En hij mocht de Jimmy niet inquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over pianist gesproken,
[..]
[ afbeelding ]
Wibi Soerjadi @wibisoerjadi
Air rules!! met @DJMikeMendoza en @JockeyBoysEU in club Air 😎 #enwegaannognienaarhuis #zuipen #panja pic.twitter.com/zaMfkN1WddVader van durrr gevonden.
wtfquote:
Nice, wel op komen dagen hoor want anders open ik er een topic over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Keyboard inderdaad. Maar vriendenprijsje hoor.
Doequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil zo'n foto met haze.
Maak ik wel voor je ik heb photosohpquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over pianist gesproken,
[..]
[ afbeelding ]
Wibi Soerjadi @wibisoerjadi
Air rules!! met @DJMikeMendoza en @JockeyBoysEU in club Air 😎 #enwegaannognienaarhuis #zuipen #panja pic.twitter.com/zaMfkN1WddVader van durrr gevonden.
ik wil zo'n kerstttruiquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel zieke Fendi riem op die fotoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En hij mocht de Jimmy niet inToen is ie maar naar Air gegaan
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij heeft wel zieke Ferragamo riem op die foto. Maar wel een midlife-crisis, met z'n 43e zulke foto's posten
.
[ afbeelding ]
Met hashtags als #panja.
Behoor jij ook tot de genodigden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nice, wel op komen dagen hoor want anders open ik er een topic over.
Panja is de boi zkrquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij heeft wel zieke Ferragamo riem op die foto. Maar wel een midlife-crisis, met z'n 43e zulke foto's posten
.
[ afbeelding ]
Met hashtags als #panja.
kkquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Met hashtags als #panja.
Zijn er genoeg toch, is toch helemaal ''hip'' weer? Voor vrouwen zie ik iig de wereld aan die dingen op online webshops.quote:
Doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik fungeer als braddie's managerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Behoor jij ook tot de genodigden?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn er genoeg toch, is toch helemaal ''hip'' weer? Voor vrouwen zie ik iig de wereld aan die dingen op online webshops.
Kijk nooit bij kledingwebshops. Kom eigenlijk amper in kledingwinkels.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn er genoeg toch, is toch helemaal ''hip'' weer? Voor vrouwen zie ik iig de wereld aan die dingen op online webshops.
Verrassend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk nooit bij kledingwebshops. Kom eigenlijk amper in kledingwinkels.
Op de vuilnisbelt zullen er vast ook wel een paar liggen voor je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze ziet er ongedoucht uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik houd van borderline chicks.
http://www.asos.com/ASOS/(...)=36&sort=-1&clr=Navyquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zij lijkt op mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik houd van borderline chicks.
Deze kerst was je al een meeloper in zo'n trui. Dat ik jou dit moet vertellen. Jaar ervoor was het de shit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
twitter:wibisoerjadi twitterde op zondag 19-01-2014 om 05:53:19En nog even een SuperJonko... #ClubAir #party http://t.co/1YxiwrzmtI reageer retweet
Pics van je suit.quote:
Nee bedoel qua uiterlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij bent een en al borderline.
zeeman pls.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Op de vuilnisbelt zullen er vast ook wel een paar liggen voor je.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
En zo FOK!ers, hossel je chicks.
Fedora alles?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeeman pls.Top 3 classy gekleed uit dit topic. srs.
Die je nu aan hebt.quote:
Dit wist ik al.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
En zo FOK!ers, hossel je chicks.
Ik bedoel qua persoonlijkheid. En ik heb foto's van je gezien waar je er 'lief' uitziet en niet als een gare autist.quote:
Die truien zijn toch nooit niet hip geweest of ligt dat nou aan mij? Kan me niet herinneren dat er jaren zijn geweest dat die truien niet gedragen werden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze kerst was je al een meeloper in zo'n trui. Dat ik jou dit moet vertellen. Jaar ervoor was het de shit.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik ga weer verder werken aan mijn fashion blog. Volg mij op FB.
Mijn manager dus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ik fungeer als braddie's manager
Oké schatquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar goed, ik ga weer verder werken aan mijn fashion blog. Volg mij op FB.
Inderdaad, bel je zo want die fashionblog moeten we nog eens even goed bespreken.quote:
toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stapquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
past niet op mn hoofd door die kensersmerige rattenstaarten.![]()
Mooi, want ik weet niet hoe dat programma werkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik wel voor je ik heb photosohp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Dan zouden fattys ook nooit een hoed kunnen dragen? Gewoon een grote vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
past niet op mn hoofd door die kensersmerige rattenstaarten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |