Ik denk gewoon redelijk. Kan ermee door. Als je mij ziwt denk je niwt van wow die wil ik in mijn bed, maar ik ben niet zo lelijk dat je me wil slaan net een knuppelquote:
Dit is niet voldoende.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon redelijk. Kan ermee door. Als je mij ziwt denk je niwt van wow die wil ik in mijn bed, maar ik ben niet zo lelijk dat je me wil slaan net een knuppel
En dan mijn gezicht op het internet zetten en mij uitlachenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:58 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Dit is niet voldoende.
Wij willen plaatjes zodat we het zelf kunnen beoordelen en het advies daarop kunnen afstemmen.
Ik ben wel wat gewend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Juless44 het volgende:
[..]
En dan mijn gezicht op het internet zetten en mij uitlachenok chill ik zoek wel ff een foto
ik kan geen gesprek voerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef trovey het volgende:
Uitstraling (niet arrogant doen maar gewoon leuk) , een gesprek kunnen voeren, niet stinken....niet naar zweet maar ook niet naar een volle fles parfum....eigenlijk dus vooral geen FOK!ker zijn.
Merk ik anders niets van.quote:
Gewoon blijven oefenen dan maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
dan zal het mn uitstraling wel zijn
Kleren + een goede uitstraling + (sportschool?)quote:
wat is neediness?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:10 schreef Craptacular het volgende:
Lastig in jouw geval, omdat je om te beginnen al deze vraag stelt.
Vrouwen waarderen zelfvertrouwen, charisma, uitstraling, humor en niet in de laatste categorie een goed gevoel voor stijl. Het gezegde: "Kleding maken de man" is heel erg waar. Oja neediness is ook een no go.
Heb een leuk leven, wees tevreden met je zelf en vrouwen komen dan vanzelf wel. If you want a princess you'd beter be a prince, capisce?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |