Het probleem is dat ze niks meer wilt. Ze wilt absoluut geen thuishulp/psycholoog, maar ze kan niks meer. Ook als ze graag wilt winkelen zeg ik dat ze gewoon op internet iets leuks moet kopen en ook gratis kan retourneren, maar ook dat wilt ze niet. Ze is ook heel erg eigenwijs, maar ik ga er zelf ook onderdoor omdat ik haar alleen maar pijn zie hebben, en ze is alleen nog maar negatief naar me en wordt al boos om het kleinste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:51 schreef trovey het volgende:
Misschien praten met je moeder zodat ze hulp kan krijgen met de situatie ( op geestelijk en wellicht ook lichamelijk vlak (thuishulp)) zodat je de situatie thuis kunt verbeteren, voor beide win-win situatie.
Dan leg je uit hoe de rest van het gezin lijdt onder de situatie en dat ze niet de enige is die hier mee moeten leven en dat het niet zo door kan gaan omdat het gezin dan kapot gaat door haar gedrag....en dat doe je net zo lang tot het doordringt, soms duurt het gewoon een tijdje maar je moet haar wel met de situatie confronteren. Is natuurlijk niet leuk maar ouders zijn ook gewoon mensen en soms moeten ze wakker geschud worden. Contact opnemen met de huisarts om aan te geven dat je niet meer weet hoe ermee om te gaan wil ook nog wel eens helpen als je een meedenkende huisarts hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Foire1991 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niks meer wilt. Ze wilt absoluut geen thuishulp/psycholoog, maar ze kan niks meer. Ook als ze graag wilt winkelen zeg ik dat ze gewoon op internet iets leuks moet kopen en ook gratis kan retourneren, maar ook dat wilt ze niet. Ze is ook heel erg eigenwijs, maar ik ga er zelf ook onderdoor omdat ik haar alleen maar pijn zie hebben, en ze is alleen nog maar negatief naar me en wordt al boos om het kleinste.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan leg je uit hoe de rest van het gezin lijdt onder de situatie en dat ze niet de enige is die hier mee moeten leven en dat het niet zo door kan gaan omdat het gezin dan kapot gaat door haar gedrag....en dat doe je net zo lang tot het doordringt, soms duurt het gewoon een tijdje maar je moet haar wel met de situatie confronteren. Is natuurlijk niet leuk maar ouders zijn ook gewoon mensen en soms moeten ze wakker geschud worden. Contact opnemen met de huisarts om aan te geven dat je niet meer weet hoe ermee om te gaan wil ook nog wel eens helpen als je een meedenkende huisarts hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Wut?quote:
Ik zat te twijfelen tussenquote:
Misschien helpt het ook een beetje als je iets voor haar koopt bv... en help je ook mee in huis met allerlei zaken ??quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Foire1991 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze niks meer wilt. Ze wilt absoluut geen thuishulp/psycholoog, maar ze kan niks meer. Ook als ze graag wilt winkelen zeg ik dat ze gewoon op internet iets leuks moet kopen en ook gratis kan retourneren, maar ook dat wilt ze niet. Ze is ook heel erg eigenwijs, maar ik ga er zelf ook onderdoor omdat ik haar alleen maar pijn zie hebben, en ze is alleen nog maar negatief naar me en wordt al boos om het kleinste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |