SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Naam topics
SEPOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
TIPOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hahah. ik ben helemaal geen oplichterik krijg ook alleen maar het berichtje te zien op fifa dat er een onderhoud is. schijnbaar gaat het niet door. dont blame the messenger
![]()
Je gaat toch ook niet met de lul van een ander naar bed gvd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:34 schreef Maver24 het volgende:
hahah. ik ben helemaal geen oplichterik krijg ook alleen maar het berichtje te zien op fifa dat er een onderhoud is. schijnbaar gaat het niet door. dont blame the messenger
Jij welquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet met de lul van een ander naar bed gvd!![]()
![]()
Bukkakemonster!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had McGeady altijd te koop staan voor 4k (1,5k boven zijn prijs) nu verkoopt hij en zie ik dat zijn prijs naar 6k is![]()
![]()
Ik heb laatst die vlc media player gedownload. Maar nu heb ik muziek gedownload maar kan die niet op ipod omdat het automatisch een .vlc bestand wordt. Iemand een idee hoe ik ze toch op ipod kan afspelen?![]()
Als je ziet hoe weinig IF Eto'o er op de markt zijn en dat ik het voor elkaar kreeg om de NIF 2x achter elkaar te krijgen in een pakje vind ik wel apart.![]()
WTF, VLC die bestandsformaten aanpast?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb laatst die vlc media player gedownload. Maar nu heb ik muziek gedownload maar kan die niet op ipod omdat het automatisch een .vlc bestand wordt. Iemand een idee hoe ik ze toch op ipod kan afspelen?![]()
![]()
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
WTF, VLC die bestandsformaten aanpast?Als ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
![]()
Ah ok, omdat je .vlc bestand zeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alAls ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
![]()
![]()
Ff het standaardprogramma aanpassen van dat bestandstype. Heb je zo gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Word dan automatisch via vlc geopend zeg maar. Maar ik heb het alAls ik ze eerst in een afspeellijst zet in itunes en dan naar mijn ipod sleep doet die het wel.
Feyenoord Rotterdam![]()
McGeady 3.3k ofzo. Beter wordt ie 10209123812389kquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Laagste bin ieren: 1k (goud)![]()
Zilver 800c
WtfHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
6k hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
McGeady 3.3k ofzo. Beter wordt ie 10209123812389k![]()
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje mehquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond de eerste twee seizoenen ook minder, was na het eerste seizoen zelfs al gestopt maar later weer opgepaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje mehSeizoen 3, 4 & 5
![]()
![]()
Zou er alvast wat verkopen.. als ze zakken heb je iig niet het gevoel van: had ik er maar wat verkochtquote:![]()
![]()
Waarom zouden ze goedkoper worden als dat toernooi officieel aangekondigd is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou er alvast wat verkopen.. als ze zakken heb je iig niet het gevoel van: had ik er maar wat verkochtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar aan de ander kant. Waarom is hij nu al zo duur?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja 1,5 maand voor het toernooi.. lijkt me sterk dat die Ieren zo duur blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef DuTank het volgende:
Maar aan de ander kant. Waarom is hij nu al zo duur?
Tevens smleno![]()
![]()
Vorig jaar was hij toch iets van 15k in de week voor het toernooi?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 1,5 maand voor het toernooi.. lijkt me sterk dat die Ieren zo duur blijven.
Tevens smleno
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wordt nog een stuk toffer danquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje meh
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben je al voorbij de aflevering met de vlieg? Dat was een beetje de ommekeer volgens mij. Maar vanaf seizoen 3 wordt het volgens mij echt genieten. Een van de betere series als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net voorbij het midden van seizoen 3. Ik vond de eerste twee seizoenen maar een beetje meh![]()
SIF Adebayor maar op de markt gezet, kan er 85k voor krijgen, laten we dat maar even doen voordat ze dalijk goedkoper worden in het weekend![]()
Je zou me nog bata gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
![]()
De vlieg aflevering is echt slecht, wou bijna stoppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben je al voorbij de aflevering met de vlieg? Dat was een beetje de ommekeer volgens mij. Maar vanaf seizoen 3 wordt het volgens mij echt genieten. Een van de betere series als je het mij vraagt.🍆![]()
Ja daar zat ik na een uur... WTF heb ik gekeken...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De vlieg aflevering is echt slecht, wou bijna stoppen.![]()
Haha ja, 0 toegevoegde waarde voor het verhaal ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar zat ik na een uur... WTF heb ik gekeken...🍆![]()
Gelukkig wordt het daarna een stuk beter. Pollosquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja, 0 toegevoegde waarde voor het verhaal ook.![]()
Net een Vidal gekocht voor 264k, kijken of ik hem weer snel door kan verkopen voor snelle winst.
Edit: Het zijn geen grote bedragen, maar het is wel makkelijk verdiend.![]()
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben je al voorbij de aflevering met de vlieg? Dat was een beetje de ommekeer volgens mij. Maar vanaf seizoen 3 wordt het volgens mij echt genieten. Een van de betere series als je het mij vraagt.welke EP is dat? Heb net dit gezien:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen ideewelke EP is dat? Heb net dit gezien:
Dan heb je hem nog niet gezien, dat vergeet je niet snel. Het is volgens mij aflevering 10 van seizoen 3. Daarna gaat het dak eraf. Daarvoor wordt het ook wel beter al, maar die aflevering met de vlieg is maar apart. Seizoen 4 & 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
De enige wat saaiere aflevering was dat jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben je al voorbij de aflevering met de vlieg? Dat was een beetje de ommekeer volgens mij. Maar vanaf seizoen 3 wordt het volgens mij echt genieten. Een van de betere series als je het mij vraagt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gaat die onderste serieus wat opleveren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
In een pack gehad tijdens TOTY week en sindsdien gelist voor deze prijs, nu verkocht.
Deze nog vanaf het begin, jammer dat ik hem niet kan sellen
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want ik kan hem niet verkopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat die onderste serieus wat opleveren?
Maar elke kut Ier die wel te verkopen is gaat iets opleveren schijnbaar. Ik ben er niet zo mee bezig met die Ieren, wel even deze opgepikt:
SMLENO![]()
Vorig jaar ging elke willekeurige Ier voor 800-1000 coinsquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat die onderste serieus wat opleveren?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb dat hele st. Pats gebeuren vorig jaar langs me heen laten gaan. Waarom levert een 58-rated nog 800 coins op? Die zet toch niemand in zijn tournament squad? Het gaat toch om 11 Ieren in je team hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar ging elke willekeurige Ier voor 800-1000 coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
18quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dat hele st. Pats gebeuren vorig jaar langs me heen laten gaan. Waarom levert een 58-rated nog 800 coins op? Die zet toch niemand in zijn tournament squad? Het gaat toch om 11 Ieren in je team hebben?
En je won iets van 15k en gold packHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb heeeeel veel Ieren door bronze packs.. en vorig jaar verkocht ik elke willekeurige Ier ook voor 700 als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef DutchSL het volgende:
Je bank moet ook Iers.
Maar dan nog, open een paar bronze packs en je hebt ook Ieren waarschijnlijk.![]()
Staan ook gewoon pagina's vol voor 200 BIN.
Kun je dus massaal inkopen als je wilt wachten tot maart voor wat profit..![]()
Oke, mijn bank volgezet met bronze Ieren uit mijn club. De rest gaat tzt in de verkoop. Beetje zonde van de ruimte op mijn TP echter om nu bbronze Ieren voor 200 in te gaan kopen though
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef DutchSL het volgende:
Zou wel mooie troll zijn van EA als er dit jaar helemaal geen St Patricks cup komt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja een Ier in een pack
54 pace wingersquad fitness maakt het wel goed.
Ook profit, die silver is al 600 a 700 ofzo.
Profit dankzij de Tijuana badge![]()
![]()
Maver kappen nou vriendquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
ook een ier in me pakje
[ afbeelding ]![]()
Ik had Yesil in een pack, die was toch mooi 3.5k waard. Ik zal er zo ook weer even een paar openen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Ja een Ier in een pack
[ afbeelding ]
54 pace wingersquad fitness maakt het wel goed.
[ afbeelding ]
Ook profit, die silver is al 600 a 700 ofzo.
[ afbeelding ]
Profit dankzij de Tijuana badge![]()
McGeady naar Everton, heb ik helemaal gemist
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
die transfer zal wel duur gaan worden. wel een leuke bpl speler erbijquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
McGeady naar Everton, heb ik helemaal gemist![]()
zou vidal en ook bijvoorbeeld Matuidi op de CAM kunnen spelen in bijvoorbeeld 4222 of 4231 met de 3 CAM's![]()
Zijn toch echte box-to-box spelers, vind ik. Ik weet niet of je ze daarmee dan verneukt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
zou vidal en ook bijvoorbeeld Matuidi op de CAM kunnen spelen in bijvoorbeeld 4222 of 4231 met de 3 CAM'sHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou best kunnen, maar waarom zou je het willen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
zou vidal en ook bijvoorbeeld Matuidi op de CAM kunnen spelen in bijvoorbeeld 4222 of 4231 met de 3 CAM's![]()
Ik heb even gekeken, ik heb Matuidi ook nog in me club zitten en ik dacht misschien IF Verrati halen en dan IF Tevez en IF Pogbaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar waarom zou je het willen?
ik kwam dus al snel uit op 4231 met de 3 CAM's![]()
![]()
Is de transfer van Mata nou al rond?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
hoezo dat dan ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Verratti is nou typisch een speler waar je in FUT imo helemaal niks aan hebt.![]()
Wel jammer dat hij zijn 4* is kwijtgeraaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Verratti is nou typisch een speler waar je in FUT imo helemaal niks aan hebt.![]()
![]()
Demba Ba in pack, verkeerde Chelsea-Afrikaan. Volgens mij ook al de 4e keer ofzo de laatste dagen, net als Puyol die ik plots best vaak krijg.![]()
Ik vond die aflevering met die vlieg echt geniaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet gezien, dat vergeet je niet snel. Het is volgens mij aflevering 10 van seizoen 3. Daarna gaat het dak eraf. Daarvoor wordt het ook wel beter al, maar die aflevering met de vlieg is maar apart. Seizoen 4 & 5![]()
![]()
![]()
Ik moet weer een nieuwe toffe serie vinden. Ik heb het afgelopen jaar (voor mijn doen) echt veel series gekeken. The Wire moet ik nog een paar afleveringen van.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die aanval gaat werken met zulke workrates..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
alle 3 zijn ze high/high , benieuwd hoe dat gaat werken, hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die aanval gaat werken met zulke workrates..![]()
Drie harde werkers hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die aanval gaat werken met zulke workrates..![]()
![]()
3 aanvallers met high/high zou ik ook niet doen. Waarom Vidal niet centraal, Tevez en Pogba op cam + serie a spits?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kun je een keer counteren, staan ze allemaal in je eigen 16quote:
Dat kan ook inderdaad. Balotelli in de spitsquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
3 aanvallers met high/high zou ik ook niet doen. Waarom Vidal niet centraal, Tevez en Pogba op cam + serie a spits?![]()
![]()
Nocerino naar West Ham
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dan ziet het er naar mijn mening een stuk beter uit
Net eindelijk mijn eerste potje in divisie 1 gewonnen!![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Balotelli natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
vul maar in, wie als spitsFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Daar is een mooi suggestion knopje voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
vul maar in, wie als spits
Pogba op wide CAM trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zou Pogba nog eerder in de spits zetten (en dat is al vrij bizar) en dan Menez wide CAM.
Of doe je het echt om zoveel mogelijk zwarte kaartjes te gebruiken?![]()
die zwarte kaartjes zijn leuk maar als het anders kan is het ook niet erg. Tevez lijkt me gewoon erg goed op CAM samen met Vidal. Pogba is denk ik beter als CDM of CM (hij heeft maar 73 finishing)quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou Pogba nog eerder in de spits zetten (en dat is al vrij bizar) en dan Menez wide CAM.
Of doe je het echt om zoveel mogelijk zwarte kaartjes te gebruiken?![]()
Menez wide CAM, Vucinic in de spits en Pogba op de plek van De Rossi dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die zwarte kaartjes zijn leuk maar als het anders kan is het ook niet erg. Tevez lijkt me gewoon erg goed op CAM samen met Vidal. Pogba is denk ik beter als CDM of CM (hij heeft maar 73 finishing)
In de spits kun je dan ook Llorente, Palacio, Milito of Higuain ofzo zetten.![]()
Je wilde Tevez op CAM toch ? Maar goed dit kan ook. Alleen zou ik dan wel weer je oude verdediging terugzetten..![]()
Deze lijkt me dan het lekkerst spelen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
die ieren gaan lekker zeg
morgen vast een stuk of 5 keane's verkopen en dan een shitload aan bronze ieren kopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat hadden we niet anders verwachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had Balo gepakt en Kaka erachter.![]()
![]()
Want? Kaka en Balo is slecht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat hadden we niet anders verwacht![]()
Linkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
die kunnen we beter er maar bij hebben![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
OMG deze man:
heeft nu een eigen reallife soap. Samen met zijn oma
[ afbeelding ]
Heb je em bij Tosh.O gezien?![]()
ja,ook met die omaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat een held
Heb je em bij Tosh.O gezien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tevez spits en IF Rossi halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
vul maar in, wie als spits
Heb eindelijk IF Rossi en wat een beest. NIF Rossi is al goed maar dit.. 4-3-3 (5). Shaarawy, IF Rossi (op CF dus) en Cerci. Geloof me je maakt stuk.![]()
![]()
Tegen
Messi-Bale
Iniesta
En wat andere toppers :|
edit. 4-0 gewonnen, hij had 1 schot op doel![]()
Casillas was wel belachelijk goed.. pas de 1e keer dat ik Messi tegen kom in een basisteam (wel als invaller) en volgens mij ook de 1e keer Bale..
[ Bericht 43% gewijzigd door DutchSL op 24-01-2014 02:02:33 ]![]()
Vind het wel bizar dat die lui met al die dure spelers vaak er geen klote van kunnen. Tenminste dat is mijn ervaring. Mijn team is redelijk goed maar er zitten helemaal geen dure spelers in op IF Rossi na. Speelt top. Dan vraag ik me wel eens af, maakt het nou echt zó veel verschil allemaal of is er ergens gewoon een afbuigende lijn qua prijs/kwaliteit?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:40 schreef DutchSL het volgende:
Tegen
Messi-Bale
Iniesta
En wat andere toppers :|
edit. 4-0 gewonnen, hij had 1 schot op doel![]()
Casillas was wel belachelijk goed.. pas de 1e keer dat ik Messi tegen kom in een basisteam (wel als invaller) en volgens mij ook de 1e keer Bale..
![]()
Ik vind dit jaar in ieder geval mijn dure teams over het algemeen fijner spelen dan mijn goedkope/"normale" teams, dat was andere jaren zeker niet zo.
Mijn team was ook wel wat duurder dan zijn Bale-Messi team![]()
![]()
Mijn dure team heeft mij naar divisie 1 weten te brengen
Helaas had ik 1 potje er tussen waar Neuer er totaal geen zin had oid: 7-1 verlorenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Goedemorgen, hopelijk vandaag geen lekker wijf tegenover me met een knoopje te veel open, zodat ik me weer fatsoenlijk kan concentreren...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je zou haar ook netjes kunnen vragen of ze zich misschien wat zedelijker zou kunnen kledenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef DuTank het volgende:
Goedemorgen, hopelijk vandaag geen lekker wijf tegenover me met een knoopje te veel open, zodat ik me weer fatsoenlijk kan concentreren...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nah, was weer een keer wat anders dan al die orks die hier rondlopen (Science Park UvA).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou haar ook netjes kunnen vragen of ze zich misschien wat zedelijker zou kunnen kledenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Elke keer als ik denk dat het toppunt nu toch wel bereikt is, slaan ze weer een slag. McGeady naar 5k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar wanneer is het echte toppunt? Ik heb er nu 75 voor 6k op staan, want dat was zijn prijs gisteren. Alleen niks verkocht, want er kwamen er alweer genoeg voor 5.9k op en gingen mensen undercutten. Nu 5.5k.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Elke keer als ik denk dat het toppunt nu toch wel bereikt is, slaan ze weer een slag. McGeady naar 5kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijven listen ze stijgen dadelijk toch wel weer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wanneer is het echte toppunt? Ik heb er nu 75 voor 6k op staan, want dat was zijn prijs gisteren. Alleen niks verkocht, want er kwamen er alweer genoeg voor 5.9k op en gingen mensen undercutten. Nu 5.5k.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het echte toppunt wordt bepaald door wat de gek ervoor geeftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wanneer is het echte toppunt? Ik heb er nu 75 voor 6k op staan, want dat was zijn prijs gisteren. Alleen niks verkocht, want er kwamen er alweer genoeg voor 5.9k op en gingen mensen undercutten. Nu 5.5k.
En tuurlijk krijg je undercutters als je er 75 tegelijk opzet voor 6k. Kost me meer tijd, maar ik zet ze er mondjesmaat (soms 1 voor 1 op), voor de laagste (of 1 na laagste BIN). Gegarandeerd succes, en je beïnvloedt op die manier niet de prijs van die kaart op een negatieve manier. Of 's nachts erop zetten, dan zijn ze vaak nog net wat duurder.
Maar ik heb ze destijds ingekocht voor 2k...het boeit mij ook niet zoveel meer of ik er nu 5,5k of 6k voor terug krijg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je degradeert krijg je dan ook coins?
[ Bericht 7% gewijzigd door Grandesco op 24-01-2014 09:37:24 ]![]()
Vorig jaar wel, maar is me in FUT14 nog niet overkomen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef Grandesco het volgende:
Als je degradeert krijg je dan ook coins?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ongeveer 400 voor 1500 coinsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het echte toppunt wordt bepaald door wat de gek ervoor geeft
En tuurlijk krijg je undercutters als je er 75 tegelijk opzet voor 6k. Kost me meer tijd, maar ik zet ze er mondjesmaat (soms 1 voor 1 op), voor de laagste (of 1 na laagste BIN). Gegarandeerd succes, en je beïnvloedt op die manier niet de prijs van die kaart op een negatieve manier. Of 's nachts erop zetten, dan zijn ze vaak nog net wat duurder.
Maar ik heb ze destijds ingekocht voor 2k...het boeit mij ook niet zoveel meer of ik er nu 5,5k of 6k voor terug krijg
Maar terwijl ik aan het listen was, stonden ze er al voor goedkoper erop.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
400?!?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ongeveer 400 voor 1500 coins
Maar terwijl ik aan het listen was, stonden ze er al voor goedkoper erop.![]()
Dan ben je echt in november al begonnen ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ongeveer 400 voor 1500 coins
Maar terwijl ik aan het listen was, stonden ze er al voor goedkoper erop.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nope, tijdens TOTY. Paar keer per dag even 5-10 minuutjes massbidding. Daar haalde ik er 50-100 per dag mee binnen. Ik koos wel de goede momenten uit hoor, wanneer er veel op stonden. Heeft me denk ik in totaal een uurtje gekost.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben je echt in november al begonnen ofzo![]()
Sterker nog, in november was ie onder de 1k. Dus was ik toen maar begonnen
Op 1 account? Dan zitten die transfer targets je aardig in de wegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nope, tijdens TOTY. Paar keer per dag even 5-10 minuutjes massbidding. Daar haalde ik er 50-100 per dag mee binnen. Ik koos wel de goede momenten uit hoor, wanneer er veel op stonden. Heeft me denk ik in totaal een uurtje gekost.
Sterker nog, in november was ie onder de 1k. Dus was ik toen maar begonnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Valt mee, want ik heb toch niet echt de motivatie en tijd om te traden. Ik heb 3 gold teams en 2 silvers. Dus ik hoef verder niks te kopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op 1 account? Dan zitten die transfer targets je aardig in de weg
Het enige wat je dan hoeft te doen is wat geduld opbrengenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Valt mee, want ik heb toch niet echt de motivatie en tijd om te traden. Ik heb 3 gold teams en 2 silvers. Dus ik hoef verder niks te kopen.![]()
Wel jammer dat ik dat nou juist niet heb![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben nu soms dagen niet op de WebApp, ik vind het wel chill, want dat ding werkt toch nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige wat je dan hoeft te doen is wat geduld opbrengen![]()
Wel jammer dat ik dat nou juist niet heb![]()
Nu ga ik echt even aan de slag
Handelsmateriaal, of speelde hij niet fijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef Grandesco het volgende:
Gisteren SIF Adebayor net op tijd verkocht.hij is nu alweer 72k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met twee spitsen denk ik wel dat hij can functioneren. Met 1 spits staat hij niet diep genoeg. Ik had er naar 2 wedstrijden alweer genoeg vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Handelsmateriaal, of speelde hij niet fijn?
Kijken of ik ergens SIF Cabaye goedkoop kan oppikken.
Die heeft wel echt ziekelijke stats.![]()
Die wil ik ook nog wel eens proberen. Denk dat ik na het weekend eens ga kijken wat zijn prijs isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Met twee spitsen denk ik wel dat hij can functioneren. Met 1 spits staat hij niet diep genoeg. Ik had er naar 2 wedstrijden alweer genoeg van
Kijken of ik ergens SIF Cabaye goedkoop kan oppikken.
Die heeft wel echt ziekelijke stats.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef Reemi het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205895![]()
![]()
Knvbquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef Reemi het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205895![]()
![]()
Nijhuis![]()
Nederlandse scheidsrechters![]()
![]()
(behalve Kuijpers)
![]()
skeere manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand kan me toevallig niet even 120k coins giften?![]()
Had geen tijd. Van het weekend even.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had me gisteren verheugd op bata van jou![]()
Remyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand kan me toevallig niet even 120k coins giften?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haten op Welliton, maar vervolgens doen alsof met Remy spelen totaal iets anders isquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik haat op Emenike, niet op Welliton.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haten op Welliton, maar vervolgens doen alsof met Remy spelen totaal iets anders is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik haat op Emenike, niet op Welliton.Oke held. Best vervelend, zo'n gespleten peroonlijkheidquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik mis Fifa 13 echt helemaal niet.
Kanker Welliton en Emenike
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lees ietsjes verder. Staat dat ik Emenike eigenlijk meer haat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Oke held. Best vervelend, zo'n gespleten peroonlijkheid
en trouwens, chemwise kon ik dat niet anders maken. Moest Remy gebruiken anders kon ik of Vidal of De Rossi niet gebruiken.![]()
Oke. Als ik nu zometeen weer ietsjes verder lees, staat er waarschijnlijk dat je Remy toch eigenlijk ook weer wel haat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lees ietsjes verder. Staat dat ik Emenike eigenlijk meer haat.
Tochnietmaareigenlijkdaarnamisschienweerwelofietsjelaterzekerwetenvanniet. Iets met een blad en een boom
Als het nodig is voor de chem, zeg dat dan gewoon. Heb ik nog wel een tip voor je: Gouffran is een uberbazige spits, haalt bij mij 9 uit 9, met ook nog 8 assists. Kan ook prima chemwise
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
heb ik een herstelcode gehad van digid, omdat mijn telefoonnummer niet klopte. Krijg ik ineens de melding dat mijn wachtwoord niet klopt
. Terwijl ik met datzelfde digid ding wel kan inloggen op de VGZ site en studielink.
mag ik ook niet meer inloggen voor een kwartier. Kutzooi
Feyenoord Rotterdam![]()
MAAR PEESquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Als ik nu zometeen weer ietsjes verder lees, staat er waarschijnlijk dat je Remy toch eigenlijk ook weer wel haat?
Tochnietmaareigenlijkdaarnamisschienweerwelofietsjelaterzekerwetenvanniet. Iets met een blad en een boom
Als het nodig is voor de chem, zeg dat dan gewoon. Heb ik nog wel een tip voor je: Gouffran is een uberbazige spits, haalt bij mij 9 uit 9, met ook nog 8 assists. Kan ook prima chemwise![]()
Geen Di Natale op CAM?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team ever.... (even kijken wie LCB en RCB maar ik denk dat het Ogbonna en Chiellini worden. :$ )NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die linksbackquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand kan me toevallig niet even 120k coins giften?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haten op Emenikequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik haat op Emenike, niet op Welliton.
Beter dan die Kevin Constant van Milanquote:Stiekem mis ik hem welquote:Geen pees nodig =/= gebruik het niet.quote:![]()
Radu is een goede LBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beter dan die Kevin Constant van MilanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Constant is een kluns. Je merkt pas hoe slecht hij is als je daar iemand neerzet die een beetje normaal kan passen dribbelen, zoals een Clichy of Alba.![]()
Daarom Radu.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:10 schreef Confetti het volgende:
Constant is een kluns. Je merkt pas hoe slecht hij is als je daar iemand neerzet die een beetje normaal kan passen dribbelen, zoals een Clichy of Alba.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus van Di Natale een CAM valt wel binnen de "ethiek" van FIFA en Ibarbo niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben meer een deontoloog.
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Constantbeste goedkope LB van het spel.
Ik heb het niet over de "ethiek" van FIFA, maar over mijn ethiekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus van Di Natale een CAM valt wel binnen de "ethiek" van FIFA en Ibarbo niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet helemaal waar. Ik vind Ansaldi beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Constantbeste goedkope LB van het spel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Siquieraquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik vind Ansaldi beter.![]()
ibarbo heeft wel kutpassing itt di natalequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus van Di Natale een CAM valt wel binnen de "ethiek" van FIFA en Ibarbo niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah! Mijn ethiek is de bitches laten burnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de "ethiek" van FIFA, maar over mijn ethiekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pacehoerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik vind Ansaldi beter.![]()
Ethiek en motto is niet helemaal hetzelfde Trapzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah! Mijn ethiek is de bitches laten burnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat gejank om pace ook altijd
Ibarbo kan wel hard rennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ibarbo heeft wel kutpassing itt di natale![]()
Als je een extra CB op LB wilt wel ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik Radu ook beter dan Constant![]()
Constant heeft een unieke combinatie van pace, kracht, lengte en toch nog fatsoenlijke passing/dribbling.
Snap echt niet waarom mensen hem slecht kunnen vinden. Verdedigend 1 van de beste LB's (ja, Radu nog beter..) en aanvallend gewoon dik in orde.![]()
Dat maakt op die positie niet zo veel uit. Ik zag net zelfs iemand een team posten met oa Remy en een pacekneus op LB en zelfs hij durfde Cabaye op 10 aanquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Poeetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef DutchSL het volgende:
Constant heeft een unieke combinatie van pace, kracht, lengte en toch nog fatsoenlijke passing/dribbling.
Jij moet de sales in
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat maakt op die positie niet zo veel uit. Ik zag net zelfs iemand een team posten met oa Remy en een pacekneus op LB en zelfs hij durfde Cabaye op 10 aan![]()
![]()
Het is gewoon zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Poeet
Jij moet de sales in![]()
Filter maar op pace 80, passing/dribbling 70, defending 75, heading 65, jumping 70, strength 70, crossing 70, lengte 180cm.
Constant voldoet aan al deze volwaarden met een redelijke marge, terwijl verder alleen Alex Sandro en die nieuwe IF Bedimo er (ternauwernood) aan voldoen. Ik vind dit allemaal belangrijke stats voor een LB.
Dat is de theorie. In de praktijk vind ik hem ook gewoon beter spelen dan andere gouden LB's die ik heb gehad.
Mijn favoriete RB is Piszcek, die is ook zo heerlijk allround.![]()
Nasri > Ibarbo (CAM) >>>>>>>> iedereen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nasri > Ibarbo (CAM) >>>>>>>> iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Negredo > Alles![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]je mist een lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Negredo > AllesFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Negredo > Allesquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Inderdaad, in 14 hoef je sowieso geen 90+ pace debielen in je team om te kunnen winnen dus het boeit me weinig als ze daarmee aankomen.quote:![]()
![]()
Wat is dat trouwens met die droeftoeters bij single matches die een lage rating 'faken' en dan met Ibra en co op de proppen komen ... en dan toch gewoon weer kansloos verliezen.![]()
![]()
Inderdaad. Heb nu trouwens Draxler in één van m'n teams. Ook zo'n geweldenaar en kost geen reet.quote:![]()
![]()
Vidal ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Freire het volgende:
IF Adebayor is na woensdag duurder geworden
Was dat TOTY maar een week later gekomen (alhoewel, dan was SIF Matuidi wel 2 ton duurder geweest...)![]()
Poker is degene die constant netjes zegtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe heb je dit nou weer gevonden dan?Feyenoord Rotterdam![]()
Plots de baard in de keel gekregen dus, netjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Poker is degene die constant netjes zegtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Plots de baard in de keel gekregen dus, netjes.postte iemand op pokerforum, verbaast me dat dat kind geen richmond heet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe heb je dit nou weer gevonden dan?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)olygoonjournaal.html
Zo een aardappel schiller (rond de 30 sec.) is trouwens wel geniaal![]()
Ik weet niet of Constant goed is maar als je naar zijn stats kijkt kun je verwachten dat hij constant goed presteert.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of Constant goed is maar als je naar zijn stats kijkt kun je verwachten dat hij constant goed presteert.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Normale Benatia ook goed? De SIF is echt meesterlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef el-blanchito het volgende:
Dit team speelt echt heerlijk
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij doet het prima ja, maar de linkerkant van de verdediging bevalt miss nog wel beterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Normale Benatia ook goed? De SIF is echt meesterlijki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of Constant goed is maar als je naar zijn stats kijkt kun je verwachten dat hij constant goed presteert.![]()
![]()
Vidal gaat toch nog wel zakken? Donderdag had ik hem nog voor 240k.... nu krijg je hem niet voor minder dan 300k....![]()
Wie weet hoe ik een CSS body zoom moet verwerken in een html?
Ik denk dat hij op 400k piekt en dan rond 300-350k blijft hangen, tenzij EA ons blij gaat maken met de blije uren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Vidal gaat toch nog wel zakken? Donderdag had ik hem nog voor 240k.... nu krijg je hem niet voor minder dan 300k....![]()
Hij steeg gisteren ook al naar 300k overdag en in de avond zakte hij weer gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Vidal gaat toch nog wel zakken? Donderdag had ik hem nog voor 240k.... nu krijg je hem niet voor minder dan 300k....Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat bericht van Nijhuis en Makkelie dat hier straks werd gepost trouwens..hoe geniaalGenieten bij VI vanavond ookquote:KNVB zet Nijhuis buitenspel na ‘schoolreisjegedrag’
Vrijdag, 24 januari 2014 om 07:15
Bas Nijhuis is vanwege wangedrag tijdens een trainingskamp disciplinair gestraft, zo meldt De Telegraaf. De Nederlandse scheidsrechters waren twee weken in Belek om zich voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Nijhuis klom 's nachts over het balkon van assistent-scheidsrechter Coen Droste en spookte daarna met grensrechter Edwin de Vree over de gangen van het hotel. Volgens de KNVB past dit 'schoolreisjegedrag' niet bij een professionele organisatie.
Nijhuis, 37 jaar, mocht door zijn wangedrag afgelopen weekeinde niet fluiten bij de competitiewedstrijd tussen SC Cambuur en Go Ahead Eagles, zag het midweekse bekerprogramma aan zich voorbij gaan en zal ook de komende competitieronde niet in actie komen. Dat geldt ook voor De Vree. Danny Makkelie haalde ook geen wit voetje bij de KNVB. Tijdens het onderdeel ’Keek op de week', waarbij de scheidsrechters in groepjes sketches opvoerden, toonden de door Makkelie aangevoerde arbiters en assistenten het bekende YouTube-filmpje van Joseph Blatter die hard van een podium valt.
Dat viel niet in goede aarde bij de aanwezige bondsvoorzitter en UEFA-bestuurder Michael van Praag. De FIFA, onder aanvoering van Blatter, gaf Makkelie in 2011 namelijk de mogelijkheid om als jongste Nederlander toe te treden tot het FIFA-scheidsrechterskorps. Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond maakte een dag later aan alle scheidsrechters en assistent-scheidsrechters duidelijk dat hij niet gediend was van het gedrag van Makkelie, die anderhalf jaar geleden na afloop van het Europa League-duel tussen FC Vaslui en Internazionale een brandslang leegspoot in het hotel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blijft abnormaal prijsverloop tov de TOTW's van voor de kerst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij steeg gisteren ook al naar 300k overdag en in de avond zakte hij weer gewoon.![]()
Er worden ook heel, heel weinig pakjes geopend nu. De consumable prijzen zijn ook bizard hard gestegen. Hunter gaat voor 8k+ op de xbox.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijft abnormaal prijsverloop tov de TOTW's van voor de kerst.![]()
![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er worden ook heel, heel weinig pakjes geopend nu. De consumable prijzen zijn ook bizard hard gestegen. Hunter gaat voor 8k+ op de xbox.![]()
![]()
Dat wordt sowieso genieten met Boskamp.. ik heb de afgelopen weken zoveel filmpjes van VI bekekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef Tim86 het volgende:
Dat bericht van Nijhuis en Makkelie dat hier straks werd gepost trouwens..hoe geniaal
[..]
Genieten bij VI vanavond ook![]()
![]()
Hunter en Shadow beiden 5,5k ongeveerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:43 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zijn de prijzen op de PS4 nu dan?![]()
![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet te janken over pees![]()
![]()
*het hele jaar, of hij moet een SIF krijgen... en eerlijk is eerlijk... zo geweldig speelde hij helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:47 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o zal wel heel duur blijven de hele week.![]()
Nu wil ik em deze week ook in een pakje krijgen hoor. tijdens de TOTY gebeuren al 4 of 5x in een pakje gehad.![]()
Ik heb nog 80 Hunter kaartjes van die glitchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hunter en Shadow beiden 5,5k ongeveer
Ik had geen idee dat die echt gingen stijgen![]()
Cambuur - Heerenveen gaat mooi worden
De 25 overwinningen op Cambuur:
En vanuit cambuurfans, nsfw
https://pbs.twimg.com/media/BesQTtTIIAAedkP.jpgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die eerstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Cambuur - Heerenveen gaat mooi worden
[ afbeelding ]
De 25 overwinningen op Cambuur:
[ afbeelding ]
En vanuit cambuurfans, nsfw
https://pbs.twimg.com/media/BesQTtTIIAAedkP.jpg![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het was mooier geweest als ze daadwerkelijk een Cambuur sjaal daar opgerold haddenquote:
Maver met een silver..dat ik dat nog mag meemakenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sommige zilvers kunne ook heel goed zijn. Ik heb ook nog altijd Wanyama en Diamequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver met een silver..dat ik dat nog mag meemaken![]()
Kelvin.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
sommige zilvers kunne ook heel goed zijn. Ik heb ook nog altijd Wanyama en Diame![]()
Medel en Kallstrom maar even proberen mattie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
sommige zilvers kunne ook heel goed zijn. Ik heb ook nog altijd Wanyama en DiameRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Medel hybridden met IF Vidal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
medel kost maar 4k ofzo. das niet heel veel met zulke stats voor een zilveren spelerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Medel en Kallstrom maar even proberen mattie.![]()
IF Bonucci 22k BIN ongeveer nu op xbox, nice
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat nog wel verder stijgen toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:10 schreef Tim86 het volgende:
IF Bonucci 22k BIN ongeveer nu op xbox, nice
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Lijkt me wel ja, zit tot nu toe alleen maar in de lift.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gaat nog wel verder stijgen toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie kan een team voor mij maken met Kallstrom en Medel in 1 team.
1000 coins en 200 coins in 1 400c pack.Alleen silvers of ook golds?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan een team voor mij maken met Kallstrom en Medel in 1 team.![]()
Liefst alleen silver maar een kleine mix is ook geen probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
1000 coins en 200 coins in 1 400c pack.
[..]
Alleen silvers of ook golds?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag er een Bukharov in je team?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Liefst alleen silver maar een kleine mix is ook geen probleem.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Deze is wel heel makkelijk hoor ......quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zijn de raarste/lelijkste tenues nu in Fifa 14?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Napoli third kit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zijn de raarste/lelijkste tenues nu in Fifa 14?![]()
Nieuwe team speelt heerlijk, alleen mijn CAM is veel effectiever dan mijn spits. IF Benzema heeft maar 9 keer gescoord in 16 wedstrijden, echt bizar weinig... Hij heeft wel 9 assists op zijn naam staan.
Iniesta daarentegen heeft in 16 wedstrijden 14 keer gescoord en maar 2 assists... Misschien moet ik Iniesta maar in de spits zetten...![]()
quote:
Of gewoon zo houden, never change a winning team right?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Nieuwe team speelt heerlijk, alleen mijn CAM is veel effectiever dan mijn spits. IF Benzema heeft maar 9 keer gescoord in 16 wedstrijden, echt bizar weinig... Hij heeft wel 9 assists op zijn naam staan.
Iniesta daarentegen heeft in 16 wedstrijden 14 keer gescoord en maar 2 assists... Misschien moet ik Iniesta maar in de spits zetten...Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb hem nog niet, welk bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Deze is wel heel makkelijk hoor ......![]()
Thuis en uit tenue van ajax is waar hij op doelt gr grquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, welk bijvoorbeeld?![]()
Kits van Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, welk bijvoorbeeld?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja dacht ik al, maar dat zou wel erg flauw zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Thuis en uit tenue van ajax is waar hij op doelt gr gr![]()
![]()
Ik speelde eens tegen iemand die had echt zo'n carnavalstenue aan. Met paars, blauw, groen. Weet iemand wat dat was?![]()
Das een error waarschijnlijk. waren zijn broekjes ook hetzelfde als zijn tenue ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef sonnyspek het volgende:
Ik speelde eens tegen iemand die had echt zo'n carnavalstenue aan. Met paars, blauw, groen. Weet iemand wat dat was?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: