Dus je denkt dat Aaf niet eruit gaat? Veel mensen denken van wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Denk dat volgende week Susan (naar Sofie) en Jennifer (naar Susan) hun enveloppen gaan opsturen.
Er zijn namelijk niet veel meer mogelijkheden over (of mensen hebben hun enveloppe al verstuurd of ze hebben simpelweg nooit een enveloppe gehad). Gekoppeld aan het feit dat er veronderstelt wordt dat Tygo een enveloppe naar Freek stuurt (vanwege het mannelijke handschrift), al heeft Tygo natuurlijk wel 2 enveloppen.
Het tonen van die enveloppen in aflevering 1 zal wel een afleidingstruc zijn geweest, zou zomaar kunnen zijn dat maar 1 naam op die (getoonde) enveloppen in de finale zit.
Zelf wil ik wel een voorspelling wagen over het verdere verloop (qua afvallers):
aflevering 5: Jennifer
aflevering 6: Susan
aflevering 7: Tygo
aflevering 8: Freek
Ben benieuwd of ik goed zit, al is het wel een dilemma of ik het goed wil hebben (niet de meest leuke finale ooit).
Geen idee. Heb wel ontdekt dat ze een vaste plek hebben om te zitten tijdens de executie (dit is wel het groepje van vaste dingen of alfabetische volgordes op alle mogelijke manieren)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Nober het volgende:
Waarom zit Sofie altijd naast degene die een rood scherm krijgt?
Het was toch juist logisch om die zwarte vrijstelling meteen in te zetten? De meesten zullen de vrijstelling/jokers ook meteen inzetten. Alleen Susan was zo slim om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:38 schreef Nober het volgende:
Wist niet dat ze een vaste plek hadden maar sowieso vreemd dat Sofie die zwarte vrijstelling meteen inzet, tenzij je de mol bent natuurlijk.
En ze zat achterin bij het roeien, de beste plek voor een mol. Kun je rustig aan doen.
[ afbeelding ]
Of ik heb tunnelvisie.
Sofie zei toch dat ze niet echt mee kon roeien?????quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:38 schreef Nober het volgende:
Wist niet dat ze een vaste plek hadden maar sowieso vreemd dat Sofie die zwarte vrijstelling meteen inzet, tenzij je de mol bent natuurlijk.
En ze zat achterin bij het roeien, de beste plek voor een mol. Kun je rustig aan doen.
[ afbeelding ]
Of ik heb tunnelvisie.
Sofie zat in haar eentje op een bankje in de boot. Uit ervaring (meerdere keren meegedaan aan een drakenbootrace) kan ik je vertellen dat je voor de stabiliteit van de boot dan in het midden moet zitten. Dan is het heel lastig om echt fanatiek mee te roeien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:38 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Of ik heb tunnelvisie.
Waarom kon ze dat niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
Sofie zei toch dat ze niet echt mee kon roeien?????
Is het dan verstandig om een klein persoon op die plek neer te zetten? Of is een lang persoon die vanuit het midden wel mee kan roeien handiger?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sofie zat in haar eentje op een bankje in de boot. Uit ervaring (meerdere keren meegedaan aan een drakenbootrace) kan ik je vertellen dat je voor de stabiliteit van de boot dan in het midden moet zitten. Dan is het heel lastig om echt fanatiek mee te roeien.
Of Susan is de molquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
Het was toch juist logisch om die zwarte vrijstelling meteen in te zetten? De meesten zullen de vrijstelling/jokers ook meteen inzetten. Alleen Susan was zo slim om dat niet te doen.
Geen van de deelnemers zou vanuit het midden handig kunnen roeien. De sterkere deelnemers kunnen dus beter op een plek zitten waar ze al hun kracht goed kunnen inzetten. Dan kun je je hooguit nog afvragen of het verstandig was om de enige met roeiervaring op zo'n slechte plek neer te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarom kon ze dat niet?
Zij was degene die wel eens geroeid had en gaf een spoedcursus aan de anderen.
[..]
Is het dan verstandig om een klein persoon op die plek neer te zetten? Of is een lang persoon die vanuit het midden wel mee kan roeien handiger?
Veel mensen hopen dat ze eruit zal gaan, maar dat betekent niet dat het zal gebeuren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:30 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dus je denkt dat Aaf niet eruit gaat? Veel mensen denken van wel.
Je weet dat de finalisten ook dicht....heel dicht bij elkaar kunnen staan op die foto hè? Ben het eens aan het terugkijken, maar vorig jaar stonden Cees en Carolien naast elkaar, Patrick en Art stonden bij elkaar, Jon, Vivienne en Anniek stonden bij elkaar, Dennis en Edo stonden bij elkaar, Inge, Paul en Eva stonden naast elkaar (tussen Renate en Inge 1 persoon), Milouska en Frederique staan bij elkaar, Marc-Marie en Lotte stonden bij elkaar. Dus Freek en JW zouden best gezamenlijk in de finale kunnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Veel mensen hopen dat ze eruit zal gaan, maar dat betekent niet dat het zal gebeuren.
Zelf kan ik ook 3 kandidaten opnoemen die ik in de finale wil zien, maar ik probeer me meer bezig te houden met de feiten (en misschien dat ik toch positief verrast word).
Sowieso heb je ook nog die eindfoto (waar telkens een kandidaat van verwijdert wordt) die de 3 finalisten die ik heb wel een goede mogelijkheid maken, aangezien ze ver van elkaar verwijdert staan (zo durf ik bijvoorbeeld wel te stellen dat niet zowel JW als Freek de finale gaan halen).
Hij is een beetje lastig door die stuwdam-opdracht, omdat je niet weet wie wat heeft opgebracht.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:18 schreef Danielle83 het volgende:
Heeft er iemand bijgehouden hoeveel geld een kandidaat heeft opgebracht? Ik globaal en volgens mij hebben Susan en Aaf het minste gebracht. Ik zit nu helemaal met Susan als mol
Niet verrassendquote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is een beetje lastig door die stuwdam-opdracht, omdat je niet weet wie wat heeft opgebracht.
Maar als ik kijk naar individuele/duo opdrachten + het totaal aan groepsopdrachten kom ik op (in alfabetische volgorde)
Aaf 2550 (zonder groepsgeld 350)
Freek 3200 (zonder groepsgeld 1000)
JW 2200 (zonder groepsgeld 0)
Jennifer 3200 (zonder groepsgeld 1000)
Sofie 2200 (zonder groepsgeld 0)
Susan 2700 (zonder groepsgeld 500)
Tygo 3200 (zonder groepsgeld 1000)
Dus JW en Sofie hebben nog geen geld opgeleverd...
JW heeft stiekem wel wat geld opgeleverd door Aaf aan te wijzen bij die roltrapopdracht. Ik ga is op Sofie meer letten, want ze doet het wel sneaky.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij is een beetje lastig door die stuwdam-opdracht, omdat je niet weet wie wat heeft opgebracht.
Maar als ik kijk naar individuele/duo opdrachten + het totaal aan groepsopdrachten kom ik op (in alfabetische volgorde)
Aaf 2550 (zonder groepsgeld 350)
Freek 3200 (zonder groepsgeld 1000)
JW 2200 (zonder groepsgeld 0)
Jennifer 3100 (zonder groepsgeld 900)
Sofie 2200 (zonder groepsgeld 0)
Susan 2600 (zonder groepsgeld 400)
Tygo 3200 (zonder groepsgeld 1000)
Dus JW en Sofie hebben nog geen geld opgeleverd...
Sofie doet veel dingen, maar niet bepaald sneakyquote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
JW heeft stiekem wel wat geld opgeleverd door Aaf aan te wijzen bij die roltrapopdracht. Ik ga is op Sofie meer letten, want ze doet het wel sneaky.
dat is een groepsbesluit geweest, omgekeerde alfabetische volgorde. Dat is echt niet een beslissing van JW alleen geweest.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
JW heeft stiekem wel wat geld opgeleverd door Aaf aan te wijzen bij die roltrapopdracht. Ik ga is op Sofie meer letten, want ze doet het wel sneaky.
Welke edit?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sofie doet veel dingen, maar niet bepaald sneaky![]()
Vergeleken met haar deed Art het nog subtiel![]()
Overigens voor mij wel duidelijk dat ze door deze edit haast zeker in de finale zit (als enige van de eerste leaderhelft, alle andere verdachten zitten in de 2de helft namelijk).
Als hij iemand anders had aangewezen dan Aaf dan had die minder geld in de pot gebracht...quote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef kvd het volgende:
[..]
dat is een groepsbesluit geweest, omgekeerde alfabetische volgorde. Dat is echt niet een beslissing van JW alleen geweest.
Het enige wat je kan zeggen is dat hij heeft besloten dat de woorden van Aaf gebruikt zouden worden en dat hij niet iemand anders aanwees die het rijtje zou moeten aanvullen waardoor er 350 in de pot kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |