Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep. Ligt eraan ook wat je zoekt hoor, maar wij hebben twee honden dus willen minimaal een tuin. Vind dat maar eens betaalbaar in Utrecht (en dan niet in een vinexwijk of Overvecht).
Rijden zal ik vooral voor de lol doen, niet in de spits e.d. En dan kan ik op vakantie legaal een simpele 200cc huren, is leuk voor op kleine eilandjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit doen. De lessen overleef ik nog wel, maar daarna ben ik binnen een jaar dood. Of erger.
Vriendje moet maar snel afstuderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindt
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindt
Ja, ik zou het dan ook voor de lol doen. Snel naar de 80km trekken in onoverzichtelijke bochten, want dat voelt zo lekker en zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Rijden zal ik vooral voor de lol doen, niet in de spits e.d. En dan kan ik op vakantie legaal een simpele 200cc huren, is leuk voor op kleine eilandjes.
En een baan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vriendje moet maar snel afstuderen
IT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
godverdomme drie uur aan werk weg
Geen geld. Je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.
Ctrl+squote:Op donderdag 23 januari 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
godverdomme drie uur aan werk weg
Ja, moet het programma wel weer openen en zich niet steeds afsluiten met een of andere wazige foutmeldingquote:
Gewoon die katten zo rond de jaarwisseling buiten laten spelen in Amersfoortquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh en ik zit wel eens te denken of het me wat lijkt om samen met huisgenoot te verhuizen. Alleen dan ben ik nog steeds niet van die katten af
Ja, dat is vrij veelquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.
Of veel jongere vrouwen gaan daten!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Barbusse het volgende:
MidlifecrisisEindelijk, waar we een motor of sportauto kopen zodat we nog jong en enrgiek overkomen
![]()
[ afbeelding ]
Oplossingsgericht denkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon die katten zo rond de jaarwisseling buiten laten spelen in Amersfoort.
Twee goede banen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, 450.000, daar moet je een jaarsalaris van een ton voor hebben. Hoe kunnen zoveel mensen dat doen...
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.quote:
Een stel belmeisjes wellicht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.
Daarom zitten in stadskernen ook vaak bedrijven, zijn ze opgekocht door huisjesmelkers of worden ze gesplitst en als appartementen verhuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |