huh hoe kan dat dan en is dit erieus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ja, dat kan, moet je alleen wel een licentie komen en mijn ervaring is dat windows 8 minder zwaar is voor een laptop als windows 7 of vista.
ah nice. dus gewoon zo een laptop kopen en die naar de plaatselijke turk brengen? in mijn huis heeft iedereen windows xp:')quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef DrNick het volgende:
Als de drivers compatibel zijn met Windows 7, wat meestal het geval is, hoef je enkel W7 erop te zetten. Zal waarschijnlijk geen probleem zijn.
Zou 'm eerlijk gezegd niet naar de plaatselijke turk brengen, zou het liever zelf doen en het is niet veel moeilijker dan een programma installeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef mapima het volgende:
[..]
ah nice. dus gewoon zo een laptop kopen en die naar de plaatselijke turk brengen? in mijn huis heeft iedereen windows xp:')
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef mapima het volgende:
[..]
ah nice. dus gewoon zo een laptop kopen en die naar de plaatselijke turk brengen? in mijn huis heeft iedereen windows xp:')
wij hadden een paar jaar terug een windows 7 cd rom van de aldi maar volgens mij kon dat alleen op mijn pa zijn computer geinstalleerd worden of zo en hij vond het een lulsysteemquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jup
Zelf installeren kan ook, is niet heel moeilijk. Tevens zou ik XP eruit gooien, wordt vanaf ergens dit jaar niet meer ondersteund
Dit topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef mapima het volgende:
Ik wil graag voor maximaal 500 euro een laptop kopen van 11 inch. Wat mij opvalt is dat al die laptops pauper zijn, wat vooral lijkt te komen door windows 8, over dit systeem hoor ik ook geen goede verhalen.
De meeste van die windows8 laptops hebben wel leuke specs voor windows7.
Mijn vraag is: kan je deze laptops laten omzetten naar windows 7? En doet het touchscreen het dan nog of niet meer?
Ja, want je moet een licentie aanschaffen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef maffeGeert het volgende:
dus je koopt een laptop met win 8 en daarna wil je win 7 dan kost je dat meer....
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Win 8->8.1 update zet gewoon defrag weer aan voor je ssd. Niet handig. Mazzel dat ik er net naar keek.
ik wou precies hetzelfde schrijven, je bespaart me de moeitequote:Op donderdag 23 januari 2014 07:22 schreef qltel het volgende:
Classic Shell erop en je laat Windows 8(.1) eruit zien als je wilt. Ook als Windows 7.
Windows 8 werkt verder prima, alleen dat metro-gebeuren is volslagen kut.
Als we dan TS de moeite van het Windows 7 installeren besparen, is het helemaal goed..quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wou precies hetzelfde schrijven, je bespaart me de moeite
Dat is ook een instelling in Classic Shell, dus daar hoef je 8.1 op zich niet voor te installeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:34 schreef Klonk het volgende:
oh, en niet vergeten dat je sinds de update naar 8.1 rechtstreeks naar de normale desktop kunt booten, op die manier hoef je niet in aanraking te komen met metro
metro heeft ook voordelen en toffe dingen, maar die zijn zeldzaam en komen vooral tot uiting als je een touchscreen hebt, is een wereld van verschilquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is ook een instelling in Classic Shell, dus daar hoef je 8.1 op zich niet voor te installeren.
Ik mis alleen nog een optie om heel Metro eruit te slopen, maar dat zal wel niet gaan. Zo af en toe wordt ik er toch nog mee geconfronteerd, zoals van de week toen er een belangrijke update was.
Hm, ik heb die voordelen en toffe dingen nog niet ontdekt. Maar Classic Shell was dan ook wel zo'n beetje het eerste wat ik op mijn nieuwe PC heb gezet. En een touchscreen heb ik niet (en komt er ook niet).quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
metro heeft ook voordelen en toffe dingen, maar die zijn zeldzaam en komen vooral tot uiting als je een touchscreen hebt, is een wereld van verschil
ik ook hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, ik heb die voordelen en toffe dingen nog niet ontdekt. Maar Classic Shell was dan ook wel zo'n beetje het eerste wat ik op mijn nieuwe PC heb gezet. En een touchscreen heb ik niet (en komt er ook niet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |