Nee johquote:
oke want je moet weer fris zijn he. je postcount is niet zo hoog de laatste paar dagen volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo eerst maar even in badje, dan kijken of k al slapen wil
Nee toch? Staat geen streep door z`n naam.quote:
ok man.quote:
heb je al zin in zaterdag?quote:
Ja, kapotte laptop + geen zin + kater = geen poststquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke want je moet weer fris zijn he. je postcount is niet zo hoog de laatste paar dagen volgens mij
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, kapotte laptop + geen zin + kater = geen postst
komt wel weer goed
je krijg pizza van mij hequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja hoor, al is mijn budget voor deze week wat ingeslonken
Baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
Fokit staat in mn onderschrift
gefeliciteerd.
jaquote:
geen idee wanneerquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn mama zie ik morgenjij de jouwe?
oehhhquote:
oke dan nietquote:
hij gebruikt je gewoonquote:
je bent een vent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
Mijn rij-instructeur had nog nooit gezien dat iemand in een keer perfect achteruit kon file parkeren. Ik ben baas
Jij wilt het te graag.quote:
ben je zeker de eerste die hij les geeft XDquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
Mijn rij-instructeur had nog nooit gezien dat iemand in een keer perfect achteruit kon file parkeren. Ik ben baas
ik mis de tijd at je nog tieten mocht postenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Tjacka het volgende:
ik mis de tijd dat kanovinnie en fok-it altijd ruzie hadden
ssstquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
ik zou er niet blij mee zijn
voor wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hij gebruikt je gewoon
ik zou er niet blij mee zijn
gay.quote:
Ik ga gemeen doen tegen jou zaterdagquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je zeker de eerste die hij les geeft XD
wat heb je ermee gedaan dat hij kapot isquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
nu wel een gigantisch monster kopen
Daarom is Tjacka zo blij met Cachet.quote:
mag nu ook wel hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik mis de tijd at je nog tieten mocht posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |