Als sporter héquote:
Oh. En ik maar aankomen de laatste weken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als sporter hé. Jij bent geschiedenisdocent, daar gelden andere regels voor.
Uiteraard, maar kijk bijvoorbeeld naar Eriksen. Die is nog steeds snel en wendbaar, maar die werd in zijn laatste seizoen bij Ajax amper van de bal gezet. Dat was in zijn eerste jaar wel anders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Class het volgende:
[..]
Moet-ie het niet juist van zn wendbaarheid etc hebben?
Ja klopt, dat zei hij zelf ook al in een interview met AT5. Daarom wil hij zich ook niet kapot trainen in het krachthonk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Class het volgende:
Ik bedoel; als de bouw er niet is, dan verliest hij zijn finesse (meestal)
Jawel man, clubs die concrete interesse hadden kijken echt wel door 1 seizoen met verschillende blessures heen. Siem kan iig zo mee in een duitse/engelse middenmoter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:30 schreef Marsenal het volgende:
Ik moet nog maar eens zien wat er met de Jong gebeurd. Die komt dit seizoen er zo weinig aan toe, daar staat nu nog geen club om te springen.
Verstandig, vraag me altijd af of het beter is ergens in te excelleren of overal gemiddeld in te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zei hij zelf ook al in een interview met AT5. Daarom wil hij zich ook niet kapot trainen in het krachthonk.
Eriksen is fysiek wel het minimum voor Engelandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uiteraard, maar kijk bijvoorbeeld naar Eriksen. Die is nog steeds snel en wendbaar, maar die werd in zijn laatste seizoen bij Ajax amper van de bal gezet. Dat was in zijn eerste jaar wel anders.
quote:Voor een bedrag van circa zes ton maakte Eyong Enoh eerder deze maand de overstap van Ajax naar Antalyaspor. De middenvelder uit Kameroen had bij de Amsterdamse club geen toekomst meer en wilde zijn deelname aan het WK in Brazilië niet riskeren. In Turkije is de kans op speeltijd groter.
“Om nog kans te maken op een plek in de selectie van Kameroen voor het aankomende WK, moet hij regelmatig spelen”, verklaart zaakwaarnemer Aykut Dogan in gesprek met Ajax Showtime. “Die kans krijgt hij bij Antalyaspor. Ik wil Marc Overmars bedanken voor de goede samenwerking en gastvrijheid.” De onderhandelingen met Antalyaspor verliepen moeizaam. “Omdat de salarisregeling in Turkije anders is dan in Nederland. Het voelt goed dat de transfer er nu op zit.”
“Ik wil de supporters van Ajax bedanken”, vertelt de middenvelder zelf. “Zij hebben me altijd gesteund. Ik heb heel veel mooie herinneringen overgehouden aan mijn tijd bij Ajax.”
Dat zijn nog wel supporters, kun je nagaan als het spelers zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn God
KANKERJODEUHHHH HEEEEEEUJ
Trieste mensen
Kleinigheidje hou jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel supporters, kun je nagaan als het spelers zijn
Die heeft niet andermans spullen vernield.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel supporters, kun je nagaan als het spelers zijn
Alhoewel ik wel denk dat er in Rotterdam heel wat TV's zijn gesneuveld toen ze dit zagenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft niet andermans spullen vernield.
Jantje moet een liedje zingenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel denk dat er in Rotterdam heel wat TV's zijn gesneuveld toen ze dit zagen
Jantje is gewoon een fucking baasquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
1 zo`n gast heeft van de week zijn afstandsbediening door zijn TV gegooid bij de 2-1 uit pure frustratie, ik moest zo hard lachen toen ik dat hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |