zwart is wel heel donker hequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
Ik doe roze denk ik.
Dacht auto
Ik las niet goed
LR zal trots zijn op zwarte nagellak.quote:
Dat bepaal jij helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Muto het volgende:
[..]
LR zal trots zijn op zwarte nagellak.
Maar het is wel waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet
Zwarte nagellak betekent toch niet per sé dat je gothic bent?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Gothic meisjes zijn labiel en in een meeloop fase.
Waarom zou je anders zwarte nagellak dragen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Zwarte nagellak betekent toch niet per sé dat je gothic bent?
Omdat je dat erg goed met glitters kunt combineren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zwarte nagellak dragen?
Niet direct waar. Voor dat effect heb je veel licht nodig bij voorkeur zonnestralen. Aangezien die kans erg klein is in Nederland zal het voornamelijk zwart zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat je dat erg goed met glitters kunt combineren.
Lekker. Ging jij niet uit eten trouwens?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
weer nieuwe opdrachtweer lekker 12 uur werken dit weekend heuj
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
ja maar we hadden niet echt zin in iets duurs dus hebben ergens friet gegetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Lekker. Ging jij niet uit eten trouwens?
wat voor opdracht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef supersof het volgende:
Oh zo, prima toch. Wat voor sausje erbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar we hadden niet echt zin in iets duurs dus hebben ergens friet gegeten
Het mooiste kerst feest van dit hele jaar jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |