Nee hoor.quote:
True story maar gaat voor mannen niet opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ondergewicht. Iedereen ziet er goed uit met anorexia. Heroin chic.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:20 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik zou zeggen....als je niets kan doen aan je uiterlijk doe dan wat aan je innerlijk.
Wees open en zelfverzekerd. Als jij op een meisje afstapt met de gedachte dat je waarschijnlijk niet knap genoeg bent dan is er een grote kans dat het inderdaad niks wordt.
Ja dat kan ook. Ik weet ook niet wat TS precies bedoelt met 'niet knap'. Daar zitten ook weer veel verschillen in. Je hebt mensen die niet bijzonder knap zijn maar er wel erg leuk uit kunnen zien met een beetje moeite, maar je hebt natuurlijk ook mensen die, hoe gemeen het ook klinkt, echt heel lelijk zijn en waar verder niet veel aan te doen valt. Gelukkig vallen de meeste mensen toch wel in de eerste categorie en ik denk TS ook. Echt hele lelijke mensen zie je zelden. En wie weet is TS eigenlijk best wel knap maar heeft hij gewoon weinig zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
Ja, of er is wel wat aan z'n uiterlijk te doen en een simpel bezoekje aan een modezaak waar ze je persoonlijk aan een nieuwe stijl helpen en een tripje naar de kapper kan al genoeg zijn om TS wat knapper te doen ogen en daardoor zelfverzekerder te zijn en zo ook over te komen.
De grootste fucking bullshit die ik ooit heb gehoord. Als je een lekker wijf ziet, neuk je eerst haar lelijke vriendin zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef Avondmens het volgende:
en wat de friendzone betreft: zorg dat je altijd je doel voor ogen heb: neuken. Als een vrouw dat niet wil, is het geen relatie materiaal Vergeet dat gentleman & prins op het witte paard geneuzel, nice guys don't get laid
Of op een andere manier, wat is het verschil tussen een vriendin & een partner ? Juist, de ene neuk je, de andere niet.
Ow en vrouwen die "vrienden" willen zijn: bullshit. Vrouwen kunnen geen vrienden zijn (voor een hetero man dan) dat is namelijk altijd een ongelijke relatie waarbij de man uiteindelijk meer wil.
en verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |