Tuurlijk niet. Zo'n plaatje posten is gewoon subtiel vragen om een ban. Ik snap echt niet waarom Inso zijn eigen belofte niet nakomt en gewoon wegblijft van FOK! na het verlies...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, er zullen wel heel wat ajacieden volgen vanwege trollen.
was inso nou voor ajax of feyenoord?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo'n plaatje posten is gewoon subtiel vragen om een ban. Ik snap echt niet waarom Inso zijn eigen belofte niet nakomt en gewoon wegblijft van FOK! na het verlies...
Feyenoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
was inso nou voor ajax of feyenoord?
Die zijn al de prullenbak in natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, ik zie geen opmerkelijke berichten in die sc
Dat wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom gaat hij ook posten op FOK!...
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door neusje GGMM
Ach, het is altijd hetzelfde met die tyfushond. Wegblijven als het kut gaat met z`n cluppie maar als ze winnen lekker uitlokken en bans uitdelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn al de prullenbak in natuurlijk
[..]
Dat wel ja
[..]
Ik ga op hem haten nu.
815quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was vandaag een andere pagina, de exacte pagina kan Badschaap je wel vertellen.
Geheel aan jezelf te wijten. Gewoon slecht gespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het zag er nog zo rooskleurig uit
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is altijd hetzelfde met die tyfushond. Wegblijven als het kut gaat met z`n cluppie maar als ze winnen lekker uitlokken en bans uitdelen.
Maar inso zal zich ook wel niet hebben ingehoudenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is altijd hetzelfde met die tyfushond. Wegblijven als het kut gaat met z`n cluppie maar als ze winnen lekker uitlokken en bans uitdelen.
hoezo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef xcachet het volgende:
Allemaal een #FREE-INSOMNIA_ ondertitel
banquote:
Hij heeft een ban.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |