Meer info: http://www.planetrace.nl
maar sms-nummer en dergelijke erbij is toch beetje reclame-achtig volgens mij voor dat programma
ik ben ook kandidaat voor Planet Race, wordt alsjeblieft allemaal fan van mij, om deze fokker in het programma te krijgen !!!
http://www.planetrace.nl/passport.php?id=4089
Alvast bedankt! Ik reken op jullie Steun!!!
Groeten Stefan!
quote:done! Zo ben ik dan ook wel weer
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:50 schreef Magics het volgende:
Heeeeeey Mensen,ik ben ook kandidaat voor Planet Race, wordt alsjeblieft allemaal fan van mij, om deze fokker in het programma te krijgen !!!
Alvast bedankt! Ik reken op jullie Steun!!!
Groeten Stefan!
quote:Toppie TOMTOM ! NU nog meer Fans veroveren !!
Op dinsdag 8 oktober 2002 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
done! Zo ben ik dan ook wel weer
Wordt allen mijn fan ! Help deze fokker Planet Race in !
het gaat goed met mijn fan-wervingsactie. Gisteren ben ik vanaf de 47ste plaats gestegen naar de 18de.
Ik moet dus bij de 8 mensen met de meeste fans zien te komen om aan het programma mee te mogen doen.
Je kan mij omhoog helpen door je aan te melden als mijn fan op http://www.planetrace.nl/passport.php?id=4089 .
Dankjewel voor je hulp!
Greeeetzzzzz Stefan
quote:Nee, maar je kan wel helpen promoten. Wat ook de bedoeling is, want ik zelf ben al door mn vrienden en kennissen heen.
Op woensdag 9 oktober 2002 15:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tja ik kan niet meer fan worden he?
quote:Wil je actief meehelpen, of heb je je alleen maar ff aangemeld om mij een extra stem te geven?
Op woensdag 9 oktober 2002 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb al een aantal mails gekregen ja.
Dus are you gonna help to promote me?
weeeeeeeeeeeee.... join up... Team Syn!
http://www.planetrace.nl/passport.php?id=6854
Bier voor iedereeeeeeeen!
quote:Door zoveel mogelijk mensen die je kent zich aan te laten melden als mijn fan. Door ze de link te emailen of per msn te geven ofzo. En dan vragen of ze zich ff willen aanmelden.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe moet ik je helpen?
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:22 schreef BIGMAMA het volgende:
Hallo Allemaal,
www.planetrace.nl is een site waar mensen zich kunnen opgeven die graag een wereldreis willen maken, met een bepaalde opdracht.Dit alles komt ook op TV (soort reallife toch???)
Ga eens kijken op WWW.PLANETRACE.NLen wordt FAN van JAN VAN IERSEL (zenderen ,overijssel), hij staat nu in de top 25 , maar alle RLS FANS kunnen helpen om hem verder omhoog te drukken op deze lijst, HELP MEE EN WE ZIEN JAN BINNENKORT OP TV.
Bedankt namens BIGMAMA
http://www.planetrace.nl/newsupporter.php?id=4089
Aanstaande weekend selectieweekend!!! spannend !
quote:En Jan is ook gebeld om te komen op het selectieweekend.
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:37 schreef BIGMAMA het volgende:
Sorry Cynix, had het niet gezien , bedankt dat je het bericht mee hebt genomen.
En voor iedereen, STEM OP JAN VAN IERSEL!!!! (Zenderen, Overijssel).
Kleine moeite groot plezier!!!!!!!
bedankt alvast allemaal
Hier Stefan Spaans alias Magics. Het gaat heel goed met mij wat Planet Race betreft. Ik heb vandaag de vijfde positie bereikt en 4 sterren achter mn naam, dat betekent meer dan 500 fans !
Dit weekend zijn de selecties, sta me allemaal mentaal bij om die tot een goed einde te brengen, zou zonde zijn van al die fans die ik al heb als ik eruit geknikkerd zou worden.
Nou ik ga weer even verder, als je mij ook wil steunen. Om in de top 3 te komem bevijvoorbeeld, kun je je aanmelden als mn fan op : http://www.planetrace.nl/newsupporter.php?id=4089
Tot snel en hopenlijk tot op tv doeeeeei!
Greeetz Magic
hellup! De strijd om fans is nu pas echt losgebarsten. Stond ik eerst nog op 4, ga je even naar de tandarts, sta je meteen weer op 5. Erg stressvol. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar nu.
Als je mij bij wil staan, kun je je aanmelden als mijn fan via de link die ik hier al veel te vaak genoemd heb, maar vooruit hier is ie nog een keer : http://www.planetrace.nl/newsupporter.php?id=4089
Bedankt in ieder geval. Groetjes Magics
Zeker te weten dat het een super avontuur gaat worden!!!!!
quote:Maandag 4 november.
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wanneer worden de definitieve 8 avonturiers bekend?
HELP JAN DE WERELD ROND
helaas ik zat wel bij de laatste 25 maar daarna mocht ik niet door.
Ik heb Jan van Iersel waar BIGMAMMA het over heeft ook ontmoet, zaterdag en zondag en ik vind hem echt een alleraardigste gozer. Hij is heel lief en ook nog eens lekker . Dus als je toch wilt kiezen, kies dan voor hem.
Greetz Stefke
De mevrouw heet Wiedeke Borgsteede
quote:Hoi Tom Tom,
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kreeg ineens een mevrouw in mijn inbox waarvan ik op een of andere manier fan van ben. Ik ken de hele madame niet.De mevrouw heet Wiedeke Borgsteede
de organisatie van Planet Race had bedacht om alle fans van de afgevallen avonturiers maar onder te verdelen onder de overgebleven kandidaten. Als je niet tevreden bent met de kandidaat waar je nu fan van bent kun je switchen naar een ander door simpelweg op de foto van de ander te klikken en dan op de knop switchen.
Ben je helemaal niet gediend van het feit om van iemand fan te zijn nu jouw eigen avonturier is afgevallen, mail je naar planetrace@planet.nl en zeg je dat je je af wilt melden.
Deze uitleg geven is wel het minste wat ik kan doen voor mijn ex-fan! Doei TomTOm
greetz Stefan
Trouwens Wiedeke is ook een super meid, zij wordt JANE
groetjes, Nelson
dat zijn de 8 avonturiers geworden.
Morgen om 8:00 gaat de vernieuwde PLANETRACE site de lucht in. Er moet direct een puzzel of iets dergelijks worden opgelost, HELP JAN HIERMEE!!! En zit om 8:00 paraat achter de PC.
Er bestaat een kans dat er gelijk iemand afvalt en weer naar huis mag. LAAT JAN DIT NIET ZIJN!!!
JULLIE kunnen ervoor zorgen dat dit NIET gebeurd!!!
Dus morgen 8:00 www.planetrace.nl en help tarzJAN de WERELD in
Bij voorbaar alle fans van JAN bedankt!!!!!
quote:en deze mevrouw is dus redactrice bij BB.
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kreeg ineens een mevrouw in mijn inbox waarvan ik op een of andere manier fan van ben. Ik ken de hele madame niet.De mevrouw heet Wiedeke Borgsteede
wat toevallig zeg
quote:Dan zal ze nu wel niets meer schrijven
Op donderdag 7 november 2002 23:04 schreef itsme het volgende:
en deze mevrouw is dus redactrice bij BB.
zij schrijft o.a de stukjes op de bb sitewat toevallig zeg
Anyway, vanavond de eerste aflevering om 21.05 uur op RTL 4
quote:We zullen het er maar niet over hebben wie er groot aandeelhouder bij eyeworks is.
Op zaterdag 9 november 2002 19:01 schreef BIGMAMA het volgende:
Wiedeke heeft ontslag genomen, echter er is geen sprake van corruptie.
Eyeworks is de producent van PlanetRace. Endemol van Big Brother.
Ze heeft hier heel veel kritiek op gehad , enigzins te begrijpen , echter ik neem van haar aan dat het niet zo is, ze heeft ook een veklaring gegeven.
Vanavond de eerste uitzending, ik weet zeker jullie worden allemaal fan van JAN als je de eerste uitzending hebt gezien, het is echt een super kerel, maar dat zien jullie vanavond.
Ik waarschuw jullie alvast let op tarzJAN!!!!!!!!!!! en wordt fan van hem!!!! www.planetrace.nl of www.benfanvanjan.cjb.net
quote:Vind het een beetje op de mol lijken.
Op zaterdag 9 november 2002 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er nog niet zo kapot van eigenlijk
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:58 schreef marky het volgende:
Vind het een beetje op de mol lijken.
Ik vind het meer op Missie Antartica lijken
quote:Most erg om haar lachen ze was zo blij, ik ga op wereldreis, nou nee dus, ze ging niet hahahahahahahahaha....
Op zaterdag 9 november 2002 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:Wiedeke.
Ik was fan van Wiedeke, ben benieuwd bij wie ik nu word gedropt
Wel jammer maar wel lachen....
quote:Wiedeke was straks op de Chat bij Loek. (Ja ik spioneer!
Op maandag 11 november 2002 00:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat is er nu met Wiedeke gebeurd?
Volgens haar vader had ze nog wel zo'n doorzettingsvermogen, maar ze heeft het gewoon faliekant laten afweten.
Ik vond het trouwens ook vreemd dat ze niks over haar hebben uitgezonden.
Wiedeke vertelde ook nog dat de organisatie zich flink had verkeken op het spel.
Waarschijnlijk is daarom een rustdag ingelast. Die was namelijk niet gepland.
Cissy gaat goed. Vandaag is ze misschien als eerste, of zeker als tweede aangekomen bij de juiste plaats. Morgen hoeft ze dus alleen nog maar naar het checkpoint.
Go Ciss!!!
quote:Blauwe vakjes? Ze kwam mij sowieso al dom over, in dat opzicht verbaast me het niet dat ze het niet gehaald heeft. Zo moeilijk kon dat toch niet zijn.
Op maandag 11 november 2002 00:25 schreef Gia het volgende:[..]
Wiedeke was straks op de Chat bij Loek. (Ja ik spioneer!
)
Ze zei daar dat ze de opdracht verkeerd had begrepen. Door de blauwe vakjes bij die steden, dacht ze dat ze 5 checkpoints moest passeren.
Daardoor was het helemaal fout gelopen.
Wat doet dit topic trouwens in soaps?
* Gia is Cissyfan en Ciss gaat het goed doen.
Ik heb al wel namen als, Tinkerbell, Itsme, X-ray, enz...voorbij zien komen op sommige lifelines.
(Ik zit op meerdere tegelijk)
quote:******
Op dinsdag 12 november 2002 01:54 schreef Gia het volgende:
Ze hebben hier schijnbaar een hekel aan planetrace. Gezien het aantal slotjes.* Gia is Cissyfan en Ciss gaat het goed doen.
Ik heb al wel namen als, Tinkerbell, Itsme, X-ray, enz...voorbij zien komen op sommige lifelines.
(Ik zit op meerdere tegelijk)
quote:Jammer voor je, ik ben fan van Anouk!!
Op dinsdag 12 november 2002 01:54 schreef Gia het volgende:* Gia is Cissyfan en Ciss gaat het goed doen.
quote:Ik vind het ook alleen maar leuk omdat ik de kandidaten allemaal ken.
Op zaterdag 14 december 2002 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind er echt helemaal niets aan, aan dat hele Planet Race niet. Voor de kandidaten is het natuurlijk geweldig om over de wereld te reizen enzo, maar ik vind het vreselijk om naar te kijken.
quote:Er is idd geen sprake van corruptie. Integendeel zelfs!! Deze dame heeft zich zonder medeweten van de BB-redactie opgegeven. En dat was zelfd een stomme zet van haar aangezien ze 8 november op weg moest voor de Planetrace maar ze een contract had tot en met 31 december. Toen haar leidinggevenden bij Endemol erachter kwamen dat zij de intentie had om contractbreuk te plegen door er op 8 november vandoor te gaan is zij ontslagen. Niks ontslag genomen dus. Helaas voor haar heeft ze verkeerd gegokt en nu heeft ze niets meer..
Op zaterdag 9 november 2002 19:01 schreef BIGMAMA het volgende:
Wiedeke heeft ontslag genomen, echter er is geen sprake van corruptie.
Eyeworks is de producent van PlanetRace. Endemol van Big Brother.
Ze heeft hier heel veel kritiek op gehad , enigzins te begrijpen , echter ik neem van haar aan dat het niet zo is, ze heeft ook een veklaring gegeven.
Vanavond de eerste uitzending, ik weet zeker jullie worden allemaal fan van JAN als je de eerste uitzending hebt gezien, het is echt een super kerel, maar dat zien jullie vanavond.
Ik waarschuw jullie alvast let op tarzJAN!!!!!!!!!!! en wordt fan van hem!!!! www.planetrace.nl of www.benfanvanjan.cjb.net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |