Djokoquote:
zondagquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Gruisman het volgende:
Is de finale maandagochtend of zondagochtend?
Waarom heb jij je bankrekeningnummer en pincode als username?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef 1239758715981 het volgende:
Wawrinka heeft nog nooit van Nadal gewonnen, en maar één keer van Federer
Het is in het verleden vaak voor gekomen dat mijn posts mensen dusdanig ontroeren of overtuigen dat ze mij ervoor willen betalen. Om dat proces te vereenvoudigen heb ik mijn rekeningnummer in mijn gebruikersnaam gezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom heb jij je bankrekeningnummer en pincode als username?
Federer-fan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Het is in het verleden vaak voor gekomen dat mijn posts mensen dusdanig ontroeren of overtuigen dat ze mij ervoor willen betalen. Om dat proces te vereenvoudigen heb ik mijn rekeningnummer in mijn gebruikersnaam gezet.
Helaas heb ik geen rekening gehouden met IBAN en heb ik er binnenkort niks meer aan.
30 grandslams op één beeldschermquote:
twitter:
twitter:gugakuerten twitterde op donderdag 23-01-2014 om 16:44:42Great run @tomasberdych, tks for showing high level of Tennis as well as using my soccer team t-shirt on matches,,, looking good!! reageer retweet
quote:The Spanish Tennis Federation sent a doctor to Melbourne for Rafael Nadal; Angel Ruiz Cotorro, and also Julián Casanova, a physiotherapist.
With them traveled to the capital of Victoria a revolutionary machine, called Indiba, which will help the rapid recovery of the left hand of the number 1 ATP player. Nadal suffers a nagging sore that forced him to play Grigor Dimitrov bandaged...
"We applied creams that help regenerate skin, but also Indiba, which serves to accelerate the healing process" explains Cotorro. The device that applies radiofrequency thereby accelerating metabolism of cells, reorganizing oxygenated blood, improving the velocity of blood flow and by promoting lymphatic drainage of the peripheral area. So the cell state thrives.
http://www.tennisworlditalia.com/Raf...colo18076.html
Klopt ook nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Norrage het volgende:
twitter:gugakuerten twitterde op donderdag 23-01-2014 om 16:44:42Great run @tomasberdych, tks for showing high level of Tennis as well as using my soccer team t-shirt on matches,,, looking good!! reageer retweet
Straks een half jaar geblesseerd door een blaar op zijn hand. Vast te lezen op 'Tennis Has a Steroid Problem 'quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Rafa en z'n hand
Zijn de excuusjes alweer gevonden, mocht ie verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Rafa en z'n hand
Zijn de excuusjes alweer gevonden, mocht ie verliezen?
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.
[ afbeelding ]
In fairness tegen Nadal heb je als tennisser wel iets meer fijngevoeligheid in je handen nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.
Moet niet zo janken. Ik ken andere sporten waarbij je het nog erger treft. Een echte GOAT kan hiermee omgaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.
[ afbeelding ]
De hand techniek van een roeier vergelijken met die van een tennisser gaat mij iets te verquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |