quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Net goed, je blijft van je krullen af!
Ssshhhht.quote:
Wacht maar heb filmpje zonder beeld met enkel audio gemaakt. Ik ga een autist meenemen morgen hij heeft strijdgeluiden.quote:
Sla zequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Aiciu het volgende:
Ik mag niet al hun 203 miljoen leden ontmoeten
watquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Aiciu het volgende:
Ik mag niet al hun 203 miljoen leden ontmoeten
Omdat fijner en mooier en niet het gevoel alsof ik Murs haar heb als ik door m'n haar woel.quote:
braddie staat sws aan mijn kant hij eet je opquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wacht maar heb filmpje zonder beeld met enkel audio gemaakt. Ik ga een autist meenemen morgen hij heeft strijdgeluiden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon je tang dichtdoen met je oor ertussen.
moet jij niet naar school ofzo¿quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moet echt een uur wachten voordat ik weer iets kan posten
Grappig bradda maar ik heb je al gezegd ik ken braddie persoonlijk. Ik ga je slaan met zijn keyboard No kloonquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
braddie staat sws aan mijn kant hij eet je op
Nee man ben net thuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet jij niet naar school ofzo¿
en nu? blaren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat fijner en mooier en niet het gevoel alsof ik Murs haar heb als ik door m'n haar woel.
nicequote:
Hey, Noob. Wats de deal met Ambi?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon je tang dichtdoen met je oor ertussen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Aiciu het volgende:
Beter ga ik achter mijn computer op zoek naar een baan dan naar chicks aahha
hehehquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms is school net als uitkering, alleen dan slaap je korter.
Nee, zeer oor. Gisteren ook m'n hand verbrand aan de oven.quote:
Je eigen schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zeer oor. Gisteren ook m'n hand verbrand aan de oven.!
goed bezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zeer oor. Gisteren ook m'n hand verbrand aan de oven.!
breng je george ook mee of zit die vastquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Grappig bradda maar ik heb je al gezegd ik ken braddie persoonlijk. Ik ga je slaan met zijn keyboard No kloon
nee remco en co gaan mee maar gewoon supportenen shit het is 1 vs. 1 hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
breng je george ook mee of zit die vast
Waarom kijk jij K&vdB?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef krioro het volgende:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)remke-van-der-kade/#
Deze chick.
Ja bedankt man nu staat de EO in mijn browsergeschiedenisquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef krioro het volgende:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)remke-van-der-kade/#
Deze chick.
Susteren heeft een nieuwe foto gepost in US. Allemaal even reageren.
Link, anders moet ik zoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chloroform het volgende:
Doe linkje dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |