ik snap dat t lastig is om te realiseren, die fase heb ik ook gehad, maarja, t beste is om dat toch te doenquote:
dat deed ik expres hoorquote:
waaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klopt, sorry maar ik kan met fokkie beter praten op wa
oh hmm dan zal het inderdaad wel aan mij liggen jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap dat t lastig is om te realiseren, die fase heb ik ook gehad, maarja, t beste is om dat toch te doen
ja denk t ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hmm dan zal het inderdaad wel aan mij liggen ja
Nee, van Ali.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag mij af of Laura familie is van Mohammed B.
Houd op met zeuren over haar username. Als je haar niet echt vervelend vindt is dat ook niet zo onder supersof en als je haar wel echt vervelend vindt verandert een nieuwe username daar niets aan. Ergo: zeuren om het zeuren.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag mij af of Laura familie is van Mohammed B.
Ik weet niet welke van de 2 erger is.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houd op met zeuren over haar username. Als je haar niet echt vervelend vindt is dat ook niet zo onder supersof en als je haar wel echt vervelend vindt verandert een nieuwe username daar niets aan. Ergo: zeuren om het zeuren.
quote:
Nog 25 uurquote:
dat snapte ikquote:
Alsof jij maar ook iets te zeggen hebt over dit topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Jullie lopen nu al een half topic irritant te doen tegen elkaar en ik ben het zat.
ik vind mijn username ook kut hoor, maar dat hij over mijn reputatie praat vind ik wel belachelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Houd op met zeuren over haar username. Als je haar niet echt vervelend vindt is dat ook niet zo onder supersof en als je haar wel echt vervelend vindt verandert een nieuwe username daar niets aan. Ergo: zeuren om het zeuren.
zomaar gaat hij mengenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij maar ook iets te zeggen hebt over dit topic.
okequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind mijn username ook kut hoor, maar dat hij over mijn reputatie praat vind ik wel belachelijk![]()
Haha Etsje tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij maar ook iets te zeggen hebt over dit topic.
door wie? die andere persoon in je hoofd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]het spijt me, maar tis niet anders. ik voelde me gedwongen.
etsu is altijd ongesteldquote:
ja, ik ben schizofreen en ik ruik gasluchtquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
door wie? die andere persoon in je hoofd?
zo eerst maar even in badje, dan kijken of k al slapen wilquote:
Tijd voor een tampon in zijn anus. Vervelend zal hij dat trouwens niet vinden.quote:
ezellquote:
uhhquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor een tampon in zijn anus. Vervelend zal hij dat trouwens niet vinden.
hahaah shitquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor een tampon in zijn anus. Vervelend zal hij dat trouwens niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |