abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135879653

Raymondk.gif 35ixcnn.gif 2qnch3s.gif aDB_GohanAni3.gif paul%20kalk.jpg RC%20icon%2060.jpg thumb.jpg 60x60fall.gif Goede%20lollerpwn.gif troll%20emo.gif gooble[1].png ChallengeAc3.PNG boskamp2.gif fok.png UI.gif avatar.jpg bert.gif aggc1CS.gif kerol5.gif yamcha.jpg userpic.gif 2.jpg ykuw68o.gif pinguin.jpg Wariokleur.jpg sapstepgel.jpg Duckmailfok.jpg zwitsal.gif 2cngldl.jpg Ava.gif whatava.jpg ririrsz.gif --.JPG ado.jpg ohno.gif DSC_2166%20-%20kopie.JPG snakey_2.jpg swag.png rsz_tumblr_goril.jpg zon.jpg Klokov3-1.jpg DYEL3.jpg bobby%20paars.png yeah.gif krabs.jpg asdf.jpgartgorillaUI.jpg small.JPG

SPOILER: Bonushulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 24 januari 2014 @ 00:59:55 #2
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879667
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Terecht, en om sowieso op je 21e ofzo een sloot extra hormonen te nemen, naahh.

Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah. :')

Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.

Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier. :')
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden :') .

Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.

stay safe
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_135879674
quote:

[..]

Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah. :')

Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.

Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier. :')
Je bent echt verward hé.
If not now, then when.
pi_135879676
quote:

[..]

als je maar opschiet met dat beeldmateriaal wt ik wil zo wel ff een slinger aan me stengel geven
pi_135879775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nah man. Overbodig gezien ik natty nog genoeg PL GAINZ kan maken. Muscle is bijzaak.

Jij?
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Good! Mooi blijven beesten!

En yeah, dreamerbulk is ook natty en dat vind ik allemaal wel genoeg. Dus hier ook niet, laat maar. Denk ook dat ik dood zou gaan van acne. :')

[..]

gvd :')
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan

als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_135879786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.

[..]

thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan

als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
It's about the journey, right.
If not now, then when.
pi_135879803
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Drinky het volgende:

[..]

Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden :') .

Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.

stay safe
Shit man :D, damn. Was dat wel een gewone zonnebank?

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je bent echt verward hé.
Zit momenteel echt op de dirtiest of dirty bulks. Leef letterlijk weer op pizza's, pakken volle melk & volle chocolademelk, noten, een overvloed aan water. Creatine. Plakken brood met kaas & vlees & slasaus. Geen broccoli of Agia-bessen (?) te bekennen. :')

Ben redelijk bloated nu, maar toch overal wel de aders en shit. Een soort van bloated ripped, bestaat dat eigenlijk? :P

Die tanktop die ik laatst had aangesleept is me nu te klein. ;( Eerst ging het wel goed, lekker buffen, maar nu zijn door de creatine & bloat mijn lats zover uitgezet dat het ding nu trekt bij elke beweging en die nips er de hele tijd vandoor gaan. :')
pi_135879819
calorieën zijn calorieën
pi_135879827
Gewoon blijven buffelen mi mang.
If not now, then when.
pi_135879828
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'. :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef dreamerbulk het volgende:
calorieën zijn calorieën
Dichtgeslibde vaten zijn ook dichtgeslibde vaten. :P Ik weet echt niet meer wat ik wil.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:08:14 #11
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_135879832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Fedor "The emperor" :D
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:08:47 #12
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879844
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef dreamerbulk het volgende:
calorieën zijn calorieën
_O_
Drinky is een baas
pi_135879895
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:13:58 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_135879928
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
SPOILER
je begint wel ecto te worden man meer eten ;)
Drinky is een baas
pi_135879976
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
dichtgeslibde vaten
zal niet zo snel gebeuren, tenzij je genetisch aanleg daarvoor hebt
pi_135879991
quote:
wat een god he

zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.

fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staal
pi_135880009
quote:
SPOILER
kerel ziet er toch goed uit

gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers :s)
pi_135880032
quote:
SPOILER
Goed bezig. Keep it up man.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

wat een god he

zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.

fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staal
Fucking killing machine man.
If not now, then when.
pi_135880148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef Drinky het volgende:

[..]

je begint wel ecto te worden man meer eten ;)
Mis de meeste massa in mijn benen nu, eergisteren.

SPOILER
oO<

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

kerel ziet er toch goed uit

gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers :s)
Thanks brah! O+

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig. Keep it up man.
O+!

Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden. :')

Toch heb ik het idee dat ik op die manier nooit lager kom dan 9-10%. Dus abs, obliques, serratus, aders, maar ook weer niet zoals dit.

Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
pi_135880154
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'.
Minder in de spiegel kijken :P

Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijk :P En minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
pi_135880167
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Morning glory. En die zijn echt fucking hilarisch. (Srs)
eindbaas
pi_135880178
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:

Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden

alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
pi_135880196
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
If not now, then when.
pi_135880205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
long term is zeer belangrijk, anders blijf je jezelf ieder moment kwellen... moeilijk om het dan te blijven volhouden
pi_135880211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden

alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Minder in de spiegel kijken :P

Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijk :P En minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
True man, daarom ook lekker focussen op de muscle-ups nu, nieuw doel.

Jeff looks mad aesthetic though, check dat filmpje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')