abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135862052
Dat is wel een stuk heftiger! Je hebt wel gelijk met dat je het niet altijd kan zien aan de weg of het gladder dan normaal is. Eigenlijk had ik het kunnen weten, want ik rij daar privé net wel eens over en het valt me dan ook wel eens op dat het glad wordt als het regent. Alleen vandaag natuurlijk helemaal niet bij stil gestaan...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:09:08 #152
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135864147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef Schaafkaas het volgende:
Geen idee, ik werk voor EW. Zal AR zo wel even bellen dan, kijken of er nog chicks zijn. :)
Graag en dan svp terugkoppeling met namen en telefoonnummers :P
pi_135865076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135865402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Er werkt een dame op de planning. :')

Sprak haar vanmiddag nog. Ze vroeg me nog mee uit enzo voor vanavond met koffie achteraf, maar geen tijd helaas.
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:45:32 #155
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135866194
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er werkt een dame op de planning. :')

Sprak haar vanmiddag nog. Ze vroeg me nog mee uit enzo voor vanavond met koffie achteraf, maar geen tijd helaas.
Slechtste troll evah :D
pi_135867208
Lol, Ik zit het ook steeds te volgen over Aldel(stagebedrijf) Lekker getouwtrek..

Oh, Amoeba, bij ons werken genoeg leuke jongedames. Zijn de telefonistes.
Maarja, hier wordt ook van je verwacht dat je de taxi's bumper aan bumper parkeert, en dat je dus goed met de koppeling overweg kan. ;)

[ Bericht 41% gewijzigd door Marco001 op 23-01-2014 21:10:10 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135867992
Sinds jaar en dag weer een ritje voor de grote in Breda. Wat een omslagtiche procedures hanteren ze daar toch. }:|
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135868048
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Sinds jaar en dag weer een ritje voor de grote in Breda. Wat een omslagtiche procedures hanteren ze daar toch. }:|
Ik weet gewoon nog steeds niet wat het blauwe en wat het gele vak is... :P
pi_135868133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er kwam was dat er nog niet eens. Toen was er gewoon één vak. :')
pi_135868325
Dit ook echt:
quote:
Indien er parkeergeld betaald moet worden en er geen geld in de auto aanwezig is dien je deze kosten zelf voor te schieten. Bij het afleveradres van A... dien je te melden hoeveel er betaald is EN je dient Easy way te bellen om door te geven welk bedrag er voorgeschoten is.
Nou als het een paar euro betreft mogen ze die van mij ... nja laat maar. :')
pi_135869442
Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken :)
pi_135869502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat inmiddels verduidelijkt door de vakken ook daadwerkelijk gele- en blauwe randen te geven. Tenminste, dat was de laatste keer al wel zo dat ik daar een auto moest afleveren. En dat was, zo uit m'n hoofd, volgens mij ergens in oktober.

Dus als je het dan nog niet weet .. :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135869637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Ordinateur het volgende:
Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken :)
Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij. _O-

}:|
pi_135869688
Iets zegt me dat ze me niet gaan bellen vandaag...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135869754
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij. _O-

Timo had mij ook al die Caddy aangesmeerd net. Ouwe troll dat het is :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135869854
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Caddy die ik vandaag had, had ook 75pk. Veel geluk ermee zou ik zeggen, dat ding is niet vooruit te branden na de 100...
De remmen van de caddy weigerden vandaag ook nog 1x , ben toen maar ff wat voorzichtiger gaan rijden :P
Nee, toch niet
pi_135869865
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Timo had mij ook al die Caddy aangesmeerd net. Ouwe troll dat het is :+
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.

Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet? :N
pi_135869945
Mijne uit 2010 had wel cruise control iig :)
Nee, toch niet
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:40:58 #169
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135870020
Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. :9
Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet. :D
pi_135870600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Kiprollade het volgende:
Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. :9
Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet. :D
o|O

Even tussendoor, klopt het nou dat er geen schade genoteerd hoeft te worden voor Breda?
Jezus ik doe dit werk echt te weinig de laatste tijd.
pi_135871227
Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop :D bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje ;( maar dat zal op payday wel anders zijn :9

Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen :D geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
pi_135871404
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop :D bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje ;( maar dat zal op payday wel anders zijn :9

Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen :D geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
pi_135871498
quote:

Haha, mogen we weten welk bedrijf? :')
pi_135871523
quote:

Beter wisselen jullie naar EW om :+
Nee, toch niet
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:06:55 #175
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135871662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

o|O

Even tussendoor, klopt het nou dat er geen schade genoteerd hoeft te worden voor Breda?
Jezus ik doe dit werk echt te weinig de laatste tijd.
Je moet schade controleren, ook al worden de auto's daar grondig gecontroleerd in die loods achter de wasstraat.
pi_135871683
Ik zit mobiel en kan dus niet multiquoten :P
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
Half 9 tot kwart voor 5 :P
Maar ik heb inderdaad gewoon een contract met vast salaris.
pi_135871756
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, mogen we weten welk bedrijf? :')
Nou, ik werk bij een holding waar veel verschillende bv's onder vallen. Volgens mij is de bv waar hikers komen Van Heck.
pi_135871777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Beter wisselen jullie naar EW om :+
Daar heb ik geen invloed op ben ik bang :+
pi_135871828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:06 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je moet schade controleren, ook al worden de auto's daar grondig gecontroleerd in die loods achter de wasstraat.
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
pi_135872021
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.

Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet? :N
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')