Heb net iig ervaren dat ze artikelen vd website gehaald hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vast niet.
Of ze zorgen er misschien voor dat ze er op dat moment sowieso geen hebben
Nee consoles zijn uitgesloten van de actiequote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
Ik vraag me af of de PS4 in de MM BTW weg ermee actie valt van volgende week _o-
Februari, kreeg gisteren een email van Sony ^^quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Brrrr dat ziet er super eng uit, wanneer komt ie in de store ? Lijkt me fantastische game, alleen niet vlak voor het naar bed gaan spelen.
battlefield 4 is mn eerste battlefield dus weet niks van die maps maar meer is altijd fijnquote:Op zondag 26 januari 2014 10:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
Conquest Large ja.. in bf3 speelde ik altijd rush, maar dat is met 64 spelers echt te klein. Ik zit wel met smart te wachten op Second Assault, paar gave bf3 maps die terugkeren
Ja, maar ook een hoop onzin. Kwam er net een tegen met 'bewijs' dat het van hem was (foto met de datum van 15.01.2014) en dan een aankoopbon van 23.01.2014.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
kijk ook eens op marktplaats. Er komen steeds meer ps4's bij voor een redelijk normale prijs.
Kan prima als de datum van de telefoon/camera fout is. Je moet altijd naar jaren actief kijken op MP.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ook een hoop onzin. Kwam er net een tegen met 'bewijs' dat het van hem was (foto met de datum van 15.01.2014) en dan een aankoopbon van 23.01.2014.
Juist
Ja, maar als je het echt als 'bewijs' gebruikt, vind ik het wel erg slordig.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Kan prima als de datum van de telefoon/camera fout is. Je moet altijd naar jaren actief kijken op MP.
Ik ga ook voor Need for Speedquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef Fokker101 het volgende:
Welke game moet ik op dit moment nog halen? Ik heb FIFA al maar, ik wil geen killzone (heb hem gehad en vind hem maar niks). Maar, wat is na Killzone, en FIFA de leukste game om op dit moment te halen. Ik zelf dacht aan Need FOR Speed rivals.
Omdat het bizar veel kost om te maken. En er maar drie miljoen potentiële klanten zijn. Op de oude consoles heb je 150 miljoen potentiële klanten. Eenvoudige keuze, dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef Maraca het volgende:
Misschien dat deze vraag al 1000x is gesteld in deze reeks, maar eeh.. Waarom is GTA5 geen release spel?
Ah, dus het is meer dan .ps3 omzetten naar .ps4?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat het bizar veel kost om te maken. En er maar drie miljoen potentiële klanten zijn. Op de oude consoles heb je 150 miljoen potentiële klanten. Eenvoudige keuze, dus.
Andere architectuur, dus het is niet even copy/pasten. Kost sowieso miljoenen. Als je er al winst mee kunt maken, dan is het gewoon te weinig.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dus het is meer dan .ps3 omzetten naar .ps4?
Kijk, dan is het wel te begrijpen. Als complete n00b sta ik daar niet zo bij stilquote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Andere architectuur, dus het is niet even copy/pasten. Kost sowieso miljoenen. Als je er al winst mee kunt maken, dan is het gewoon te weinig.
Komt denk ik nog wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Nickskuh het volgende:
Dat touchpad heeft ook bijna geen nut of ligt het aan mij?
Gaan nog mooie dingen voor komen gok ik. Of het voor fifa en bijvoorbeeld Battlefield ooit zinnig gaat worden betwijfel ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Nickskuh het volgende:
Dat touchpad heeft ook bijna geen nut of ligt het aan mij?
het gaat in bf niet alleen om de kills. Je moet ook objectives doen enzo dus misschien ligt dat je beterquote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef jackson het volgende:
Krijg het gevoel BF te moeten kopen... Ben niet zo'n held is shooters over het algemeen. Hoe is het niveau online? Ben bang weer alle kanten op geknotterd te worden door 14-jarige kleuters.
Of kun je ook veel doen qua reparaties / teammates helpen etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |