Als je 10 kinderen neemt op de peuterschool, waarom haalt niet iedereen universiteit daarvan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef kaltun het volgende:
dus mijn vraag is hoe kan dan een mens als enige wezen die deze capaciteit heeft en geen andere wezen?
vaak, omdat daar ook buitenlanders tussen zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je 10 kinderen neemt op de peuterschool, waarom haalt niet iedereen universiteit daarvan?
ik vraag waarom en jij zegt vaak?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
vaak, omdat daar ook buitenlanders tussen zitten
Dat komt vaak*quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:03 schreef aequus het volgende:
[..]
ik vraag waarom en jij zegt vaak?
Omdat ze eerst een basisschooldiploma moeten halen en daarna een vwo-diploma.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef aequus het volgende:
[..]
Als je 10 kinderen neemt op de peuterschool, waarom haalt niet iedereen universiteit daarvan?
Deze OPquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef kaltun het volgende:
paar kreten die ik hierover hebt gehoord :
toevallig hebben we de juiste voedsel genomen en hierdoor werkten onze hersenen anders![]()
of we gingen recht oplopen en hierdoor zijn we anders ge-evolueerd![]()
of we zijn een experiment van de buitenaardse wezen ( zelfs dit komt bij mij geloofwaardiger over dan de evolutie van de mens)
zie plaatje :quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Nelvalhil het volgende:
Onze evolutie heeft geen honderdduizenden jaren geduurd?
Veder zijn er wel intelligente wezens op onze aarde
Ja en probeer dat zou eens door te verbinden met de OP en waarom wij de enige ''intelligente'' [quote] dieren/dingen zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Omdat ze eerst een basisschooldiploma moeten halen en daarna een vwo-diploma.
jij vergelijkt mensen intelligentie met mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja en probeer dat zou eens door te verbinden met de OP en waarom wij de enige ''intelligente'' [quote] dieren/dingen zijn
sorry, het moest zijn 'Heeft onze evolutie geen .... jaren geduurd?'quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef kaltun het volgende:
[..]
zie plaatje :
http://www.kennislink.nl/(...)-van-het-leven-2.jpg
Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef kaltun het volgende:
[..]
jij vergelijkt mensen intelligentie met mensen
waarschijnlijk haal jij ook geen de universiteit
Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef aequus het volgende:
[..]
Neehet gaat erom waarom de ene iets wel haalt en de ander niet omdat allemaal. Dus waarom wij wel intelligent zijn en anderen niet.
of ik snap je antwoord niet of jij snapt mijn vraag niet ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef aequus het volgende:
[..]
Neehet gaat erom waarom de ene iets wel haalt en de ander niet omdat allemaal. Dus waarom wij wel intelligent zijn en anderen niet.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef kaltun het volgende:
[..]
of ik snap je antwoord niet of jij snapt mijn vraag niet ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef kaltun het volgende:
dus mijn vraag is hoe kan dan een mens als enige wezen die deze capaciteit heeft en geen andere wezen?
we stammen toch af van de zelfde voorouders als die van de apen, waarom is er dan geen enkele aap of een andere dier die de mens evenaard ( qua intelligentie)?
dan snap ik je antwoord niet ,quote:
Ben je super dom of doe je alsof je super dom bent?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef aequus het volgende:
[..]
NeeJij snapt de vergelijking niet
Ik noem geen voorbeeld, maar een verklaring.. Dat iedereen dezelfde start heeft gehad [dus als ''apen''] wil niet zeggen dat je dezelfde uitkomst krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef kaltun het volgende:
[..]
dan snap ik je antwoord niet ,
ik vraag een voorbeeld van een andere wezen ( dier) die de zelfde intellectuele capaciteit heeft en jij vergelijkt een mens met een mens ???
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ben je super dom of doe je alsof je super dom bent?
EDIT: Godverdomme, ik dacht dat jij ts was ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |