SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
3* WF is beter dan de gemiddelde linkspootquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work rates.
![]()
Vorig jaar was hij wel chill, maar toen had hij nog wel 4* wf en h/m workrates geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Honda is wel kanker. 3/3 en H/L work ratesAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik snap niet dat Honda geen 4*/4* heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef AntiHero het volgende:
[..]
3* WF is beter dan de gemiddelde linkspoot.
![]()
Bij Japanners kijkt EA niet zo nauw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Honda geen 4*/4* heeft.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat merk ik wel bij Kagawaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij Japanners kijkt EA niet zo nauw.![]()
Had geen zin om zo vroeg al te investeren..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen McGeady, geen Stokes, geen Keane, geen Coleman![]()
Given is prima op te pikken. Ireland, Hoolahan, Gibsonquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had geen zin om zo vroeg al te investeren..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Foto gemaakt van achter een hek of een net ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je deze met instagram genomen? Leuk filtertje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geknipt, en geupload via tinypic ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je deze met instagram genomen? Leuk filtertje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil nog steeds een keer iets bouwen met wat Senegalezen achterin en in ieder geval Diame op het middenveld, maar kan echt nooit iets fatsoenlijks bedenken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik ooit een foto van mijn penis ga delen dan upload ik hem ook via tinypicquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geknipt, en geupload via tinypic ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn overall best veel goede Senegalezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil nog steeds een keer iets bouwen met wat Senegalezen achterin en in ieder geval Diame op het middenveld, maar kan echt nooit iets fatsoenlijks bedenkenVaak als ik een team met zo'n dude aan het bouwen ben dan linkt iets ineens niet en blijkt het een Kameroener te zijn oid
![]()
![]()
Ja ik mis het chemsysteem van andere jaren zo erg..dan had ik echt leuke teams kunnen bouwen met een mix van Kameroen en Senegal ofzo..nu loop ik steeds vast. Al kan ik best leven met 1x 7/8 chem bij een back ofzo..maar zelfs dan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn overall best veel goede SenegalezenVaak als ik een team met zo'n dude aan het bouwen ben dan linkt iets ineens niet en blijkt het een Kameroener te zijn oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag toch echt hopen dat ze volgend jaar die 1,5 linkjes terugbrengen idd. Dit is ronduit kut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik mis het chemsysteem van andere jaren zo erg..dan had ik echt leuke teams kunnen bouwen met een mix van Kameroen en Senegal ofzo..nu loop ik steeds vast. Al kan ik best leven met 1x 7/8 chem bij een back ofzo..maar zelfs dan..![]()
De naam van de site lijkt inderdaad prima te passen bij de eigenschappen van het onderwerpquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik ooit een foto van mijn penis ga delen dan upload ik hem ook via tinypic [ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |