Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Freire het volgende:
Clasie, Janmaat en vooral Schaken verschrikkelijk door het ijs gezakt vandaag.
Gelukkig heeft Schaken zondag wat mondjes stil gekregen![]()
Tja, de waarheid heeft nu eenmaal niet meer smaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, nu gaan we weer beginnen over:
(Succes)Supporters, De Kuip/ArenA, de sfeer, de uitstraling, etc.![]()
Voorspelbaar hoor, we zouden er een Bingokaart van moeten maken.
Nee, dit seizoen kunnen ze het echt minder belopen. Deels kwaliteit, deels niet fit genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwekul. Is puur een kwaliteitsverhaal.
Ben sowieos een dikke nerd en heb ook geen vriendenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je bent echt een nerd zonder vrienden als je direct na de wedstrijd hier gaat lopen zielepoten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De spelers zijn voornamelijk heel matig. De elftallen van Feyenoord, Twente, Vitesse en PSV vind ik allemaal sterker. Maarja zeg ik al het hele jaar, en dat Ajax blijft maar iedere flutwedstrijd die ze spelen winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat krijgen ze sowieso wel. Dit Ajax is echt stukken matiger dan ze daar doen voorkomen.
het mooie spelquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.
Het enige wat er overblijft van die twee is trots. Blij word je zeker niet van dat dode spel.
kwam iedereen pas na de 1-1 binnen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vond het spel niet mooi van Feyenoord, leek meer op reactievoetbal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik zo godverdomme blij en trots was met de 0-1 en het mooie spel tot de 1-1 viel.
Het enige wat er overblijft van die twee is trots. Blij word je zeker niet van dat dode spel.
Tbh, het spel was niet mooi tot de 1-1. Het was effectief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
zoveel onzin in éėn post is bewonderingswaardigquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De spelers zijn voornamelijk heel matig. De elftallen van Feyenoord, Twente, Vitesse en PSV vind ik allemaal sterker. Maarja zeg ik al het hele jaar, en dat Ajax blijft maar iedere flutwedstrijd die ze spelen winnen![]()
Valt wel op dat ze altijd zo'n grote bek hadden over mooi voetbal toen ze niks wonnen. Nu ze winnen met het saaiste voetbal van de Eredivisie maakt dat opeens niet uit
Alleen GGMMquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
kwam iedereen pas na de 1-1 binnen?
Blijft toch een kwestie van smaak, ze maakten in de eerste 15 tot 30 minuten wel prachtige combinaties vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Utrecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond het spel niet mooi van Feyenoord, leek meer op reactievoetbal.
Ja dat is waar, er zaten een paar mooie counters in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Blijft toch een kwestie van smaak, ze maakten in de eerste 15 tot 30 minuten wel prachtige combinaties vergelijkbaar met de wedstrijd tegen Utrecht.
Fijn dat je dit in het Feyenoord topic komt meldenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijke wedstrijd, genoten. Ajax oppermachtig weer.
Haha wat een goedkope onzin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond Ajax nou niet zo geweldig als de meeste joden hier doen voorkomen. Het lag in mijn beleving meer aan Feyenoord zelf dat Ajax gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha wat een goedkope onzin.Ajax was gewoon veruit de betere partij.
Tja, wil jij met spelers als Schaken en Immers attractief aanvallend voetbal gaan spelen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Koeman bevestigt gewoon dat ze compact wilde spelen en geen druk wilde zetten. War is dat nou voor visie man? Laf gedoe.
Maar vertel eens, hoe moet het nu verder? Weer geen prijs dit jaar, verwachtingen maar weer bij stellen en hopen op ticket voor de EL?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef DonRaja het volgende:
Reageer over de wedstrijd in het knvb beker topic. Niet hier.
Wat betreft plan B heb je gelijk. Hoe meer ik van Koeman zie, hoe meer ik ga geloven dat het een zeer matige trainer is. Pelle is een prima spits, maar je maakt je talenten er omheen helemaal kapot door de manier waarop je speelt met Pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Koeman heeft geen plan B. Als Pelle niet werkt heb je ook helemaal niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |