Kan prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
jongens help
ik heb in 2012 foto's laten maken die je ook kan gebruiken voor paspoort. Echter zijn die foto's anderhalf jaar oud. Maar ik heb geen zin om morgen voor mijn ID weer nieuwe te laten maken. Zou ik gewoon die van augustus 2012 inleveren, ook al zijn die niet zo mooi?
of weer >7 euro uitgeven aan nieuwe foto's
???????
gewoon die gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
jongens help
ik heb in 2012 foto's laten maken die je ook kan gebruiken voor paspoort. Echter zijn die foto's anderhalf jaar oud. Maar ik heb geen zin om morgen voor mijn ID weer nieuwe te laten maken. Zou ik gewoon die van augustus 2012 inleveren, ook al zijn die niet zo mooi?
of weer >7 euro uitgeven aan nieuwe foto's
???????
Volgens mijn identiteitskaart ben ik 1,78 m.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb 14 mei een nieuw paspoort nodig. Werd tijd ook. Ik lijk er echt amper op.
Tot zover deze ontzettend nuttige bijdrage
Je stond op je tenen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mijn identiteitskaart ben ik 1,78 m.
is leuk johquote:
Noah is een mongoolquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
huh aparte film
http://www.fastcocreate.c(...)eens-computer-screen
vierde je kan best instromenquote:
lol vond hem wel baasquote:
Neequote:
een of andere kutmongool hierzo roddelt en verspreidt leugens over mij.quote:
dm even z'n naw gegevensquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
een of andere kutmongool hierzo roddelt en verspreidt leugens over mij.
hij probeert iedereen tegen mij op te zetten enzulks.
hij haat me, prima hoor, het is immers ook wederzijds, maar ik houd me totaal niet met hem bezig en vind het behoorlijk sneu en maakt me boos dat hij wel met mij bezig houdt en bovenstaande dingen doet.
leuk he?
wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij haat me, prima hoor, het is immers ook wederzijds, maar ik houd me totaal niet met hem bezig en vind het behoorlijk sneu en maakt me boos dat hij wel met mij bezig houdt en bovenstaande dingen doet.
leuk he?
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk he?
dramaqueenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |