schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
usb stick in schoenendosquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
jij gooit alles weg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?
Later herinneringen terughalen. Net zoals dat ik nog een oud poëzie-album heb en fotoalbums van vroeger bewaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?
Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef aijumu het volgende:
Als het je ex is dan heeft dat een reden. Weg met die rommel
Dat is jou mening.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dusLeuk om over een X aantal jaar nog eens terug te kijken
Klopt.quote:
Neen, vrouwen zijn daar wat anders in jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ben je het dan niet eens met dat je het ooit leuk hebt gehad met een ex (je hebt toch niet voor niks een relatie gehad?!) of gaat het om het bewaren?
Volgens mij bewaren vrouwen sowieso eerder dat soort dingen dan mannen...zelf ook nog in het bezit van oude poëziealbums, liefdesbrieven, en andere 'rommel' wat herinneringen oproept
...sprak de gekwetste man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Weggooien. Al die tyfushoeren hoef ik nooit meer van mijn leven te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |