abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135850052
De jas hing in een kledingkast, allang niet meer gedragen n hij stond gewoon "stof te happen"

Maat L ¤ 25,00,- incl. verzendkosten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minpuntjes:

Op de binnenkant voering zijn op sommige plekken pluisjes ontstaan
Ritsaansluiting ontbreekt(binnenzak)
Aan de onderkant van de jas en aan de onderkant van de mouwen is de kleur een beetje lichtjes vervaagd, je kan eventueel de kleur een beetje ophalen met ledervet/schoensmeer als k mij niet vergis of gewoon voor de zekerheid naar een speciaalzaak waar ze leren jassen verkopen, die kunnen je wel aan het benodigde spul helpen

Meerdere foto's op aanvraag

[ Bericht 3% gewijzigd door Wempy op 23-01-2014 21:02:02 ]
pi_135852110
Wil je de breedte even opmeten? Zeg maar van oksel tot oksel als ie plat ligt?
pi_135867854
Ik heb het zo gemeten zoals je op de foto's kunt zien, ik weet niet of het zo goed is :D

De voorkant +- 56cm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De achterkant +- 58cm

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Wempy op 23-01-2014 21:22:19 ]
pi_135870517
Super! Dan wil ik hem wel :Y
pi_135879583
Verkocht aan Queller, snelle betaling
Morgenochtend ga ik het pakketje bij het postkantoor afleveren en nog bedankt Queller:D
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:09:48 #6
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_135884004
En jij dank voor je TR!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')