quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
Zie tt
Is dat mogelijk?
Daarmee bedoel ik stel je hebt een relatie, je bent super gek op hem/haar, je bent verliefd geworden, maar nooit zo erg dan dat je voor haar/hem voelde. Het gaat uit, en dan hoor je sommige mensen zeggen: Ik kan van niemand anders meer houden, of voelen. Omdat je hart verzegeld is?
Nou vraag ik me af, is dit mogelijk, zo ja, kunnen zulke mensen dan daadwerkelijk nooit van iemand meer houden/voelen?
Vanwaar dan je interesse?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik weet het niet, Ik heb zo'n situatie nooit meegemaakt.
Vragen mag altijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanwaar dan je interesse?
Als ik vragen mag.
Mkay.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vragen mag altijd.
Nou nee, omdat ik soms zulke mensen hoor praten.
Ik vraag me dan af, ofdat ze nooit meer van een persoon kunnen houden, of geven, voelen?
Je eerste liefde zal altijd speciaal zijn, maar ik ben nu getrouwd met een vrouw van wie ik verschrikkelijk veel hou. Dus ik heb al 2 vrouwen gehad van wie ik hield/hou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
want? Zou je het eventueel met ons kunnen delen, Trebo?
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mkay.
Ik denk overigens dat het wel mogelijk is om weer van een ander te houden. Het kan wel zo zijn dat de gevoelens voor die nieuwe liefde minder zijn natuurlijk.
Als jij eerst jouw mening geeft krijg je daarna die van mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan?
Iemand waarvan zijn/haar liefde minder is voor jou? Hou zou jij ermee omgaan?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zo'n situatie dan?
Iemand waarvan zijn/haar liefde minder is voor jou? Hou zou jij ermee omgaan?
Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als jij eerst jouw mening geeft krijg je daarna die van mij.
Ervaring is ook niet noodzakelijk, inlevingsvermogen is genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:33 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.
Maar ik denk bijwijze van: Mocht men heel veel van iemand houden, en het gaat vervolgens uit met die gene en dat je moeilijke tijden mee maakt, dan kan ik me voorstellen dat je dan op dat moment denkt van : Ik kan nooit meer zoveel van een ander houden". maar na mate wanneer je iemand leert kennen dat je dan bijvoorbeeld wel kunt houden van diegene?
Hihi, Inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ervaring is ook niet noodzakelijk, inlevingsvermogen is genoeg.
Met overigens nog steeds een vraagteken op het eind. Je mag dat best vinden hoor.
Tijd? Circa hoelang? Maar net vertelde een ander FOK!er dat de gevoelens liefde wel minder kunnen worden bij de nieuwe. Hoe is dat bij jou 't geval?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:44 schreef Targaryen het volgende:
Nee dit is onzin. Je bent hooguit dan nog niet over de ander heen, maar tijd heelt alles
Geen idee of het idd onzin is, maar tot nu toe, heb ik van niemand meer gehouden dan mijn ex van 10 jaar geleden. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest. Misschien als ik 'the one' weer tegenkom, dat dat wel weer gaat gebeuren, maar tot nu toe klopt de TT eigenlijk best voor mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:44 schreef Targaryen het volgende:
Nee dit is onzin. Je bent hooguit dan nog niet over de ander heen, maar tijd heelt alles
Pff hoe lang zal voor iedereen verschillen. Bij mijn eerste relatie van ong 2 jaar duurde dat echt lang. Laten we zeggen een half jaar voordat ik echt verder kon kijken weer, maar weet ook dat er mensen zijn die daar een jaar over doen. Eerste echte liefde maakt nu eenmaal impact.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:49 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Tijd? Circa hoelang? Maar net vertelde een ander FOK!er dat de gevoelens liefde wel minder kunnen worden bij de nieuwe. Hoe is dat bij jou 't geval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |