Haha die is mooiquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Boeddha kijkt hem zelfs aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, die wolk is gewoon echt gespiegeld...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:57 schreef kvd het volgende:
[..]
molloot of niet...geknipt en gespiegeld...is hetzelfde
[ afbeelding ]
Ja godver hé, nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo, ik zag het in de aflevering ook meteen. Zo'n symmetrische wolk kan toch nooit uit zichzelf ontstaan.
Aflevering 5 heb je goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat volgende week Susan (naar Sofie) en Jennifer (naar Susan) hun enveloppen gaan opsturen.
Er zijn namelijk niet veel meer mogelijkheden over (of mensen hebben hun enveloppe al verstuurd of ze hebben simpelweg nooit een enveloppe gehad). Gekoppeld aan het feit dat er veronderstelt wordt dat Tygo een enveloppe naar Freek stuurt (vanwege het mannelijke handschrift), al heeft Tygo natuurlijk wel 2 enveloppen.
Het tonen van die enveloppen in aflevering 1 zal wel een afleidingstruc zijn geweest, zou zomaar kunnen zijn dat maar 1 naam op die (getoonde) enveloppen in de finale zit.
Zelf wil ik wel een voorspelling wagen over het verdere verloop (qua afvallers):
aflevering 5: Jennifer
aflevering 6: Susan
aflevering 7: Tygo
aflevering 8: Freek
Ben benieuwd of ik goed zit, al is het wel een dilemma of ik het goed wil hebben (niet de meest leuke finale ooit).
Nog even en je bent zelf een mollootquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja godver hé, nu begin ik te twijfelen![]()
Als je die wolken inderdaad zo gespiegeld ziet is het wel verdacht
Hoe koppelde jij die hint dan aan Jennifer? Ik heb namelijk aan veel mensen gedacht, maar aan haar nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zoals voorspelt door mij ging Jennifer eruit deze week (wilde niet dat het zou gebeuren, maar soms zijn de aanwijzingen te obvious; bijvoorbeeld de muzikale hint). Jammer, maar ze was teveel een type Peggy/Anna (en bezat niet de intelligentie van een Viv).
Dat betekent in ieder geval dat ik zeer waarschijnlijk alvast 1 finalist(e) ken. En is het voor mij vooral zaak om te kijken wie deze persoon verdenkt (want deze persoon is dus NIET de mol).
Los van alles, op dit moment zou ik uit medelijden vooral Freek als winnaar willen zien. De rest van de kandidaten boeit me niet echt zo (tuurlijk had ik ook Jen willen zien winnen, maar die kans was al nihil op het moment dat de leader bekend werd).
Volgende week is de afvaller: Dirkje
Je moet altijd onder voorbehoud praten, maar aangezien Jennifer (volgens de testbiecht) bijna volledig de test op Aaf heeft ingevuld lijkt me dit onjuist te zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat nooit echt op Aaf, maar na deze aflevering lijkt zij de enige juiste keuze ja. Lijkt (!) alles goed te doen, en heeft een heel erg 'in control' houding. Alsof ze al weet wat er staat te gebeuren en alles wel snapt. Wel vreemd, als Mol zou je voorkennis toch willen verbergen, maarja.
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Funkymunkey het volgende:
Volgens mij zit het zo:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
is de 'heilige aanwijzing'.
Die wolken beelden namelijk de twee armen + handen van de boeddha achter Jan-Willem uit.
Dit is een screenshot van 45:25:quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef UtopiaTV het volgende:
Welke minuut zijn die wolken (ongeveer)?
Titel van liedje is Take the money and run. In aflevering 1 bij de markt zie je haar rennen naar dat restaurant en het geld pakken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe koppelde jij die hint dan aan Jennifer? Ik heb namelijk aan veel mensen gedacht, maar aan haar niet
De marktopdracht, was het eerste wat me te binnenschoot toen ik hoorde wat de hint was (toen wist ik zeker dat haar lot bezegeld was, had alleen gehoopt dat ze nog een afleveringtje of 2 extra mee kon pakken voordat die hint kwam).quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe koppelde jij die hint dan aan Jennifer? Ik heb namelijk aan veel mensen gedacht, maar aan haar niet
MET hoeveel personenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
Bij de test beantwoordde Tygo deze vraag:
[ afbeelding ]
Je kunt hem zo interpreteren dat er een eenmansteam was. De enige die bij de Snake-opdracht in zijn eentje werkte, was Tygo. In dat geval heeft hij de vraag dus op zich zelf beantwoord.
Deze aanwijzing is retesterkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Funkymunkey het volgende:
Volgens mij zit het zo:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
is de 'heilige aanwijzing'.
Die wolken beelden namelijk de twee armen + handen van de boeddha achter Jan-Willem uit.
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteldquote:
Kijk eens naar die aanwijzing hierboven en de titel van de afleveringquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteld.
En 'met' hoeft niet per se te betekenen dat er anderen bij waren.
Ja, JW is ook mijn verdachte, dus ik ben blij dat die verdenking ondersteund wordt door hintsquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijk eens naar die aanwijzing hierboven en de titel van de aflevering
Met hoeveel mensen ben je naar de film geweest?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteld.
En 'met' hoeft niet per se te betekenen dat er anderen bij waren.
Veel te obvious manquote:
Het is en blijft WIDM he... niets is wat het lijktquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ben je naar de film geweest?
Ga je dan antwoorden "1" als je met jezelf bent geweest, of "1" als je met je vriend bent geweest?
Hij is niet erg obv omdat het in een fractie van een seconde getoond werd op tv + het feit dat titels van de afleveringen bijna altijd wijzen naar de mol. De vorige aflevering had de titel Jennifer en het was JW die over Jennifer begon dat het haar schuld was etc, ook zoiets.quote:
Tja, dat kun je altijd wel roepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is en blijft WIDM he... niets is wat het lijkt.
In al die jaren Widm zijn er altijd van dit soort tips wanneer het beeld stilgezet wordt en die hebben echt nog nooit geklopt, omdat de makers ook wel weten dat dit hoe dan ook gezien gaat worden door mensen hieroquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is niet erg obv omdat het in een fractie van een seconde getoond werd op tv + het feit dat titels van de afleveringen bijna altijd wijzen naar de mol. De vorige aflevering had de titel Jennifer en het was JW die over Jennifer begon dat het haar schuld was etc, ook zoiets.
Het is ook geen heel sterke hint, natuurlijk, maar het zou er eentje kunnen zijn. Ik blijf echter bij JW, met Sofie en ook Tygo in mijn verdere top 3quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, dat kun je altijd wel roepen![]()
Vanaf aflevering 1 zit ik op Susan (gevoelskwestie, geen echte 'hints' voor), maar JW begint haar in te halen op mijn verdachtenlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |