst over de overleden vrouw van Ajax trainer Louis van Gaal zongen
Zij die de grootste misplaatste lol hadden over de in de gracht gevallen supporter bij Ajax-Barcelona waarbij diverse smakeloze foto’s en grappen rondgingen op internet?
Zij die al meerdere malen ziekelijke spandoeken met verwijzingen naar overleden Ajax supporters hebben opgehangen? Om over andere bekende toespelingen op dat gebied nog maar te zwijgen!
En dus kunnen ‘hunnie’ nu wel als een verongelijkt klein kind lopen te jammeren over een doek, maar misschien is het verstandiger om eens een keer hand in eigen boezem te steken. Dat doek staat namelijk in schril contrast met de oceaan aan smeerlapperij die zij er al jarenlang bij halen. Maar goed, selectieve verontwaardiging is RotterDOMmers niet vreemd zoals iedereen al jaren weet. ‘En zo leg ut!’
Overigens hebben wij de afgelopen weken, zeer bewust, geen reactie gegeven op de suggestieve stukjes op enkele van hun websites. Met overduidelijke photoshops wilde men ons doen geloven dat er wel minimaal 1.500 van hen in de Arena zouden zitten. Handenwrijvend keken wij er naar uit om ze tegen te komen, wel in het achterhoofd houdende dat dit alles slechts grootspraak zou kunnen zijn. De media ging er wel vol op in. De afgelopen dagen kon er geen krant opengeslagen worden en geen journaal gekeken of geluisterd worden of het kwam wel ter sprake. Hilarisch dieptepunt was het NOS journaal van gisteren. Nieuwswaarde nihil lijkt ons.
Maar waar waren de ons beloofde 1.500 man nou? Teksten als ‘you can’t ban a feyenoord fan’, ‘everywhere, anywhere’ en ‘Rotterdam nergens bang’ leken zo veelbelovend, maar uiteindelijk weer niks waard. Dat laatste werd trouwens vakkundig ontkracht door hun eigen supportersvereniging die maandag met een statement naar buiten kwam waarin men opriep om maar niet naar Amsterdam te gaan. Tussen hun tranen en gesnik door konden we nog net opmaken dat zij zich afvroegen of de veiligheid van elke bezoeker wel gegarandeerd kon worden. Rotterdam nergens bang? Hahahaha. Als ze naar Amsterdam moeten dan loopt het al dun door de broeken. Zelfs tv-programma’s moeten stiekem opgenomen worden. De helden! Klein onduidelijk cryptisch spandoekje ophangen in ons stadion en een rookpotje afsteken, zijn hun ‘acties’ van tegenwoordig. Ze zijn totaal niet meer serieus te nemen en geloven zelf nog het meest in de sprookjes die ze zelf schrijven. Gelukkig hebben we onze Europese wedstrijden nog waar we nog wel wat serieuze tegenstand hebben, van hun hoeven we het niet meer te verwachten. De mythe van het trouwe legioen kan nu zeker de vuilnisbak in. Al jarenlang tonen wij aan, overal waar we komen, dat wij de beste zijn op elk gebied. In de uitvakken van elk willekeurig stadion en op de straten en pleinen waar wij maar komen. Door niet te reageren op provocaties en insinuaties van het Rotterdamse volk van de afgelopen tijd hebben wij bewezen ook op dit punt ver verheven te zijn boven hen. F-Side en VAK410 zijn bezig geweest met waar zij goed in zijn. Onze club steunen. Maar vergis je niet. Wij waren er gisteren klaar voor. Wij stonden er. Wij waren klaar om onze club, onze eer en onze stad te verdedigen. Lessen uit het verleden hebben ons geleerd dat er op geen enkel gebied afspraken met dat volk gemaakt kunnen worden. De verbolgenheid over de weigering van hun eventuele komst was dan ook volkomen misplaatst, de beweegredenen van AFCA supportersclub kunnen wij alleen maar onderschrijven. Nu maken ‘hunnie’ het weer niet waar en blijkt het alleen maar gebakken lucht te zijn. Geen daden, maar praatjes. ‘En zo leg ut’
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/
Zeg het maar ... eerder een opmaat naar een nieuwe clash dan wedstrijden met uitsupporters denk ik.
Laat ze maar afspreken in een weiland en er dan een bom op gooien, zijn we er meteen van af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bron: http://f-side.nl/
Zeg het maar ... eerder een opmaat naar een nieuwe clash dan wedstrijden met uitsupporters denk ik.
Is ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Heel goed weer allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |