SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Terecht, en om sowieso op je 21e ofzo een sloot extra hormonen te nemen, naahh.
Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah.
Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.
Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier.
Je bent echt verward hé.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag gewoon alweer ranzig uit, weet niet wat dat is. Uitpuilende muscle bellies, rode stretchmarks, aders overal, hompen spier in mijn schouders/arm die heen en weer bewegen bij het curlen, I don't know brah.
Het is lean en er is genoeg massa, maar toch, het appealt me niet zo meer. Teveel gekeken naar Jeff Seid filmpjes met mooie belichting en shit.
Heb denk ik gewoon een tan nodig? Zal wel een filmpje laten schieten. Ziet er gewoon niet zo gezond meer uit hier.
als je maar opschiet met dat beeldmateriaal wt ik wil zo wel ff een slinger aan me stengel gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah man. Overbodig gezien ik natty nog genoeg PL GAINZ kan maken. Muscle is bijzaak.
Jij?
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Good! Mooi blijven beesten!
En yeah, dreamerbulk is ook natty en dat vind ik allemaal wel genoeg. Dus hier ook niet, laat maar. Denk ook dat ik dood zou gaan van acne.
[..]
gvd
It's about the journey, right.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
er valt genoeg te gainen, en als je dan misschien over heel veel jaar nog steeds zo passievol bent en je lifts zijn echt dik(fysiek/spieren volgen automatisch mee zolang je eet) ..kan je altijd nog beslissen of je t naar een nog hoger niveau wilt tillen.
[..]
thnks bro, ja er valt echt genoeg te gainen als natty .. het gaat slomer .. maar ik denk dat t slome juist de verslaving oproept van doorgaan doorgaan doorgaan
als je echt een zware stack gebruikt blast n cruise ..dan piek je voor je gevoel veel sneller denk ik? .de downfall is dan ook veel groter.
Shit manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Pas op met tannen brah, zelfs ik als semi-neger was na 10 minuten erger verbrand dan de zon mij ooit heeft kunnen verbranden.
Veel fastfood eten houd je meer vocht vast --> ziet er groter uit.
stay safe
Zit momenteel echt op de dirtiest of dirty bulks. Leef letterlijk weer op pizza's, pakken volle melk & volle chocolademelk, noten, een overvloed aan water. Creatine. Plakken brood met kaas & vlees & slasaus. Geen broccoli of Agia-bessen (?) te bekennen.quote:
Dichtgeslibde vaten zijn ook dichtgeslibde vaten.quote:
Fedor "The emperor"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
je begint wel ecto te worden man meer etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
zal niet zo snel gebeuren, tenzij je genetisch aanleg daarvoor hebtquote:
wat een god hequote:
kerel ziet er toch goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.
gedraag je niet als een wijf ... neem een snickers
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Goed bezig. Keep it up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vers van de pers, foodbloat all over. Kill-me-now mode engaged.Fucking killing machine man.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat een god he
zelfs nadat hij die suplex ontving ging die nog niet K.O. ... zelfs de match gewonnen.
fedor is nooit helemaal K.O. gegaan .. wel tko .. maar nooit k.o. lmao .. gast heeft een hoofd van staalIf not now, then when.
Mis de meeste massa in mijn benen nu, eergisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
je begint wel ecto te worden man meer eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks brah!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel ziet er toch goed uit
gedraag je niet als een wijf ... neem een snickersquote:!
Cutten zal wel weer een proces van 1.5 week worden.
Toch heb ik het idee dat ik op die manier nooit lager kom dan 9-10%. Dus abs, obliques, serratus, aders, maar ook weer niet zoals dit.
Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
Minder in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ook dat je met zulke opgezette lats te wijd en te propperig lijkt, in ieder geval op mijn lengte. Ohja, en ik zie alweer een complex aankomen. Door de wijdte lijken je armen weer te klein. Maar dan zie ik ze van de zijkant en dan is het weer 'okay prima zo'.
eindbaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Morning glory. En die zijn echt fucking hilarisch. (Srs)
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet reddenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Zoiets zou ook wel nice zijn. Is dit 7%?
long term is zeer belangrijk, anders blijf je jezelf ieder moment kwellen... moeilijk om het dan te blijven volhoudenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet inderdaad minder obsessief met het uiterlijk bezig zijn ja. Gewoon lekker bulken mi mang. Denk long-term.
Hmm. What would one need? Hij is 5'10 en zal daar wel iets van 80 kg wegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die volheid op zo'n bf met zoveel definitie ga je natty niet redden
alles is 3d aan hem, dat maakt het fysiek zo indrukwekkend..
True man, daarom ook lekker focussen op de muscle-ups nu, nieuw doel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Minder in de spiegel kijken
Gewoon letten op progressie met lifts, niet op elk klein detail van je uiterlijkEn minder naar Instagram en Jeff Seid kijken natuurlijk, dat is voor mannen net zoals al die gefotoshopte modellenfoto's in de glossies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |