was niet de bedoeling. zo koop ik normaal nooit iets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat je vooral niet voor gespreid betalen kiest
Zijn dit vragen? of stellingen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef KimJong-un het volgende:
Ik dacht dat je gewoon in kon stellen dat hij het bedrag dat je van je kaart gebruikt hebt van je gewone rekening laat halen? Zonder dat je daar omkijken naar hebt?
Lijkt me de standaard mogelijkheid van VISA?
vragen waar je vraagtekens ziet. en anders stellingen waar ik graag commentaar op wil als het niet klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Zijn dit vragen? of stellingen?
waarom? 1e jaar is gratis + ik krijg 50 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou je adviseren een prepaid creditcard te nemen zoals 3v card
Omdat ze je zo naar binnen lokken en vertrouwd willen maken met de credit card, daarna ga je hem gebruiken met belachelijk hoge service kosten en hoge rentes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waarom? 1e jaar is gratis + ik krijg 50 euro![]()
Daarna gratis opzeggen. Opzegtermijn is een maand.
Wat ik dacht te doen: 11 maanden gewone VISA.
Daarna overstappen op ANWB (ben al lid) dan betaal ik 12 euro per jaar en heb ik toch de bonus aan het begin.
Nee hoor, ken zat mensen die hun ccrekening altijd per maand volledig betalen. Ik zelf ook en krijg zo'n 80 euro per jaar bij de bijenkorf met de mijnequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Omdat ze je zo naar binnen lokken en vertrouwd willen maken met de credit card, daarna ga je hem gebruiken met belachelijk hoge service kosten en hoge rentes.
Welnee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Omdat ze je zo naar binnen lokken en vertrouwd willen maken met de credit card, daarna ga je hem gebruiken met belachelijk hoge service kosten en hoge rentes.
ook dat uiteraardquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welnee.
Hier halen ze de uitgaves elke maand volledig en automatisch van mijn bankrekening. Werkelijk geen omkijken naar. En Visa is in het buitenland bijna een eerste levensbehoefte.
wow inderdaad dat is handig! kan je gelijk in 1x maat 43, 44 en 45 bestellen en terugsturen die niet lekker zitten. scheelt weer 400 euro bij schoenen van 200 euro wat je tijdelijk kwijt bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom niet gewoon een creditcard bij de bank waar je ook je betaalrekening hebt?
Ik heb via de Rabobank gewoon de Base Card, 1000 euro limiet waarvan het gebruikte bedrag elke 27e als incasso van mijn rekening afgaat.
Geen problemen met incasseren dan ook geen rente of andere shit te betalen.
Gebruik de creditcard gewoon alsof het een normale betaalpas is en ga niet voor 900 euro aan spullen kopen omdat je plotseling 1000 euro "tegoed" hebt.
Voor Zalando is het trouwens wel ideaal, in het begin van de maand bestellen en na ontvangen kijken of je het spul wil houden, zo niet doe je het terug en het wordt weer gesaldeerd op je creditcard - 0 euro saldo op je CC en dus nooit geld kwijt geweest.
Metquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Die 50 euro is het gezeik áls het een keer misgaat niet waard lijkt me.
Niet dat je bij je eigen bank geen gezeik kan hebben, maar heb toch liever bij de Rabo een probleem dan bij Credit4You BV o.i.d.
Met de VISA world card zal het allemaal wel goed geregeld zijn toch? meest gebruikte creditcard ter wereld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Die 50 euro is het gezeik áls het een keer misgaat niet waard lijkt me.
Niet dat je bij je eigen bank geen gezeik kan hebben, maar heb toch liever bij de Rabo een probleem dan bij Credit4You BV o.i.d.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:49 schreef Nyota het volgende:
Bijcard van de Bijenkorf: krijg je bij elke aankoop meteen Bijenpunten die je dan weer kan besteden bij de Bijenkorf.
En vooral pretty goedkoop.
Ik had vroeger van van werk een american express card. Was ik in Amerika, werd ie ergens in Chicago bij een rondvaart niet geaccepteerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Precies
Edit: is wel mastercard, weet niet of die net zo wereldwijd is als visa of amex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |