quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gewoon zoals je dat bij ieder ander meisje zou doen..
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat het grappige is? Zijn vriendin is zelf wit als sneeuw! Stond zelf daarom ook verbaasd, maar is wel aardigquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef Targaryen het volgende:
Wauw, die vriend van je is een racist. Ik weet niet of jij dit ook bent maargoed, doe hetzelfde als je bij een normaal persoon zou doen. Ze geeft niet af ofzo...
Hoe is dat grappig? Waarom ben je dan verbaasd? Kom je uit een dorp in de biblebelt ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Weet je wat het grappige is? Zijn vriendin is zelf wit als sneeuw! Stond zelf daarom ook verbaasd, maar is wel aardig
wiet en kip jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Lollertrolle het volgende:
Zwarte meisjes ruiken naar kruiden
Net zoals hun huis. Ik weet eigenlijk niet of het kruiden zijn, maar ze hebben altijd zo'n bepaalde geur, die huizen. Geen grapquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Lollertrolle het volgende:
Zwarte meisjes ruiken naar kruiden
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ligt meer aan jezelf dan aan de vrouwen hoor...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..
The fuck! Gozer, vislucht in een bar is echt not done...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Jaja ... Gewoon .. Goede tip man. Jij als vrouw hebt het makkelijk, je gaat gewoon met wijde benen op de barkruk zitten en de mannen komen wel, wij mannen moeten moeite doen voor een leuke vrouw, veel moeite ..
Goh.. Want? Ben niet uit de stad trouwens , wij dorpelingen zijn niet veel gewend, het enige zwarte wat ik vroeger zag waren kraaien boven het weilandquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jezus wat ben jij wereldvreemd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Hoi ik ben wit, jij bent zwart... zin om een grijze baby te maken?
Doe hun lokroepquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Goh.. Want? Ben niet uit de stad trouwens , wij dorpelingen zijn niet veel gewend, het enige zwarte wat ik vroeger zag waren kraaien boven het weiland
Ze is geen shaniqua uit de ghetto ...quote:
'Vrouwtjes' en dan 'respect'quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
In dat stadium zijn we nog laaaang niet. Ik hou ervan vrouwtjes met respect te behandelen.
Moet ik stiekem pics van haar maken? Dan voel ik me net een stalker , ik kan haar wel beschrijven:quote:
Heeft ze een dikke kont en tieten willen we weten!?!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Moet ik stiekem pics van haar maken? Dan voel ik me net een stalker , ik kan haar wel beschrijven:
Ze is klein
Chocobruin
Lief gezicht
Slank, maar wel gevuld
Ze slist een beetje
Kleine handen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
Bah bah ga gouw je mond spoelen hoe kun je een zwarte leuk vinden?
Plaats een recorder op een meidenfeestje, speel dit af en je weet niet hoe ze over ons praten! Kontharen, okselzweet, dikke pens, ons gebruiken voor geld en macht etc..quote:
Ik denk dat hij bedoelt dat die anti-vriend van hem - die zegt dat TS z'n eigen soort moet daten - zwart is. Maar wel zelf een witte vriendin heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe is dat grappig? Waarom ben je dan verbaasd? Kom je uit een dorp in de biblebelt ofzo?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Moet ik stiekem pics van haar maken? Dan voel ik me net een stalker , ik kan haar wel beschrijven:
Ze is klein
Chocobruin
Lief gezicht
Slank, maar wel gevuld
Ze slist een beetje
Kleine handen
Watquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Plaats een recorder op een meidenfeestje, speel dit af en je weet niet hoe ze over ons praten! Kontharen, okselzweet, dikke pens, ons gebruiken voor geld en macht etc..
Het is 2014 , alles kan en mag! Waar haal je die grote muil vandaan teef!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
met witte bleek?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Zweetteef het volgende:
Precies, anti = antilliaan, en hij kent dat meisje trouwens dus moet extra hard bij hem slijmen en bedelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat die anti-vriend van hem - die zegt dat TS z'n eigen soort moet daten - zwart is. Maar wel zelf een witte vriendin heeft.
Waarom zou je bij hem moeten slijmen en bedelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Precies, anti = antilliaan, en hij kent dat meisje trouwens dus moet extra hard bij hem slijmen en bedelen
Dit. Het is niet zo dat zwarte meisjes van een andere planeet komen dan blanke meisjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje maar niet teveel, ze is geen shaniqua met tijgerleggingquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Heeft ze een dikke kont en tieten willen we weten!?!!
Hij kent haar redelijk goed, dus hij kan het ook verpesten, en je weet hoe achterbaks antillianen kunnnen zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Waarom zou je bij hem moeten slijmen en bedelen.Hij is haar broer toch niet? Doe lekker wat je zelf wilt!
Hun 'wereld' is wel wat anders. Bijv. Zij willen kip, wij eten hutspot, zij dragen bontkraagjes, wij dragen Gaastra, enzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Makarov het volgende:
[..]
Dit. Het is niet zo dat zwarte meisjes van een andere planeet komen dan blanke meisjes.
Het gaat over een interracial love affair, kun je als achtergronddeuntje opzetten terwijl je het topic leest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef cupasoupholland het volgende:
Dat zijn kerels, ik wil een vrouw
OMGquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef cupasoupholland het volgende:
Help!
Ik heb deze vraag ook geprobeerd te stellen aan een anti-vriend van mij, helaas geen duidelijk antwoord, hij zei dat ik m'n eigen soort moest daten
Jeej, Duo Penotti!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Hoi ik ben wit, jij bent zwart... zin om een grijze baby te maken?
Ja, precies.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
Nee, ik dacht eigenlijk alleen aan dat wit en dat bruin ... Ik lette al niet eens meer op het woordje grijs.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je chocopasta grijs uit gaat slaan zou ik het wegflikkeren.
Ik wilde vroeger altijd het bruin uit de Duo Penotti lepelen, in tegenstelling tot mijn klasgenoten. Die vertelden dat zij juist altijd al het wit wilden hebben, als ze thuis aan de ontbijttafel zaten. Zo zie je eigenlijk maar weer hoe zeer mensen alreedsch op jonge leeftijd van elkaar kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht eigenlijk alleen aan dat wit en dat bruin ... Ik lette al niet eens meer op het woordje grijs.
Delen? Jij krijgt het bruin, ik het wit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:23 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd het bruin uit de Duo Penotti lepelen, in tegenstelling tot mijn klasgenoten. Die vertelden dat zij juist altijd al het wit wilden hebben, als ze thuis aan de ontbijttafel zaten. Zo zie je eigenlijk maar weer hoe zeer mensen alreedsch op jonge leeftijd van elkaar kunnen verschillen.
OKquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Delen? Jij krijgt het bruin, ik het wit.
Jij zegt zwartjoekel? Neger? Drol? Ik vind dat juist beledigentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef killfrenzy het volgende:
Vind het altijd zo raar om "zwart" te zeggen.
Doen jullie dat maar. Dan vis ik ondertussen alle gekleurde chocoladevormpjes uit de hagelslag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Delen? Jij krijgt het bruin, ik het wit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ja, precies.
Meer heb ik eigenlijk niet toe te voegen, sorry TSHaha die gezegde ken ik, vind ze niet eeuwig jong lijken hoor, vooral niet na het uitpoepen van kinderen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
???quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef SonicVolcano het volgende:
ONZ is een deur verder. Je bent niet grappig.
Racist. Denken dat zwarte en bruine mensen hun kinderen uitpoepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:30 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Haha die gezegde ken ik, vind ze niet eeuwig jong lijken hoor, vooral niet na het uitpoepen van kinderen :p
Oh, dat was ook tof.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Doen jullie dat maar. Dan vis ik ondertussen alle gekleurde chocoladevormpjes uit de hagelslag.
Cool! Dan gebruik ik de rest van de hagelslag voor mijn boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Doen jullie dat maar. Dan vis ik ondertussen alle gekleurde chocoladevormpjes uit de hagelslag.
Pindakaas met hagelslag!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:35 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Cool! Dan gebruik ik de rest van de hagelslag voor mijn boterham met pindakaas en hagelslag
Ja iddquote:
Geen idee. Ik weet alleen nog dat je er zoveel mogelijk van op je brood moest krijgen. Die dingen waren meer waard dan goud.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh, dat was ook tof.Bestaat het nog?
Sopte jij hem vroeger ook wel eens stiekem in de Fristi, als je moeder niet keek?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef cupasoupholland het volgende:
Als jullie snel je boterham opeten kunnen we dan weer verder??
Ik at ze eigenlijk liever gewoon zo, op brood vond ik maar zonde. Op de één of andere manier was het zoveel lekkerder dan een 'gewoon' stukje chocolade.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen nog dat je er zoveel mogelijk van op je brood moest krijgen. Die dingen waren meer waard dan goud.
Ik denk het 'verboden vrucht'-principe hier opgeld doet - zij het met haken en ogen eraan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik at ze eigenlijk liever gewoon zo, op brood vond ik maar zonde. Op de één of andere manier was het zoveel lekkerder dan een 'gewoon' stukje chocolade.
Ik haalde ze ook van mijn brood af, maar eerst natuurlijk trots mijn boterham met 5 van die dingen erop showen aan m'n broertje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik at ze eigenlijk liever gewoon zo, op brood vond ik maar zonde. Op de één of andere manier was het zoveel lekkerder dan een 'gewoon' stukje chocolade.
Ik had de mazzel dat ik ze sowieso wel kreeg, maar mocht ik een jonger broertje/zusje hebben, had ik vast hetzelfde gedaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik haalde ze ook van mijn brood af, maar eerst natuurlijk trots mijn boterham met 5 van die dingen erop showen aan m'n broertje.
Grutjes! Ben jij zo'n kind dat opgroeide zonder ooit eens 'nee' te horen, ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had de mazzel dat ik ze sowieso wel kreeg
Mijn ouders wilden die chocolaatjes wel aan mij afstaan, verder geen broertjes of zusjes thuis. Voor de rest kreeg ik wel eens 'nee' te horen, hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Grutjes! Ben jij zo'n kind dat opgroeide zonder ooit eens 'nee' te horen, ofzo?
quote:
OK. Ik maakte me even zorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Voszje het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden die chocolaatjes wel aan mij afstaan, verder geen broertjes of zusjes thuis. Voor de rest kreeg ik wel eens 'nee' te horen, hoor.
Nergens voor nodig, ik ben degelijk opgevoed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
OK. Ik maakte me even zorgen.
En daardoor een dame van onbesproken gedragquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik ben degelijk opgevoed.
Nu kunnen we gewoon onze Duo Penotti en hagelslag delen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
En daardoor een dame van onbesproken gedrag
Iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nu kunnen we gewoon onze Duo Penotti en hagelslag delen.
Broodje kaas dan maar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:05 schreef Latert het volgende:
Nou nou, het wordt wel erg zoet nu allemaal.
Tijd om over te gaan op hartig beleg.
Kaas met hagelslag is serieus waar best lekkerquote:
Dat heb ik dan weer nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Kaas met hagelslag is serieus waar best lekker
Kan het je aanraden. Bij voorkeur een jonge kaas, en dan een klein beetje hagelslag. Zeg ongeveer 18% van wat je normaal op je boterham doet. Geeft een hele lekkere touch aan je toch wat stijfburgerlijke boterham met kaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit geprobeerd.
Dat gebeurt soms per ongeluk als je eerst een boterham met hagelslag en daarna met kaas smeert. Maar bewust zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:11 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Kaas met hagelslag is serieus waar best lekker
Beiden in huis, dus maar even proberen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Kan het je aanraden. Bij voorkeur een jonge kaas, en dan een klein beetje hagelslag. Zeg ongeveer 18% van wat je normaal op je boterham doet. Geeft een hele lekkere touch aan je toch wat stijfburgerlijke boterham met kaas.
Zo heb ik het ook leren etenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms per ongeluk als je eerst een boterham met hagelslag en daarna met kaas smeert. Maar bewust zou ik het niet doen.
Als ik er kaas op gooi komt er meestal ook gelijk tomaat, iets van vlees, sla en een sausje bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Kan het je aanraden. Bij voorkeur een jonge kaas, en dan een klein beetje hagelslag. Zeg ongeveer 18% van wat je normaal op je boterham doet. Geeft een hele lekkere touch aan je toch wat stijfburgerlijke boterham met kaas.
Oh, daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ik er kaas op gooi komt er meestal ook gelijk tomaat, iets van vlees, sla en een sausje bij.
Eigenlijk heb ik alleen zin om iets te smeren als ik er ook gelijk een dikke sandwich van kan maken...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:15 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik gelukkig geen last van
Ohh, OK. Nee ik ben echt een minimalist. Als ik bijvoorbeeld alleen kaas neem, dan pak ik niet eens boter. Soms hap ik gewoon van een droge boterham en dan van een stuk kaas. In de kern lijkt dat een beetje op hoe de oude Neanderthalers pleegden te eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen zin om iets te smeren als ik er ook gelijk een dikke sandwich van kan maken...![]()
Eerst dus altijd goed de koelkast inspecteren wat ik allemaal voor handen heb.
quote:
Vroeger vrat ik vaak s' avonds tijdens het tv kijken een half brood aan droge boterhammen op, en soms een stuk kaas erbij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:19 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ohh, OK. Nee ik ben echt een minimalist. Als ik bijvoorbeeld alleen kaas neem, dan pak ik niet eens boter. Soms hap ik gewoon van een droge boterham en dan van een stuk kaas. In de kern lijkt dat een beetje op hoe de oude Neanderthalers pleegden te eten.
Haha, dan zitten wij in dezelfde schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Vroeger vrat ik vaak s' avonds tijdens het tv kijken een half brood aan droge boterhammen op, en soms een stuk kaas erbij.
Zat hardop te lachenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef richolio het volgende:
Je moet hun aandacht trekken door hun lokroep te doen.
Euh wat. Meer in de richting van "donker".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Jij zegt zwartjoekel? Neger? Drol? Ik vind dat juist beledigent
Een beetje nuance is je wel vreemd merk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Hun 'wereld' is wel wat anders. Bijv. Zij willen kip, wij eten hutspot, zij dragen bontkraagjes, wij dragen Gaastra, enz
nou heb ik even geluk!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Marsenal het volgende:
Zwarte meisjes zijn wel altijd goedkoop om te daten. Laten we eerlijk zijn, ze kosten op lange termijn veel minder, hebben lagere eisen..
Uitgezonderd een enkele sex&thecity negerin, maar die tellen niet.
maar ze is gewoon zwart hoor? ik ben zelf gewoon wit, ook niks raars aan toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:32 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Euh wat. Meer in de richting van "donker".
thanx, nou je bovenste tip is natuurlijk wel uniek, dat ga ik proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:16 schreef snakelady het volgende:
Je moet ineens onder een luide lokroep voor haar neus uit de bosjes springen , terwijl je alleen een peniskoker draagt van 60cm en witte vogelpoep op je lijf hebt gesmeerd.
Vervolgens moet je 10 rondjes om haar heen lopen onder luid geschreeuw en aapbewegingen maken ,daarna haar dwingen op de grond te gaan zitten en minimaal 5 keer met de peniskoker op haar hoofd slaan terwijl je kippenvleugeltjes om haar heen strooit
Dan is het kat in het bakkie.
Of gewoon net als bij andere meisjes natuurlijk, wat jij wil.
Ik snap dat in een moeilijk serieus te nemen topic als deze je toch al snel offtopic gaat, maar om nu gelijk maar met je eigen fantasieën op de proppen te komen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:16 schreef snakelady het volgende:
Je moet ineens onder een luide lokroep voor haar neus uit de bosjes springen , terwijl je alleen een peniskoker draagt van 60cm en witte vogelpoep op je lijf hebt gesmeerd.
Vervolgens moet je 10 rondjes om haar heen lopen onder luid geschreeuw en aapbewegingen maken ,daarna haar dwingen op de grond te gaan zitten en minimaal 5 keer met de peniskoker op haar hoofd slaan terwijl je kippenvleugeltjes om haar heen strooit
Dan is het kat in het bakkie.
Of gewoon net als bij andere meisjes natuurlijk, wat jij wil.
Ja bestaat nogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh, dat was ook tof.Bestaat het nog?
Vlegel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef SpecialK het volgende:
Trouwens... TS maakt met zijn username gratis reclame voor een megacorporatie
Deze man weet!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:54 schreef Seikcid het volgende:
Sla die sma op d'r billen jeweetzellluf!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat beter je best doen betreffende de bovenste quotequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef cupasoupholland het volgende:
[..]
In dat stadium zijn we nog laaaang niet. Ik hou ervan vrouwtjes met respect te behandelen.
FA WAKAquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef cupasoupholland het volgende:
Maarre vind dus een zwart meisje heel leuk, maar hoe spreek ik haar aan??
Wat maakt het uit dat je Hollander bent?! Dat is zij wellicht ook (Nederlands paspoort).Dat je er al rekening mee houd zegt meer over jou, dan wellicht over haarquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef cupasoupholland het volgende:
Help!
Ik heb deze vraag ook geprobeerd te stellen aan een anti-vriend van mij, helaas geen duidelijk antwoord, hij zei dat ik m'n eigen soort moest daten
Maarre vind dus een zwart meisje heel leuk, maar hoe spreek ik haar aan?? Ik vind het lastig want zover ik weet heeft ze vooral donkere vriendjes gehad, ik ben zelf zo wit als sneeuw
Ik wil haar uitvragen, of een apje sturen, haar 'hints' geven, en niet afgewezen worden omdat ik hollander ben..![]()
Tipssss?!
Enne ben hier nieuw dus wees aardig
Misschien wel limburger broertjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat je Hollander bent?! Dat is zij wellicht ook (Nederlands paspoort).Dat je er al rekening mee houd zegt meer over jou, dan wellicht over haar
Ik zou zeggen, begin er maar niet aan als je nu al er zo over denkt. En die maat van jou een peut tussen zijn ogen geven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |