Cool ja!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die Outlast trailer ziet er wel tof uit.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Staat er ook op jouw factuur: " PlayStation 4 2e Levering ".
Heb hem vandaag besteld na een tip van een vriend van me, hij geeft aan dat ik hem waarschijnlijk maandag heb. Ben alleen benieuwd of die " 2e levering " dan wel de huidige is.
Hoezo precies? Ik vind het niet beter, alleen wat grafische verbeteringen hier en daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ps4 versie van fifa is echt 20x zo goed
Hij mist volgens mij ook zelfs features die de ps3 versie dus wel heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:52 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hoezo precies? Ik vind het niet beter, alleen wat grafische verbeteringen hier en daar.
En niet zo'n beetje ook:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:56 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Hij mist volgens mij ook zelfs features die de ps3 versie dus wel heeft
Would be nicequote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:59 schreef Aether het volgende:
PS4 titel? Ys 8?
Falcom announcing new game on January 25
"The above images are the artwork for the said mystery project, which Falcom announced as an upcoming “huge” title"
[ afbeelding ]
http://www.timeanddate.co(...)o=20140125T19&p1=248
http://www.falcom.com/jdk/fa_live.html
Die mail is hier nog niet binnen. Ben echt benieuwd hoe dit gaatquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:24 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteravond ook via die link besteld, vandaag rond 15:00 een mailtje gehad dat hij daar het magazijn had verlaten en een track en trace code waarmee ik zie dat hij morgen tussen 12:30-14:30 bezorgd zou moeten worden! Denk dat het wel goed zit!
Live (Japans): http://www.justin.tv/mana_cquote:
Een zingende Japanse vrouw? Yayquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Live (Japans): http://www.justin.tv/mana_c
Falcom maakt er vaak een show vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een zingende Japanse vrouw? Yay
Juah, maar ik wil gewoon de game zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Falcom maakt er vaak een show van
En het nummer is van Falcoms Trails in the Sky:
BS had er 1000 binnengekregen en daarmee zijn wachtlijsten weggewerkt en losse verkopen die gister betaald hebben en bevestiging hebben gekregen krijgen hem maandag/dinsdag zeker binnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Die mail is hier nog niet binnen. Ben echt benieuwd hoe dit gaat.
Geen aankondigingquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Geen aankondiging
Pas volgende week inTaiwan.
Ik heb nog geen mail gekregen, 16 december heb ik een reservering via de website geplaatst.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
BS had er 1000 binnengekregen en daarmee zijn wachtlijsten weggewerkt en losse verkopen die gister betaald hebben en bevestiging hebben gekregen krijgen hem maandag/dinsdag zeker binnen
Goed verhaal maar heb er weinig vertrouwen in. We gaan het zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
BS had er 1000 binnengekregen en daarmee zijn wachtlijsten weggewerkt en losse verkopen die gister betaald hebben en bevestiging hebben gekregen krijgen hem maandag/dinsdag zeker binnen
Dat wordt nog een paar weken wachten voor jouquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gekregen, 16 december heb ik een reservering via de website geplaatst.
Ik heb er al 1 staan thuis, doelde meer erop dat BS dus nog niet de wachtlijsten heeft afgelopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat wordt nog een paar weken wachten voor jou
Het is eerder dat BS een falende onderneming is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 staan thuis, doelde meer erop dat BS dus nog niet de wachtlijsten heeft afgelopen.
Vaag iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 staan thuis, doelde meer erop dat BS dus nog niet de wachtlijsten heeft afgelopen.
Brrrr dat ziet er super eng uit, wanneer komt ie in de store ? Lijkt me fantastische game, alleen niet vlak voor het naar bed gaan spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 02:03 schreef Bartcoah het volgende:
De nieuwe gratis PSN+ game voor op de PS4 mag ik u presenteren:
Outlast!!!!!
Onmacht
Net als je misschien gewend bent van de Amnesia-games, kan je ook in Outlast niet terugvechten. Jouw wapens zijn je conditie en kluisjes die groot genoeg zijn voor een volwassen man. Het gebeurt namelijk maar al te vaak dat je rondsluipt in het donker en je gezien wordt door een gestoorde gevangene. Dat is wanneer Outlast op zijn engst is: de realisatie dat je gezien wordt door iets of iemand dat jou kwaad wil doen en de achtervolging inzet. Het enige dat je dan kan doen is je verstoppen, in de hoop dat ‘het’ gewoon voorbijloopt. Het is een angst die iedereen heeft, in alledaagse situaties of in nachtmerries, wat het hier des te verontrustender maakt.
Een effectieve toevoeging die de angst vergroot tijdens zo'n achtervolging is de mogelijkheid om achterom te kijken tijdens het sprinten. Het gezicht van een monstrueuze spierbundel die niet anders wil dan jouw kop van je romp af trekken, die met een noodvaart achter je aan sprint, laat je gegarandeerd een gilletje slaken.
De omgevingen stellen je ook niet bepaald gerust. Alhoewel ze wel wat origineler mogen zijn – tig riolen en operatiekamers zijn nou niet bepaald iets nieuws te noemen – zijn deze overduidelijk met oog voor detail vormgegeven. Stukjes afgebladderde verf liggen precies onder kale plekken op de muur, lekkage erodeert en voorziet plafonds van een dikke laag schimmel en die bloederige voetsporen zijn waarschijnlijk de jouwe, die je maakte nadat je door een poel bloed liep.
Dit oog voor detail en het feit dat het lichaam van de hoofdpersoon zichtbaar is, geeft Mount Massive echt het gevoel een plek te zijn waarin je rondloopt. Leun om een deurpost en je hand grijpt automatisch naar het kozijn, kruip onder een bed en je armen liggen gebogen voor je uit. Het lijken kleine details, maar waar onmacht en onveiligheid het grootste gedeelte van de angst moeten veroorzaken, geeft dit meer het idee dat je kwetsbaar bent. Dat vergroot de drang om niet gevonden te worden als je je verstopt na een achtervolging of als je rondsluipt door de donkere gangen van Mount Massive.
Dank u fucking wel Sony!
U bent een baas en meester!
Probeer slechte/matige code en memory allocation.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:48 schreef gohan16 het volgende:
Vandaag resogun in coöp. gespeeld en het werd zo druk in beeld dat het ging haperen?! Next-gen console toch?
Dat denk ik ook, maar wel heel slordig omdat dit een game van sony zelf is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:32 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Probeer slechte/matige code en memory allocation.
als het online coop is zou het misschien ook nog aan het internet kunnen liggen denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar wel heel slordig omdat dit een game van sony zelf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |